1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Vydržel bych, pokud to je "závada" tak se to řešit bude.Pokud to je vlastnost, třeba taky půjde vyřešit, ač třeba na úkor emisí. A jak píšu, fakt si.. když si projedu mezinárodní fóra nikdo moc nestěžuje.
T.E.CH píše: Tak jde o odezvu plynu, ta je v autech dost často tragická....a to i v těch nových,byl bych opatrný v některých prohlášeních. Ono kolik se prodá "drahých" motorek aby to byl kupedc ochoten zaplatit.
Vydržel bych, pokud to je "závada" tak se to řešit bude.Pokud to je vlastnost, třeba taky půjde vyřešit, ač třeba na úkor emisí. A jak píšu, fakt si.. když si projedu mezinárodní fóra nikdo moc nestěžuje.
hej,ty jsi dealer hondy,nebo co?
máš tady za 6 let 41 příspěvků,ale vždy,když jsi někdo stěžuje na afriku,tak se objevíš začneš problémy bagatelizovat,že to je v pohodě a že to je normální a že by jsi byl opatrný a třeba to půjde vyřešit....to jak tady,tak i v jiném tématu o africe.
co to je za nesmysl?v kterých autech je dost často odezva na elektronický plyn tragická?
afrika evidentně má problém a když se lidi neozvou -a to důrazně a samozřejmě v záruční době,tak to bude střílet dál a můžou si tak akorát pro sebe opakovat tenhle nesmysl:to není vada......to je vlastnost....
2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Prosím ber to jako téma k diskuzi a ne kritiku. Osobně jsem zažil auta i motorky, kde elektronika nezasahovala do ničeho a mnohdy to bylo prostě lepší. Samozřejmě je za určitých podmínek počítač lepší než mozek, ale musí znát konkrétní situaci. Mozek se lépe přizpůsobí. A HLAVNĚ je mozek schopen reagovat dříve, než situace vznikne. Například vrknutím plynu před překážkou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
měl jsem hromadu motorek,hromadu jsem měl půjčených,motorkařím 30let,jezdím asfalt i terén........a pokud je elektronický plyn dobře( nebo spíše normálně) udělaný,tak já osobně absolutně nepoznám rozdil od karburátoru,nebo stříkačky ovládané lankem.
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Dolph-cz píše: NemaLbc> to,že se nad půl plynu nic neděje není způsobeno elektronickým plynem,ale tím,že má daný stroj nízký výkon.
měl jsem hromadu motorek,hromadu jsem měl půjčených,motorkařím 30let,jezdím asfalt i terén........a pokud je elektronický plyn dobře( nebo spíše normálně) udělaný,tak já osobně absolutně nepoznám rozdil od karburátoru,nebo stříkačky ovládané lankem.
Aha, takže když jsou dvě stejná auta a už jsem to párkrát zažil, mají stejné motory akorát ten jeden motor je EURO3 a druhej EURO 4 a rozdíl v reakci na plyn je značně ale značně lepší ve verzi Euro 3, tak ten druhý má nízký výkon.Hmmm.. to tak to rozhodně nebude...typické to je třeba u Korejců 1,4 CVVT a nejen u nich. Rozdíl díky normám prostě je.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
NemaLbc píše: Vím, že se opakuji, ale myslíte, že když dvě zcela nové motorky mají stejný problém - zhasnutí motoru a střílení do sání je vlastnost? A naprostá nevole Hondy to řešit je normální? A opakuji znovu, proč se žádný z testovacích redaktorů o tomto problému nezmínil? No je možné, že motorky předané k testování byly předem odzkoušené.... A chci toho opravdu tolik, aby motorka za cca 350tis prostě "normálně" fungovala?
