kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
honzabiker píše: GeorgePanek> Podle svarů to vypadá spíš jako hlína...Drží na tom magnet?
beru zpet je to hlinik....vyreseno na to mam odpornika1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
honzabiker, PETARDAK> presne, podle tech svaru fakt celkem jednoznacne..
kerut píše: Assassin> no pockej, minimalne za me je zrovna ta sucha otevrena spojka jednou z veci kterou muzem tady dukatistum, my priznivci "japonske zahradni techniky" jen tise zavidet... (uznavam ze nejspis dusevni deformace pramenici z toho ze ostry RC ji maji.. )
honzabiker, PETARDAK> presne, podle tech svaru fakt celkem jednoznacne..
jak tiše závidět? když musíš,tak prostě musíš
kerut píše: Assassin> no pockej, minimalne za me je zrovna ta sucha otevrena spojka jednou z veci kterou muzem tady dukatistum, my priznivci "japonske zahradni techniky" jen tise zavidet... (uznavam ze nejspis dusevni deformace pramenici z toho ze ostry RC ji maji.. )
honzabiker, PETARDAK> presne, podle tech svaru fakt celkem jednoznacne..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kerut píše: Assassin> no pockej, minimalne za me je zrovna ta sucha otevrena spojka jednou z veci kterou muzem tady dukatistum, my priznivci "japonske zahradni techniky" jen tise zavidet... (uznavam ze nejspis dusevni deformace pramenici z toho ze ostry RC ji maji.. )
honzabiker, PETARDAK> presne, podle tech svaru fakt celkem jednoznacne..
Nejlepší je, že ten suchej kit na mokrý spojky váží o 1kg víc
Ohledně suchý spojky, já si na ní tak zvykl, že mi dnes Laverda dělá trochu problém. Suchárnu dáš na kraj záběru a pak tak nějak pustíš a ona si to nějak pobere. Mokrá je fakt taková trochu jiná.
Naposledy editováno 18.02.2018 18:39:38
t_freedom píše: Nejlepší je, že ten suchej kit na mokrý spojky váží o 1kg víc
Ohledně suchý spojky, já si na ní tak zvykl, že mi dnes Laverda dělá trochu problém. Suchárnu dáš na kraj záběru a pak tak nějak pustíš a ona si to nějak pobere. Mokrá je fakt taková trochu jiná.
Já zas když jsem přešel z mokrý na suchou tak jsem se učil jezdit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: GeorgePanek> zrovinka jsem ti chtel nabidnout sveho odpornika ,ale kdyz mas beru z5
no on neni muj jen jsem tam daval par veci prez brachu..ale jestli mas nekoho provereneho rad to tam dam jeste potrebuji udelat svar na nerezovem svodu...a pak od tebe stahnout silonovy padak.... vis jak to je s tim podanym prstem,od kolika rano operujes..1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
E: spis casto
Naposledy editováno 18.02.2018 19:43:17
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: GeorgePanek> funguju od 8.00 do jak je potreba. Vetsinou 20-21.00 nekdy i dele
E: spis casto
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: a jeste jedna otazecka,,nekupoval nekdo z vas nejaky silnejsi alobal,mam podsedlove plasty potazene silnym alobalem a jeste par dalsich plastovych dilu kolem vyfuku kde se to da bezne sehnat asi to neni bezny alobal ..danke
Na to jsem kupoval toto Heat Protection Shield Nehledal jsem, kde se to dá sehnat u nás. Ale tohle drží parádně a celkem "hezky" se to tvaruje.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrS píše: kulik> Měl jsi ještě něco přitlačit a pořídit antihop, určitě bys nelitoval.
Litoval
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
sejrac píše: Na to jsem kupoval toto Heat Protection Shield Nehledal jsem, kde se to dá sehnat u nás. Ale tohle drží parádně a celkem "hezky" se to tvaruje.
super poslou to normalne do cech1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrS píše: t_freedom> A zkoušel jsi nějaký opravdu funkční? Nenapadá mě jediný důvod, proč ho nemít, ale spousty, proč bych bez něj už motorku nechtěl.
