kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

Naposledy editováno 08.02.2018 21:12:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Nejvice sazim na M1200S, ale nejel jsem to, tak nevim co oproti stavajicimu stroji cekat.
Nevim zda jsem popsal co cekam dost jasne, tak zkusim jeste priblizit porovnanim dvou stroju co jsem jel. M1100s a fz6 - motor priblizne stejny vykon a presto je Fz6 takova divne mdla. Nejede, nejede a pak najednou leti jak mrdla, az je to neprijemne. Po otoceni plynem chvilicku vaha, pak zabere.
M1100s - otoceni plynu a dva mimimetry a hned bez zavahani zabira brutal silou. Rychle skubnuti plynem a hned to skubne celou masinou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

Naposledy editováno 08.02.2018 21:18:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek



2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
dakarista píše: Máte někdo zkušenost o kolik je horší se starat o matný lak??? Trochu se ho bojím na údržbu
Měl jsem černou matnou tu 848ku...a pokud nejsi leštič jako já, tak nic moc. Používal jsem spec. spray na matný laky - nastříkala se taková pěna, rozetřela a trochu to pomohlo aby tam tak ty otisky prstů nezůstavaly. Jo...a hrozně potom po něm celá mašina voněla

E: Ale zase taková tragedie aby jsi se toho bál to není.
Naposledy editováno 08.02.2018 21:42:36
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dakarista píše: Máte někdo zkušenost o kolik je horší se starat o matný lak??? Trochu se ho bojím na údržbu
Já to meju jen vodou, žádný přípravky na to nepatlám.
Horší je, že jsem třeba nádrž vyleštil kolenama a loktama



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zelva0007 píše: A ten M1200S je spatna volba? Zkuste mi ho nekdo kdo jej jezdil porovnat s M1100S prosim
Hele, dvanáctku jsem nejezdil... Ale co chceš slyšet?
Tam kde desmodue končí, tam quattro začíná dejchat. Tam kde se quattro škube a nechce se mu, tam due tahá jak lokomotiva. Přebytek síly a točivost oproti zatáhnu odspoda a dýchavičnosti navrchu.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koukal jsem na tvoji brutale a tam mi zadni sedlo prislo ok. A jen pro upresneni, zenu vyvezu par krat za sezonu, takze to s tim sedadlem nemuzi byt az tak zhave.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Vzduchaci se zadna nevyrovna, co se tyce pocitu od nejnizsich otacek. Vsechny vodniky musis nejdriv trochu roztocit. Jestli chces jezdit ve dvou, tak na sf zapomen. I s komfortnim sedlem za 30 km vzadu chcipne a bude furt klouzat na tebe a opirat se. Z toho ti upadnou ruce. Predposledni Monstr ma pohodlnejsi zadni sedlo, tak jsem to myslel. Na bimoty zapomen, stojej kolem pul mice jety a hrozne blbe se prodavaj. Jak jednou zkusis due, tak i kdyz pujdes do kvatra, tak te neco bude tahnout zpatky k nemu. Agresivni je i velka brutale, ale ani na jedny holcinu neodvezes jako na sf. Jako M1200 jede, ale taky musis pres 7 tis otacek. Nejdriv si ho zkus, nez prodas 1100, abys nelitoval. A ten diavel neni vubec spatnej napad. Jede to pekne a dat tam vyssi sedlo, nizsi riditka, mel bych na to super pocit..
Nesouhlasím. Všechno je to o přístupu, kondičce a co člověk chce a nechce absolvovat. Na SF1098 ve dvou máme najeto asi nejvíc. Nebyl, není a na dále nebude problém najíždět za den 400km. Jeseníky, Slovensko, rychlé kafe za rohem a nebo třeba přesun až do Orlických hor. Pohodlné oblečení, protiskluzová podložka TRIBOSEAT na sedátku spolujezdkyně, vytrénovanost a trocha toho masochistickýho odhodlání a jde všechno.

zelva0007 píše: A ten M1200S je spatna volba? Zkuste mi ho nekdo kdo jej jezdil porovnat s M1100S prosim
Můůůžu...?



