Dneska by měl v Německu Nejvyšší správní soud rozhodovat v žalobě, která požaduje zákaz vjezdu dieselových aut do center velkých německých měst. Na to už dopředu reagují některé automobilky tiskovými prohlášeními, že dieselové motory přestanou do osobních aut úplně nabízet.
Jak si myslíte, že rozsudek dopadne?
Preferujete v osobním autě benzínový nebo dieselový motor?
Kdybyste se měli dnes rozhodovat pro nákup nového osobního vozu, vzali byste vůz s dieselovým motorem? (Tato otázka je vztažena zejména k autům, která najedou např. více než 40 000 Km ročně, případně k větším SUV).
V poslední době je kolem toho dost hysterie a v Evropě začíná podíl aut s dieselovými motory výrazně klesat. Jaký na to máte názor?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
nemako píše: proto tu za komunistů nejezdily nafťáky,protože se nafta nekradla to je hodně revoluční teorie nebylo to tím,že je v rvhp neuměl nikdo vyrobit? dvoutakty,to jo,ty měli zmáknutý soudruzi z ndr zbytek je podbnej blábol
přesně. Nafta se tehdy kradla, ale do kamen a ne do aut. Pak do traktorů. Královo se, co se dalo. Já mám diesely ne proto, že bych někde kradl naftu, na to nemam ani čas ani žaludek , ale proto ze mam prostě dieselový motor radši.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
prackarr píše: přesně. Nafta se tehdy kradla, ale do kamen a ne do aut. Pak do traktorů. Královo se, co se dalo. Já mám diesely ne proto, že bych někde kradl naftu, na to nemam ani čas ani žaludek , ale proto ze mam prostě dieselový motor radši.
Dobrovolně jezdíš "traktorem"?
prochi20 píše: Já mám dízel káru. Roční nájezd lehce pod 40K km. Z toho - a to je hlavní - je 90% procent po dálnici. Otáčky 2000 za min. Ideální pro motor. Celkový nájezd skoro 400 000km. Opravy prakticky nula. Motorově naprosto OK. Tohle by benzín jen tak nedala navíc by mi daleko více plakala peněženka.
Ale jdi ty,brebto
1 reakcí na tento příspěvek Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
prackarr píše: assassin> Nesouhlasím. Ta čína má jiný problém, jak my. Jich je prostě moc. Kdyby tu žilo miliarda apůl lidí, jako tam, ještě v pěti okresech, tak tu máme smog jak oni, i s našimi normami. Naše šance na záchranu lidstva je regulovat počet lidí, ne zdroje. Ale to stejně, jako tu práci, o niž jsi psal, nikdo neumí. Množí se hlavně národy, co regulovat vůbec nejde.
regulace vyroby autaku se ti nezda, ale lidi bys reguloval ?
hele to ze se vyrabi spousta aut je pruser - ale nikdo nema lek, jak ty lidi zamestnat jinak a kde vzit ty velky prachy ktery se v tomhle kseftu toci .... kdyz kazdej bude jezdit 20let starou oktavkou v TDI tak kde vezmou staty prachy? co budou delat ti lide?
2 reakcí na tento příspěvek Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
Nejsem si 100% jistý, ale myslím že Toyota do nejnovějších osobních aut (až po RAV4) už ani diesel nenabízí. To stejné bude u Hondy. Nový typ CR-V už bude jenom benzín nebo hybrid.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
Yura píše: assassin> ale to je v tom případě začarovanej kruh, protože 2/3 lidí, který jsou z autoprůmyslu živi, prostě a jednoduše na koupení nový Oktávy každejch 5 let nemaji. A z těch ostatních, který v autoprůmyslu nedělaji, ale mohli by ho ještě víc rozhýbat, je to možná ještě horší.
no dobre, tak maj na to prachy firmy ktery ty auta toci a lide bez extremnich prijmu kupuji ty 2roky stara auta, ty 5let stara auta... ale kdyz nebude system nastavenej tak jak je - tzn ruznymi mechanismy tlaci na to aby se vyrabelo - tak se nebudou kupovat nova auta, ti mene majetni nebudou kupovat 2 leta auta, ti dalsi ta 5ti leta....
zacarovanej kruh to je, ale uz z nej neni cesta ven - je to jak rika joone, donekonecna to nejde, jen se nekteri snazi ten konec oddalit co nejvice....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
FILODENDRON píše: Zajímá mě, jaký to bude mít vliv na cenu nových skladových aut. Pokud bude o diesely upadat zájem z důvodu lehké paniky, která je teď v celé Evropě, případně kladného rozsudku německého NSS, jestli půjdou globálně ceny těchto aut dolů nebo ne.
