kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
E: s tim Strakoňovým
Naposledy editováno 08.02.2018 13:25:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Nejak me ovlada myslenka vymenit svuj stavajici strojek (monster 1100S s termignoni a racing mapou) za neco jineho. Pokukuji po necem silnejsim a modernejsim. Neco s ovladatelnosti, agresivitou a relativnim pohodlim stavajici moto. Jelizoz jsem ale asi propadl poblazneni “ducati”, tak mam ve vyberu zase dve ducati (SF1098, monster 1200s) nebo pak nejakou jinou italku (tuono 1100) a v posledni i kdyz ne ital speed triple (ten jsem jel, ale nejak mi prisel malo agresivni na plynu).
Co by jste ke vyse zminenym rekli? Charakter stroju, cemu se vyhnout, co naopak je pro vas to prave orechove,...
Diky
Naposledy editováno 08.02.2018 19:37:59
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Nehledam vylozeny cestak, jen proste neco jako muj stavajici stroj, stejne poradny nebo vetsi tah a vyssi vykon. TST vykon i tah ma, ale co jsem na tom jel, tak je to takove mdle. Ja zase tak moc na ruznych motorkach najezdeno nemam, ale skoro vse co jsem jel bylo na plynu nejak meke (po pridani zareguje s malinkatym zpozdenim) oproti M1100
M1200 - proc predposledni model a ne novy?
Brutale - jsou krasne, ale na sedacce spolujezdce snad ani zenu nesvezu
SD - dnes jsem ho ocumoval a moc plastu a celkove nejak divne zpracovany
Tuono - krapet mensi (vzhledem k memu tehotenskemu brisku), ale porad ho mam v uzsim vyberu.
SF - a nejak tam namontit pohodlnejsi sedlo?
Naposledy editováno 08.02.2018 20:16:11
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Já mám na Tuonu něco odjeto a upřímně ti říkám... Je to fajn mašina, ale fakt bych jí nechtěl. Je to nesmysl a jak tu někdo psal, většina majitelů stejně nepustí víc koní na zadek jak na 130BHP bajku... A jestli jo, je to už kurewsky nebezpečný tahání čertů za ocas. Je to prostě jen masírka pro večerní tlachy u piva, kdo má víc koní. Špája na tom v Mostě zajel lehce přes 1:54 ale na silnici nás stejně nedával.
SF je ikona, na svou dobu fakt nesrovmatelnej bajk... Pro mě asi ten poslední "hardcore"... Ale ani dnes nedávám zcela ten design. Ale za mě SF.
TST mě půjčil Attim... 2015... Úžasná kolobrnda a s brembama to brzdí dokonale... Tahá to, sílu to má... Ale je tam moc válců ... Ale nejlepší cena vs. výkon.
M1200 jsem nejel...
BRUTALE mě svým "bájným" krouťákem "odspoda" fakt nijak moc neohromila... Ale bajk je to tedy dobrej... To zase jo... (jel jsem na 1090rr)
Za mě SF... ALE... já nejsem objektivní