Proste a jednoduse hledam rozumne povinne ruceni + asistencni sluzby pro budouci motocykl vcetne platnosti na uzemi Ruska (!!!) a to vam teda povim to jsou akcni zazitky.
Predchozi pojisteni u Allianz - na pobocce nejsou schopni rict cenu, pokud nemate SPZ a tu nemate, protoze zatim nemate moto. Pojisteni se nevztahuje na uzemi Ruska, Ukrajiny, Beloruska a Moldavie, navic dost velka cast asistencnich sluzeb se nevztahuje na motorku (jako treba nahradni vozidlo a to ani v tech premiovych za priplatek)
Generalli - tam je pojisteny skutr. Online kalkulacka pocita cenu jen pro prvni 2 varianty pojistnych limitu a 2 varianty asistencnich sluzeb. Dalsi 2 varianty limitu a 2 varianty asistenci uz to nepocita (asi jen na pobocce), ale i varianta top limitu a asistence ma limit na asistenci v CR 3000Kc a v zahrani 4000Kc(). Maji i dalsi dve varianty asistence, cena opet nikde a jedna je dokonce i bez limitu, ale obe limitovane starim motorky maximalne 20 let. Ted mi navic online tvrdi, ze zadne jejich asistencni sluzby se nevztahuji na motorky a pry, ze to je v pojistnych podminkach
CSOB - podobne neprehledne a nedohledatelne varianty a ceny jako u Generali. V pojistnych podminkach vubec neuvedeny zeme kde pojisteni plati, priklad zelene karty nikde
Kooperativa - Pokus pouzit kalkulacku pro motocykl konci hlaskou Pristup zamezen (asi jsou motorky neco echt specialniho). Ostatni jeste dohledavam
Motocare - docela prehledne a vysvetlene. Nicmene v podminkach nejsou vypsany zeme platnosti. Je tam jen odkaz na mezinarodni smlouvu o uznavani pojisteni pokud ji nektera zeme nevypovedela. Podle Ceske kancelare pojistitelu tam treba i to Rusko ma spadat a do CKP patri i Allianz, ktera naopak v pojisteni uvadi, ze v Rusku to neplati a 2 a vice roku stare informace o Motocare uvadeli, ze to tam neplati taky
Proste a jednoduse bordel, zmatek, neschopnost a za korunu drahe cokoliv od tech statem povolenych zlodeju v obleku
Naposledy editováno 09.11.2017 09:48:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Realita povinného ručení a asistenčních služeb ČR + zahranič...
jerzy_VFR píše: Na jihu rumunska mi odešlo dobíjení. Nejprve se jim nešlo dovolat, pak čekačka asi čtyři hodiny, kdy jsem čekal že seženou nějakou pomoc. Po té době hovor v tom duchu, že mi pomoct nemůžou, nejsou schopni sehnat mechanika co by se na motorku podíval. Repatriace do ČR tak za 10 dní nejdříve, takže k ničemu. V tu dobu se tam ukázala parta rumunů na motorkách, ti sehnali mechanika za 20 minut, přišel, proměřil, dobíjení v háji. Motorku jsem dostal na slovensko pomocí kámošů, přehazovali jsem baterky. Domů už zbývalo jenom 200km, přesto jsem zkusil motocare a najednou to šlo. Volal jsem večer a ráno přijel borec, naložil mě a hodil domů.
Celý ten příběh je delší, ale nechce se mi to rozepisovat, někde to tu už je.
Tak to jsi na tom úplně stejně jako já,akorát že mě to dobíjení nechalo stát v Mosonmagyorváru (cca 25km od Blavy). Motocare nebylo schopno v sobotu před obědem sehnat druhou baterku. Nakonec mě odtáhli do Brna na odtahovce.