Nejsem si 100% jistý, ale myslím že Toyota do nejnovějších osobních aut (až po RAV4) už ani diesel nenabízí. To stejné bude u Hondy. Nový typ CR-V už bude jenom benzín nebo hybrid.
zas zakaz do center mest neni takova tragedie - uz ted je to omezene kdecim a navic i tou kapacitou, proste neni kde tam zaparkovat atd. spousta evropskych mest tam pousti jen rezidenty, zvyhodnuje jim elektromobily (tady to ma smysl, ne ekonomickej, ale kvuli emisim soustredenym na jedno misto)
navic kdo z vas denne jezdi v centru vetsiho mesta?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
prackarr píše: přesně. Nafta se tehdy kradla, ale do kamen a ne do aut. Pak do traktorů. Královo se, co se dalo. Já mám diesely ne proto, že bych někde kradl naftu, na to nemam ani čas ani žaludek , ale proto ze mam prostě dieselový motor radši.
...coz teda moc nechapu.... ten motor nema pro nadsence nic zajimaveho (myslim konkretne tvoje TDI) jediny co tam je je spotreba a blbuvzdornost/spolehlivost
jasne tyhle vlastnosti jsou dulezite a muzou byt duvodem proc jezdit ropakem - ale tezko se da z ridicskeho pohledu rict, ze je mozne kvuli tomuhle mit diesel radeji...
ja treba jeden cas jezdil soucasne oktavkou 1 TDi a 1,8t a krom te spotreby je to jinej vesmir.......
prackarr píše: přesně, jde o prachy, protože čím dál více lidí nedělá a těch čímdál méně, co dělá to musí pořád živit. Tak potřebují zvýšit daně, ale jak? Do toho se nikomu nechce, protože by se to projevilo ve volbách. Tak na to jdou takto od lesa. Otázka je, co bude dál na ředě? Co budou "řešit" po dieselech?
Co budou resit dal?
Treba kamna na venkove https://www.novinky...-evropske-normy.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
prochi20 píše: Ale tak samosebou by to dal, ale musel by to být V6 či spíše V8. A to už nejsou vhodný káry pro kolenovrty. Takže ano, jezdím dobrovolně traktorem. Taky jsem ho na začátku nechtěl a dlouho mi trvalo, než jsem si zvyknul, ale teď jsem za to rád. A dokud bude nafta k mání, na můj typ cest není bohužel nic lepšího.
Najezdil jsem to s 2.0 bez poruchy,pokud pominu repasovani starteru za 700 a altiku za dvojku
assassin píše: navic kdo z vas denne jezdi v centru vetsiho mesta?
snazim se jim co nejvic vyhybat, vyssi koncentrace lidi ma za nasledek vyssi koncentraci idiotu a ja pak musim shanet paletu lexaurinu a sud rumu na zapiti2 reakcí na tento příspěvek Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
Naposledy editováno 23.02.2018 16:07:41
pilot84 píše: Já myslím, že za nějakou dobu se budou prodávat jen elektroauta.. Je to jako když začínal boom s dotykovými telefony a vytlačil tlačítkové.
Nie som si istý, smartfóny majú prevahu nad tlačítkovými, hoci dosť ľudí používa tlačítkové, väčšina z nich má starú plečku a nemajú záujem o nový. Ak by mali smartfón, tak by si držali ten. Čo sa týka áut, tak predpokladám, že väčšina ľudí, čo bude používať spaľovací motor to bude robiť preto, že elektroauto im nebude dostačovať kvôli pomalému tankovaniu.Možno keby existovala rozvetvená nabíjacia infraštruktúra (teda nie iba "elektro-benzínky") a car sharing alebo iný jednoduchý systém výpožičky, ale dnes je to, ako by sa smartfóny pokúšali presadiť niekde, kde nie sú wifi zdarma na každom rohu a na dátový prenos musíš nadviazať telefónny hovor s modemovou centrálou ako sme mávali kedysi Internet.
2 reakcí na tento příspěvek Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
V Norsku už s tím mají čerstvé zkušenosti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
Druha vec je ta, ze uz ted se muze infrastruktura budovat s predpokladem pro takovou zatez.
1 reakcí na tento příspěvek Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
Ale vem si třeba takový sídliště jako je třeba Jižní město v Praze s třicet let starou sítí a desetitisíci obyvateli.
Myslím, že u nás to bude ještě běh na dlouhou trať.
FILODENDRON píše: Zajímá mě, jaký to bude mít vliv na cenu nových skladových aut. Pokud bude o diesely upadat zájem z důvodu lehké paniky, která je teď v celé Evropě, případně kladného rozsudku německého NSS, jestli půjdou globálně ceny těchto aut dolů nebo ne.
Nejsem si 100% jistý, ale myslím že Toyota do nejnovějších osobních aut (až po RAV4) už ani diesel nenabízí. To stejné bude u Hondy. Nový typ CR-V už bude jenom benzín nebo hybrid.
žádnou. padla spíš poptávka po ojetinách napříč celým segmentem, celkem znatelně. Když jsem minulý týden nakráčel k dealerovi bmw, že mu tam nadělím sedmičku a šestku (rok a půl staré) s tím, že ho na revanš zbavím jednoho osmiválce, tak mě s jedním autem vyrazil a na druhé mi udělal takovou nabídku, že mi vlastně nabídku neudělal.
1 reakcí na tento příspěvek Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
Btw nikdo tam zadne euro normy neresi
Holt kapitalismus resi jen kde poradne kape.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
PetrXX píše: ekologicky, prirozene.
jako atomovkou?