Zváni jsou všichni majitelé Bonnevillů, Street Twinů, Street Cupů, Scramblerů, Thruxtonů, Thunderbirdů, Bobberů a Speedmasterů, ale i ti, kterým se uvedené stroje líbí, uvažují o nich, či jen vyznávají tento styl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Classics
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Classics
Wenca24 píše: Me se libi scrambler...s mit na neho,uz by byl doma nevi nekdo jake rocniky meli jeste karbec? Splichacku nechcu...
Do r. 2007alespon co se modelu pro EU tyce, od r. 2008 motocykly pro EU trh uz museli splnovat nove emisni limity, tj. vse muselo do strikacek.
A Bobberů a Scramblerů byly loni plní časopisy, ale na malý Bonneville neudělá u nás recenzi nikdo.
Někde jsem zaslechl, že Triumph ho ani moc nepropaguje, aby nepřetahoval pozornost od dražších velkých strojů.
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Classics
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Classics
2 reakcí na tento příspěvek Triumph Classics
splasenytrubky píše: Já si myslím, že kdo vybírá motorku tohoto typu, tak když se orientuje jen na technické parametry, bude vybírat asi do smrti, nebo než mu dojdou peníze. Motorka musí podle mě sednout pocitem, a tím, k čemu ji člověk potřebuje. Někdo bude šťastnej na skútru, někomu nestačí HD, A u některých výrobců mi přijde, že móda jménem Scrambler už dávno předstihla někde praktickou použitelnost. U Triumphu ten pocit zatím nemám.
2 reakcí na tento příspěvek Triumph Classics
Abych jen nemlátil prázdnou slámu, já jezdím Triumph Legend a zkušenosti mám dobré. Motorka je nezáludná, krásně jede, nikde mě ještě nenechala. Poté co jsem ochutnal třívál, asi bych dvojválec nechtěl.
Co se týče servisu, mám to sice daleko ale jezdím k panu Ševčíkovi do Olomouce. Člověk se pěkně projede než dá motorku do servisu. Cesta ze servisu pak zase může odhalit neduhy, které tam servisáci ponechali nebo zanesli. Žádnou čertovinu mi zatím neprovedli, jsou profíci, takže to je možná jen falešná doměnka. Nic na tom nemění, že i domů je to krásný výlet.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Classics
zenhas píše: Přemýšlím, jestli je toto vlákno skutečně o výměně zkušeností s klasickými Triumph motorkami, nebo spíš o tom "až našetřím, asi koupím nějaký nový Triumph".
Abych jen nemlátil prázdnou slámu, já jezdím Triumph Legend a zkušenosti mám dobré. Motorka je nezáludná, krásně jede, nikde mě ještě nenechala. Poté co jsem ochutnal třívál, asi bych dvojválec nechtěl.
Co se týče servisu, mám to sice daleko ale jezdím k panu Ševčíkovi do Olomouce. Člověk se pěkně projede než dá motorku do servisu. Cesta ze servisu pak zase může odhalit neduhy, které tam servisáci ponechali nebo zanesli. Žádnou čertovinu mi zatím neprovedli, jsou profíci, takže to je možná jen falešná doměnka. Nic na tom nemění, že i domů je to krásný výlet.
Máš celkem pravdu taky jsem jezdil spoustu let 3válec hodnej nezáludnej, spolu s ním jsem jezdil jednoválce taky to nebylo špatný, potom
jsem koupil dvouvál na pořádným podvozku no a nezůstalo při jednom a 3hrnek dělá radost jinému.
splasenytrubky píše: Já si myslím, že kdo vybírá motorku tohoto typu, tak když se orientuje jen na technické parametry, bude vybírat asi do smrti, nebo než mu dojdou peníze. Motorka musí podle mě sednout pocitem, a tím, k čemu ji člověk potřebuje. Někdo bude šťastnej na skútru, někomu nestačí HD, A u některých výrobců mi přijde, že móda jménem Scrambler už dávno předstihla někde praktickou použitelnost. U Triumphu ten pocit zatím nemám.
Nevybíral jsem sice motorku tohoto typu, a ještě ke všemu vybíral z jiných značek, a nakonec "ze dne na den" koupil Triumpha ( Tiger 900i,r1999), prostě mi sedl pocitem a jsem moc spokojenej. Kdyby sem zavítal nějaký Tigrák, koukni prosím na http://www.motorkar...p;pgr=1#goto9577673. díky
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Classics
Vím jen, že původní vzducháče byly DOHC, tohle je SOHC. Ale počet ventilů neuvádějí ...
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Classics
The 8 valve single overhead camshaft parallel-twin with 270° firing interval provides smooth, linear power, delivery directly from the slick new five-speed gearbox.
Zdroj: http://www.triumphm...2018/bonneville-t100
Docela by mě zajímalo, jak je to řešené ...
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Classics
Mě právě líbí, že T Legend je takový tank. Nikdy nevyhraje MotoGP, ale jede to furt a neprotestuje. S dvojválcem by to byla úplně jiná motorka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Classics
Bonnerider píše: Tak zpět, už jsem to našel:
The 8 valve single overhead camshaft parallel-twin with 270° firing interval provides smooth, linear power, delivery directly from the slick new five-speed gearbox.
Zdroj: http://www.triumphm...2018/bonneville-t100
Docela by mě zajímalo, jak je to řešené ...
Zajimavej by byl graf výkonu a krouťáku.
kratkej01 píše: Zajimavej by byl graf výkonu a krouťáku.
myslíš tohle? Street Twin má snad stejný motor.a tady srovnání se starým vzducháčem.
Naposledy editováno 21.02.2018 18:31:00
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Classics
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Classics
Současné devítikilo má max. výkon 55 PS (40.5kW) při 5900 rpm a max. krouťák 80 Nm při 3230 rpm.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Classics
Bonnerider píše: Současné devítikilo má max. výkon 55 PS (40.5kW) při 5900 rpm a max. krouťák 80 Nm při 3230 rpm.
A na tom grafu snad vidíš něco jinýho?
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Classics
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Classics
JohnnyS08 píše: Ta červená křivka patří starýmu vzducháči, ale ta zelená je pro novýho vodníka. Triumph se může dušovat jek chce, ty dvě křivky mluví jasnou řečí...
asi jo, ale mě ten novej vodník baví, a žádnej graf jsem k tomu tak nějak nikdy nepotřeboval.Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
triumph thunderbird 1700 nedrží otá... Triumph Thunderbird 1600 | Berry20 | 2 | 25.7.2024 v 15:53 Petak76 |
Jak moc dovolí pneu klopit [1, 2, 3] Triumph Street Scrambler | Drakcolita | 62 | 3.5.2024 v 15:59 dva_hrnce |
Obracene razeni Thruxton 1200R [1, 2, 3] Triumph Thruxton R | Animals21 | 71 | 28.4.2024 v 07:57 papiboy |
Ukazatel rychlosti gipro Triumph Thunderbird Storm, Triumph Thunderbird Commander | Rachus | 0 | 6.1.2024 v 19:44 Rachus |
Manual Triumph Bonneville SE | Susu550 | 1 | 5.1.2024 v 15:33 vk0002 |