V nějakém cestopise jsem četl,jak se borcovi pokazila motorka někde v Albánii a Euroasistanc prý pomohl. Za hodinu tam byl odtah,odvezli do servisu a do druhého dne opravili. Podle mě je to vždy výhra v loterii,když se vše podaří jak má. Podobné problémy mají i na zahraničních fórech. Angličani,Němci atd....taky se nedočkali pomoci,nebo odtahu a tak byli nasraní stejně jako ty... Člověk se pak musí vzepnout a poradit si sám.
1 reakcí na tento příspěvek Realita povinného ručení a asistenčních služeb ČR + zahranič...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Realita povinného ručení a asistenčních služeb ČR + zahranič...
dafikk píše: ... Člověk se pak musí vzepnout a poradit si sám.
Napsal jsi přesně tu věc, ve které se šíleně liší cestování Franty od cestování Pepy.
První jede podle itíku, dopředu má nasmlouvané ubytko, snad i obědy a jediný styk s domodrodci je přes platební terminál. Potom jakýkoliv problém s motorkou je opravdu "problém" a bez asistence v principu neřešitelný.
Druhý, který se spoléhá na to, že lidé jsou všude lidmi a stačí se jen zeptat, tak i technický problém vyřeší z místních zdrojů, ať již lidských či materálních, a žádnou placenou asistenci k tomu nepotřebuje a ani nechce.
Naposledy editováno 13.11.2017 10:44:50
(reakce na) Realita povinného ručení a asistenčních služeb ČR + zahranič...
(reakce na) Realita povinného ručení a asistenčních služeb ČR + zahranič...
http://moto.suzuki.it/modelli/727
(reakce na) Realita povinného ručení a asistenčních služeb ČR + zahranič...
Věříme, že celá situace bude objasněna v brzké době, avšak dovolte nám prosím připomenout, že kvalita poskytovaných služeb mimo státy EU a přidružené státy EHP je závislá na možnostech místní infrastruktury a my nejsme schopni garantovat stejnou kvalitu služeb jako v zemích EU/EHP. Mezi tyto státy obvykle patří právě Ruská federace, Bělorusko, Ukrajina, kavkazké republiky, Albánie a Makedonie. S horší dostupností asistenčních služeb se můžeme setkat v některých regionech Rumunska, Bulharska a Srbska.
Začátkem září jsem byl v Černé hoře kde v Trse (před Durmitorem) jsem při parkování praštil s motorkou a při seskakování z padající motorky nohou nakopl TPS senzor (senzor natočení škrtící klapky na BMW černá krabička na levé straně sacího potrubí), to bylo v pátek večer. Že má motorka problém jsem zjistil až v sobotu ráno při odjezdu. Do večera jsem čekal na voltmetr od zdejších, kterým se potvrdilo, že senzor je ko. V sobotu večer voláno na asistenci, kde to někdo vzal a pak mě přepojil na automat, kde více než 1/4 hodiny hrála jen hudba, takže volám znova dost nasraně se dožaduji pomoci. Pomoc (odvoz do servisu) nabídnut na neděli, s tím ,že asi motorka bude do pondělí stát někde před servisem. Takže domluva na pondělí ráno. V pondělí s určitými komplikacemi dorazila odtahovka, která mě s motorkou hodila do Podgorice do BMW servisu, kde shodou okolností měli starší potenciometr a ten mi výměnou za můj rozbitý bez jakéhokoliv doplatku namontovali a já pak pokračoval v dovolený. Při jízdě do servisu několik telefonátů od operátora asistence zda vše probíhá v pořádku. Odpoledne já volám, že problém je vyřešen a operátorka, která to zvedla mi za informaci poděkovala, ale bylo vidět, že jí je to u zadele, takže všechny ty asistence jsou o lidech. Pokud operátor bude chtít tak vše zařídí, ale pokud ne tak vám je asistence k prdu. Jinak ČP má nasmlouvanou Europ Assistence, což je stejná společnost provozující Motocare.
1 reakcí na tento příspěvek Realita povinného ručení a asistenčních služeb ČR + zahranič...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Realita povinného ručení a asistenčních služeb ČR + zahranič...
puffybodie píše: ....V roce 2017, v zemi Jawy, CZ a dalsich si pojistovny vsimli, ze existuji motorky. Bravo !
