kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
Když třeba letíš na okruhu dvě kila, dobrzďuješ napřesno do vracečky nebo retardéru a zadní kolo tak tak drží na zemi, ty ještě můžeš (jako třeba já) brzdit zadní brzdou... Bouchneš tam trojku, nebo dvojku a ono se to blokne, odrazí, skočí a znovu padne na asfalt když už se odbrzdí ještě brzdou... Dokud to neodbrzdíš a nevystavíš trochu spojku, budeš skákat až to kačera.
Ono, už jsme to moc rozpatlali a vypadá to jako by ty motorky žraly malý děti. Není tomu tak. Jen je zapotřebí nacvičit si ty nový návyky a bejt na to připravený. Z tohodle pohledu bude "nejbezpečnější" to Tuono... Ale běda ti, jak selže elektronika, nebo se otrkáš a pošleš to tam jednou tak, že už to nezvládne.
Naposledy editováno 11.02.2018 19:55:25
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Tak taková masírka , v odrazování od mašiny tady snad ještě nebyla...
No já právě nechci aby to tak vypadalo... Je to jeho věc. Ale objektivně 10tkm je docela málo. Leč je mnoho těch co to dali a přežili... Ale je i pár těch co leží na krchově.
Naposledy editováno 11.02.2018 19:57:27
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
jinak trochu k Ducati a řazení, nestává se mi často, minulou sezónu jsem vyjel párkrát, ale občas jsem našel falešnej neutrál, třeba jsem podřazoval z 5 na 4 před zatáčkou...samozřejmě beru za plyn a nic, tak jsem to tam musel řádně kopnout...při poslední vyjížďce to bylo ok, ale je pravda, že se mi to stalo jen když jsem trochu víc tlačil na pilu (na což Monster 1000 úplně není) a taky jsem jen možná kopyto a neumím pořádně řadit...
takže mám brát falešnej neutrál s rezervou a jen se soustředit na řazení, nebo řešit novou spojkovou sadu (plechy, lamely, pružiny, koš...)
Ale asi bych v tomhle pripade byl proti v4r. Zelva chce surovej projev a podle me tuono tu silu dost maskuje a bude s tim sranda fakt uz mimo vsechny rozumny meze. Ale je to domnenka, nejel jsem ho...
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jo a cenou jako Z300
Nerealne, ted uz vim
Naposledy editováno 11.02.2018 21:20:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Tak taková masírka , v odrazování od mašiny tady snad ještě nebyla...
Já taky nikoho neodrazoval, jen mi přišlo divný, to s tou palbou a následnou neznalostí hopsání zadního kola.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Já taky nikoho neodrazoval, jen mi přišlo divný, to s tou palbou a následnou neznalostí hopsání zadního kola.
Ale ja to znal, jen jsem nechapal z textu/podani o cem je presne rec. Spatne naformulovano a ty jsi se toho hned chytal jak maly
Dablicek200Mph píše: Já taky nikoho neodrazoval, jen mi přišlo divný, to s tou palbou a následnou neznalostí hopsání zadního kola.
Já když jel "palbu" na Tuono 2V,tak to stejně pro mnohé supersportaře bylo jen slušné tempo.
Pořádně jsem Tuono rozbalil až na okruhu a teprve tam jsem jí poznal a je to asi jediné místo,kde se dá motorka v krajních mezních poznávat - zlatej Antihop
Asi jste všichni střelci jak prase,já se mám rád a stejně jsem to zahodil při daleko menší rychlosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
nevím co stála nová
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: zelva0007> http://www.harnessb...Tuono-V4-APRC-SLEVA/
Franto, tenhle ročník (model) TUONA asi raději nebrat. Sralo se to a poměrně dost. Ověřené info z aprilie. Dvouválec před a novější 1100 po - ANO, ale tenhle model fakt ne. Měl bych z toho strach. A nešlo jen o elektroniku, ale bylo tam něco úplně špatně v motoru. Nějaké ozubené kola, tolerance, nebo materiál, či co, už přesně nevím. Ale bylo to docela zásadní a pro životnost agregátu i dost fatální.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Frennky> nevím koli stojí Z300,ale taky bych Želvě doporučil Tuono 1000R Factory ,taky hodně zábavná moto
jo, to je sice za vyšší peníz než je u podobných k vidění, ale jestli je to všechno pravda...je to super alternativa...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 12.02.2018 15:58:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: jo, to je sice za vyšší peníz než je u podobných k vidění, ale jestli je to všechno pravda...je to super alternativa...
Pravda to je. Já se na ni byl dívat. Na podzim.
Je to fakt tak málo jetý a s jasným původem. Stroj vlastnil šéf a majitel Hošek motor Brno a ten ho prodal "z obyváku" týpkovi. No a ten zjisti, že ho nepotřebuje, tak ho dal do frcu. Cena je odpovídající. Stav je A1. Chladiče, kola, je k tomu původní obutí a krytky gripů, aby se při manupalic neošoupaly. Opravdu TOPOVKA!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Fakt díky. Nezůstanu dlužen.