Budou se měnit spínače, takže minimálně to startování bude vyřešené. Pokud před startovaním nesepne benzínová pumpa(díky spínači) , dělá to tyhle brikule.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Eso_Rimmer píše: Dolph-cz taky jsem se nad tim zamyslel. a mimo jine-denne mi projde dilnou nekolik aut ruznych znacek (coz jiste znas taky) a za tech nemalo let jsem nezaznamenal jedinou spatnou odezvu na plyn. tady je to prpate samej odbornik
A podle čeho to poznáš? A to každé auto denně testuješ na odezvu plynu ? Dle jakých parametrů ?
lopata75 píše: Jen tak mi tahle diskuse vyvolal vzpomínku na jízdu s vozem Škoda Fóbia 1,4 MPI. Kdyby někdo chtěl zažít špatnou odezvu na plyn, doporučuju
Ano typická ukázka, kdy to bylo hrůzostrašné, ale kluci tomu říkají nizký výkon. Ale je možné, že se každý bavíme o něčem jiném a tam bude zakopaný pes.
Naposledy editováno 07.02.2018 10:34:11
T.E.CH píše: A podle čeho to poznáš? A to každé auto denně testuješ na odezvu plynu ? Dle jakých parametrů ?
tohle opravdu potrebujes vysvetlit? to se pak tvym prispevkum vubec nedivim, vysvetluje to mnohe rekl bych, ze tobe clovek vysvetli opacny nazor horko tezko pro me je nazor dobornika (v tomto pripade dvou automechaniku, kteri se opiraji o mnoho desitek let zkuenosti) mnohem relevantnejsi, nezli tvuj teoreticky pohled na veci kolem sebe. samozrejme kazdeho vec. tahle diskuze smeruje do nikam, takze ano, mate samozrejme pravdu, chlapciNaposledy editováno 07.02.2018 10:29:48
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Pro vstřikování stejně máš nějaké čidlo, které měří otočení "klasického" plynu někde u klapky a podle toho ti dávkuje plyn. Třeba na LC8 jsou třeba ještě druhé klapky, které si řídí řídící jednotka sama. Zavedením elektronického plynu se toho tedy moc nezmění. Pořád bude záležet na tom jak je naprogramovaná řídící jednotka - koly paliva a kdy dává, případně jak pracuje se svýma klapkama.
Naposledy editováno 07.02.2018 10:38:31
2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
_zdenda_ píše: Elektronický plyn fakt s odezvou motoru moc nesouvisí. Jde o naprogramování řídící jednotky.
Pro vstřikování stejně máš nějaké čidlo, které měří otočení "klasického" plynu někde u klapky a podle toho ti dávkuje plyn. Třeba na LC8 jsou třeba ještě druhé klapky, které si řídí řídící jednotka sama. Zavedením elektronického plynu se toho tedy moc nezmění. Pořád bude záležet na tom jak je naprogramovaná řídící jednotka - koly paliva a kdy dává, případně jak pracuje se svýma klapkama.
Ano, ale to potvrzuje že ty různé Euronormy, na to vliv mají.Já tohle bral jako celek.
T.E.CH píše: Tak to že někdo opravuje auta, nic neznamená ač to nechci snižovat. Vysvětli, argumentuj, pokud nemám pravdu ,chybu uznám, nemám s tím problém.
ty potrebujes vysvetlit, jak automechanik pozna, ze ma auto spatnou odezvu na plyn? svuj dotaz myslis opravdu vazne?1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Naposledy editováno 07.02.2018 12:41:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
T.E.CH píše: Ano myslím, ale i v módu že pozná že to je v pořádku a dle čeho soudí. Někdy automechanik nepozná ani že nedotáhl kolo. A poprosím piš k věci a nedávej otázky, čekáme fundované odpovědi odborníka. Děkujeme.