Spíš pojišťovny vyčkávají, až takhle vysoce spolehlivá přibližovadla vymizí. Dělat byznys s asistencí v zemi, kde drtivá většina motorek měla v brýlích zapíchnutý šroubovák, znamená spíš ekonomickou sebevraždu
https://www.novinky....u-nic-mu-nedali.html
1 reakcí na tento příspěvek Realita povinného ručení a asistenčních služeb ČR + zahranič...
(reakce na) Realita povinného ručení a asistenčních služeb ČR + zahranič...
Motocare evidentne ne dle zkusenosti zde napric serverem a i pri komunikaci tady v CR jsou nejaci zmateni.
Z vlakna nejak tak vypadlo, ze aspon v CR trojlistek Kooperativa, Allianz, CP ujde na drobnosti jako defekt atd. Ale CP to je naloz ty ceny. Ja pujdu asi do CSOB aspon co se tyce ruceni, protoze na pobocce daji dobrou cenu narozdil od jinych na prostredni limity. Asistence aspon zakladni, da se priplatit i ta "lepsi", ale ta top nebo neomezena na motorky nejde.
Mno a Generalli jen pokud chces ruceni, protoze asistenci sluzby se v aktualnim zneni podminek na motorky nevztahuji.
1 reakcí na tento příspěvek Realita povinného ručení a asistenčních služeb ČR + zahranič...
Naposledy editováno 21.02.2018 16:42:05
tolik teorie...
Naposledy editováno 21.02.2018 22:39:37
1 reakcí na tento příspěvek Realita povinného ručení a asistenčních služeb ČR + zahranič...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Realita povinného ručení a asistenčních služeb ČR + zahranič...
spike-cz píše: S tím mám zkušenost... počítají cestu odtahovky k tobě domů a zpět, takže si to rovnou vyděl dvěma. 50km už tak optimistické číslo není..
na tohle se jeste podivam. kazdopadne si nedelam iluze o tom, ze je znackovy servis na kazdem rohu, takze platba za dotazeni nekam do KTM levna nebude. ale to se da vyresit treba na lane, v nejhorsim. co me zajima vic je to, co pak s pripadne nepojizdnou masinou nekde 1500km od domova. tam uz to zajimave je...(reakce na) Realita povinného ručení a asistenčních služeb ČR + zahranič...
1 reakcí na tento příspěvek Realita povinného ručení a asistenčních služeb ČR + zahranič...
1 reakcí na tento příspěvek Realita povinného ručení a asistenčních služeb ČR + zahranič...
1) Do Ruska žádný zaměstnanec s odtahovkou nepojede. Ikdyby nějakého dobrodruha našli, potřebuje vízum a to ne turistické, když tam jede pracovně.
2) Jel by tam asi měsíc.
3) Neřešitelné papírování s vozidly na hranicích.
Stejné překážky platí i pro kamaráda s dodávkou.
Asistenční služba by musela mít prověřeného smluvního partnera v Rusku s celostátní působností. Stejně by ale nic nedostali přes čáru.
To ti výjde lepší a asi levnější sehnat dobrou asistenční službu v Rusku a zaplatit si ji přímo. Dobré asistenční služby tam jistě existují, možná některé poskytují pomoc i mimo civilizaci. Zcela jistě ti nepůjčí náhradní motorku. Měli by ale být schopné dopravit motorku třeba k Lotyšské hranici, odkud bys ji musel osobně přetáhnout přes čáru a zavolat si nějakou další asistenci s působností v EU.
(reakce na) Realita povinného ručení a asistenčních služeb ČR + zahranič...
DannyCZEk píše: Zdravím. Tak jen abych aktualizoval možnosti ,tak ČSOB k povinnému ručení připojistí i nadstandartní asistenční služby, které od července 2021 zahrnují i motocykly.
WoW, tak jen 4 roky jim to trvalo? V roce 2021 si vsimli, ze tu jezdi i motorky?