No mě napadá jeden důvod, proč ho nemít. Letím si rozevlátej, přede mnou vingl nebo cedule začátek obce. Šmátnu po přední brzdě, skopnu to na dvojku a pustím surově spojku. Prdel zatancuje ze strany na stranu a já mám držku od ucha k uchu ještě u cedule konec obce.
Ale mám zkušenost jenom s polofunkčním antihopem z Corsara. Respektive on byl funkční, ale už z továrny nastaven na hardcore mód, takže skoro jako by nebyl. A moje představa je, že s plně funkčním moderním antihopem bych měl po týhle legraci.
Jinak přínosy beru a na okruhu s dvouválem o to víc. Já jsem si ale nikdy po citlivém antihopu nezasteskl a naopak si tu absenci užíval skoro každou vyjížďku.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrS píše: Franco82> A není lepší se naučit najíždět do zatáčky slidem, když už si chceš užívat to malování čar zadním kolem? Budeš to mít daleko víc pod kontrolou a z dálky to nebude vypadat jak když z toho máš před každou zatáčkou vystoupit : )
A od koho jsi ho mel? tss?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Freedom> jj mela by bejt teoretick vostrejsi a hlavne skoro beze ztrat (lepsi treni protoze je sucha, mensi ztraty tcenim protoze nemusi cvachtat volejem,... )
nejaky "umely kitovani" bez dalsich/vetsich uprav celyho motoru je samozrejme blbost, to jsou upravy jak kupovat adidasky beznohymu
PetrS> jj treba versastep dela moc pekny (dokonce i na moji NC30, i kdyz teda kdyz uz pominu financni stranku, nemyslim si ze by to u takhle malyho 4V k necemu bylo) ale na dukatky je delaj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kerut píše: PetrS> ... i kdyz teda kdyz uz pominu financni stranku, nemyslim si ze by to u takhle malyho 4V k necemu bylo ...
Já ji chtěl dávat i na 250tku, s kterou jsem občas jezdil na okruh, jen ji nikdo nevyráběl. Je teda pravda, že u takhle slabého stroje dává ten antihop smysl jen na okruhu, protože na silnici je ta motorka tak slabá, že nikde žádnou velkou střelbu jet nejde.
Co se týče výrobce, tak teď mám antihop od Suttera a nic lepšího jsem ještě nejel.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Na silnici ač jsem přesvědčen že jezdím docela kalup, jsem většinou antihup nepotřeboval a ikdyby mi zachránil pár šedivejch vlasů, i tak jsem to dal bez něj. Podle mě a dle mýho gusta to na ten dvouvál nějak patří. A je to jedna z věcí co tě zase naučí bejt citlivějším vodičem a přemýšlet nad tím co dokážeš a zvládneš. Podle mě tohle Ducati vždy trošku vytahovalo z řady a TCC, ABS spolu s učesanýma motorama a antihopem pomalu přibližují tu značku ke všemu ostatnímu mainstreamu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Okruh je jasnej, tam dobře fungující antihop dělá opravdu hodně na výsledném čase i požitku z jízdy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrS píše: t_freedom> Určitě to hodně záleží na tom, jak motorku používáš. Je jasný, že turista by ho ani nepoznal, protože v tomhle módu jízdy nefunguje. Ale za mě je to na streetu super bezpečnostní prvek, protože když mi při tréninku umřelo předloktí (což na Duc super tvrdé spojce bylo po 20 min jízdy), tak jsem každý druhý nájezd do zatáčky nemusel řešit krizovku s bloklým zadním kolem.
Okruh je jasnej, tam dobře fungující antihop dělá opravdu hodně na výsledném čase i požitku z jízdy.
Nevím jak dlouho se motáš u motárdů, ale jako "vyjímka potvrzující pravidlo": Jirka Boček, nikdy antihop v motorce neměl (a zarytě ho odmítal) a "republikový titul" udělal, tuším 8x