M1200 je v zásadě docela fajn motorka. Je těžší, větší a silnější než 1100. Vzducháč je takový jednodušší na ježdění. Dvanáctka má sice víc výkonu, ale co se týče posezu, je na tom M1100 podstatně lépe. Na starších 1200 je problém s těma zadníma stupačkama a když budeš moc kravit ve dvou, ošoupeš nejspíš svody a přívěru o zem. Mě vadil ten elektronický plyn a strašně snadné otáčení. Šlo to bez odporu, moc lehce. Posez na 1200 je takový na páprdu. Podvozek i u eska docela komfortní, zkoušel jsem ho přitvrzovat, docela to pomohlo, ale chtělo by to i tlumič řízení. Motorka byla taková živá. Mimochodem, starý 1100 (evo) mi vykouzil úsměv na tváři dřív a větší, než nová 1200. Ta může někomu vyhovovat, já jsem si s tím ale moc nerozumněl. M1100 je víc DUCATI, obyčejnější, jednodušší, čistší. Nevím, je to dilema. A do dnes mám z toho takové rozporuplné pocity. Dvanáctka je moderní, silná a ne zrovna oku lahodící motorka. Všude samý hadice, chladiče, dekly. Ale jsou lidi, kterým to nevadí. Když jsem ji měl, taky jsem to zkousnul. Mě se líbil na sterém 1100 posez a za tím si stojím. Nakloněný do předu, kontrola a jistota nad bajkem za jakékoliv situace. Na 1200 sedíš víc na prdeli, nohy pořádně nedáš na špičky. Nevim. Úplně nejlepší je vysrat se na kejdy ostatních, páč každý to má nastavený úplně jinak a vyzkoušet si je obě. Možnosti jsou. Inzeráty, předváděčky, půjčení..
Já bych se projel. V jednom i ve dvou a udělal si názor sám a potom se rozhodnul. Je to tisíckrát lepší, než poslouchat kecy nějakýho chytrolína..



t_freedom píše: Hele, dvanáctku jsem nejezdil... Ale co chceš slyšet?
Tam kde desmodue končí, tam quattro začíná dejchat. Tam kde se quattro škube a nechce se mu, tam due tahá jak lokomotiva. Přebytek síly a točivost oproti zatáhnu odspoda a dýchavičnosti navrchu.
Ano. I tak to lze říci..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: drippera> ...taky si myslím, že jak píše Želvák... hledat sportovní mašinu (potažmo dvouvál) s tím že má bejt pohodlná pro spolujezdce...kvůli tomu, že OBČAS vezmeš ženskou ... není to tak trochu blbost ? Tak si ženská zvykne, nebo se na to vysere... není tam na borůvkách.
Jo! Já se v tom takhle patlal několik let ! Monstery, Streetfigtery, Multistrady, furt dokola.
A pak se stačilo tý ženský zeptat, jednou ji poslechnout a začít to tak brát.




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
drippera píše: Nesouhlasím. Všechno je to o přístupu, kondičce a co člověk chce a nechce absolvovat. Na SF1098 ve dvou máme najeto asi nejvíc. Nebyl, není a na dále nebude problém najíždět za den 400km. Jeseníky, Slovensko, rychlé kafe za rohem a nebo třeba přesun až do Orlických hor. Pohodlné oblečení, protiskluzová podložka TRIBOSEAT na sedátku spolujezdkyně, vytrénovanost a trocha toho masochistickýho odhodlání a jde všechno.
Tak kazdej neni na to, aby letel kudlu ve dvou. Ja ve dvou uz prestal blbnout a jezdim na pohodu, o to vic taham sam. A kdyz na SF jedes ve dvou v klidu, je to jeste horsi. Jiste, ze je to o pristupu, ale pokud nechce, aby se mu na to vysrala, tak to neni dobrej napad. Moje zena se rada pohodlne sveze, nechce, abych tahal, proste na vylet na pohodu. Vydrzi to kazda, ale jak pises, chce to sebezapreni a trochu obetovani. Ale kazda holcina neni stejna. To, ze se ma nejdriv svezt, nez proda, jsme psali oba. Po par vymenach prijde na to sam.. A treba Zelvak ani nechce masinu, co bude pokladat na ucho, tak ho svody u M1200 nebudou omezovat. Vsak uvidi sam..
Naposledy editováno 09.02.2018 08:39:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek


2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
drippera píše: Nesouhlasím. Všechno je to o přístupu, kondičce a co člověk chce a nechce absolvovat. Na SF1098 ve dvou máme najeto asi nejvíc. Nebyl, není a na dále nebude problém najíždět za den 400km. Jeseníky, Slovensko, rychlé kafe za rohem a nebo třeba přesun až do Orlických hor. Pohodlné oblečení, protiskluzová podložka TRIBOSEAT na sedátku spolujezdkyně, vytrénovanost a trocha toho masochistickýho odhodlání a jde všechno.
Martine chtěl jsem se tě zeptat jestli dorazíš letos na VDW ?? Dát si s námi pivko pokecat a okouknout mašiny. Máš to tam ze Vsetína cca.170km , což myslím že je pohoda.


Brutale 800 neznám,ale jel jsem stejnou motorizaci na Rivale a kromě zvuku je to hodně dobrý motor.
Já bych na tvém místě volil Tuono V4 nebo Brutale 1090RR. I když více tíhnu k 2V,tak jsem si na tyto 4válce celkem zvykl