umis pobavit takze podle tebe bude lepsi si zajit k posouzeni vlastnosti auta, konkretne motoru asi ke krejcimu, nebo k pekarovi jestlize nejses schopen pochopit, zachytit jasne trivialni myslenky a pod., dal si tady rozvijej ty tve teorie a kdyz se najde nekdo, kdo ti to bude bastit, jeho problem. nemam ani chut, ani cas nekomu vysvetlovat, jak dokaze automechanik posoudit zavadnost reakce na plyn. co treba tim, ze mu denne projdou od jednoho kousku treba tri ruzna auta? a ze jedno z nich reaguje s prodlevou? mam pocit, ze patris ke klasickym internetym chytrolinum. takze hodne stesti pri presvedcovani ostatnichNemaLbc píše: T.E.CH> Ale mě ta druhá motorka ještě ani jednou po nastartování nechcípla. Naopak zatím vždy nastartuje okamžitě. Ale už asi 4x během 1000 km zhasla při zmáčknuté spojce a minimální rychlosti. Např. pokud silnice hodně klouže (zima, mokro, prach..) a s vymáčknutou spojkou přijíždím pomalu k malému kruhovému objezdu. Ani nehnu s plynem, neřadím a motor zcela bez příčiny zhasne. Předtím jsem souvisle ujel víc jak 40 km, takže byl dostatečně zahřátý. To střelení do sání je taky naprosto bez vysvětlení. A přijde zcela nepravidelně od 20 do 300 km jízdy. Někdy je sotva slyšet, jindy je to rána jak hrom. Obě věci uměla i ta předchozí. I něco navíc.
Tak divné to je. Jsou tam tedy i další věci ke kontrole. Co vím tak se tam kontrolují i další věci, je možné že tam bude nějaká závada. Vydrž dám vědět, pokud se něco dozvím. Písnu SZ tam bude postup a zkusíš to vyresetovat, třeba to pomůže. Klidně se připomeň. Do LBC jezdím docela často, tak můžem dát sraz. Tohle nedělá rozhodně každému.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
T.E.CH píše: Tak to že někdo opravuje auta, nic neznamená ač to nechci snižovat. Vysvětli, argumentuj, pokud nemám pravdu ,chybu uznám, nemám s tím problém.
tohle je opravdu diskuze o hovně.
elektronický plyn dokáže škrtící klapku otevřít opravdu beskurychle a stejně tak vstřikovače dokážou poslat tolik paliva,že ten motor utopí.
pokud se ti někdy zdá,že je reakce na plyn opožděná,je to jen a jen tím,že to takhle výrobce naladil a to zřejmě především z důvodu plnění emisních norem a úspoře paliva.
každopádně u toho nikdy nedojde ke střelení do sání-pokud je vše v pořádku -a to je to,co se tady řeší !a protože si na tenhle problém, zde na fóru,stěžuje více majitelů afriky,je zcela zřejmé,že se jedná o vadu a né náhodu.
.........ještě si dovolím jednu věštbu-brzy přijde nový model,ten to bude mít snad vychytané a tím to celé zvadne.zákazník zase ostrouhá......
a sorry,ty to tady zasíráš kecama o nějakých korejských autech a reakcích na plyn,které jsou subjektivní,nebo vymyšlené.
a teď jsem zvědav,jestli uznáš chybu.
2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
někteří výrobci jednotky schválně zamykají,programují se obtížně,musejí se třeba paměni fyzicky vytáhnout a flešnout na stole.jak to má honda netuším.
Proto jsem naprostý skeptik, že bych se domohl nějaké nápravy od Hondy. Ale jak se různě dovídám, mají různé problémy i jiné značky, takže je to spíše o štěstí či smůle....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
OLEJ, olejovy filter, vzduchovy fil... [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | robozaho | 71 | 25.8.2024 v 12:20 DZARDINO |
Spojka CRF 1000 rv2019 Honda CRF1000L Africa Twin | Zbyněkl | 4 | 11.8.2024 v 20:15 Fratr |
Crf1000L servis na 20tis Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 22 | 24.7.2024 v 19:21 Juraj22 |
pneu na Africu Honda CRF1000L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | AfricaXena | 30 | 8.7.2024 v 10:38 fanda5 |
CRF1000L - seřízení vůle ventilů [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | MirSe | 68 | 25.6.2024 v 08:57 DZARDINO |