Predem diky :)
1 reakcí na tento příspěvek Vymena vyfuku 4-1 za 4-2
Tedy svody + mezisvod 4-2 (mam jeden ktery klidne prodam), zakladnu leve zadni stupacky a upravit stojanek z modelu K2-K4 protoze ty motorky maji v miste centralu trosku jinak ramy a ten z K5
tam taky nedas. Ten upraveny z K4 taky pokud budes chtit mam a klidne prodam. Nebo vymenim za tvuj. Jen bude chtit mozna jeste nepatrne doladit. Mno a pak jeste upravit tu koncovku. Ale o vykon spis prijdes nez by jsi si pomohl...
Naposledy editováno 24.02.2018 21:00:25
1 reakcí na tento příspěvek Vymena vyfuku 4-1 za 4-2
HornisGSX píše: svody by mu meli sedet pokud teda neni rozdil mezi 01-02-vic (vim je puvodni jsou dvouplastove) mam doma redukci 4-2-1 lezi me pod ponkem...jskej je rozdil v ramu?
Je tam rozdil v prumerech. Rozdil v ramu je v drzaku cepu na central. Ma jine prostorove umisteni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2
Hevy14 píše: V_i_c_i> o zvyseni vykonu i nejde...ale proc vykon ztratim?
Kvuli prumeru starych svodu. Jsou dvouplastove. Tedy maji mensi funkcni prumer a motor se bude hure vyplachovat a nema na to delanou palivovou mapu. Bude to tedy bohatsi. Ale nic dramatickeho, nic co by jsi asi normalne poznal. Cca 2-3 PS.
Treba u full Akrapa je nejvetsi rozdil prave ve svodech. Stejne to ma i full Yoshimura.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2
Hevy14 píše: V_i_c_i> o kolik se ti zvednul vykon kdyz jsi tam dal ty akrap svody? Uprime o tech 2-laufech uvazuju spis kvuli vzhledu...vypada to podle me lip...je treba moznost si nechat udelat svody treba u tenaxu nebo rp tunningu a na to napichnout ty 2 yoshiny aby to vykon neztratilo?a za kolik bys prodal ten mezisvod?
Ja jsem s tim na brzde nebyl. Ale podle vyrobce je to u tohoto full race typu vyfuku tusim +18PS. Kazdopadne to na jizde bylo dost znat.
Pred tim jsem mel 4-2-1 s Yoshi koncovkou a 4-2-2 s OEM koncovkami. Tam by mel mezi nimi litat rozdil cca 5PS. To jsem ale na jizde nepoznal.
Jinak na vzhled je samo top 4-2-2. Dela se i jednoplastove potrubi 4-2-2. Ale nevim jak je na tom s vykonem a je dost drahe.
Jinak ja to 4-2-2 klidne za 2000 pustim do sveta. Tedy 4x svod a 1x mezisvod 4-2 vcetne tech dvou chromovych bocnic. Vse v peknem stavu (samo sem tam znamka stari a uzivani je, ale nic velkeho) Jen na ty bocnice si budes muset koupit nove sroubky a gumicky (silentbloky). Ty jsem ztratil kdyz jsem to cistil a uklizel.
Ale ta zadni leva zakladna stupacky je jako by jsi shanel zuby Yetiho. Ja kupoval nakonec novou a to byla rana do palice...
Bo tohle?
http://www.motorkari...gsx-1400-737752.html
Naposledy editováno 25.02.2018 18:58:32
2 reakcí na tento příspěvek Vymena vyfuku 4-1 za 4-2
E: Ta v prvnim odkazu je predni a ta v druhem je zase pro zmenu na pravou stranu.
Naposledy editováno 25.02.2018 20:06:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2
V_i_c_i píše: Kvuli prumeru starych svodu. Jsou dvouplastove. Tedy maji mensi funkcni prumer a motor se bude hure vyplachovat a nema na to delanou palivovou mapu. Bude to tedy bohatsi...
...jen mala drobna fakticka (terminologicka) poznamka, kdyz to bude bohatsi, tak se to bude vyplachovat naopak lip ne ?
-uzsi nebo delsi svody = vetsi tlak v nich, lepsi vyplach(mensi "pruvan"), takze lepsi spodek ale vetsi odpor ve vyfukovym systemu by byl znat (samozrejme u k tomu stavenyho motoru tady nee..) nahore
-sirsi kratsi svody (otevreny koncovky, svody bez koncovek, atd.. ) = mensi tlaky, snazsi chod ve vysokejch otackach, ale naopak vetsi "pruvan" , tudiz chudsi smes a horsi vyplach dole kde bude protitlak v tech svodech nedostatecnej
2 reakcí na tento příspěvek Vymena vyfuku 4-1 za 4-2
Přesně tabulkový přístup. Že ten motor může dost "zhutnět na spodku" to nikdo neřeší... Tzn. Že v nižších otáčkách bude silnější... Jen maximum bude o trochu nižší...
1 reakcí na tento příspěvek Vymena vyfuku 4-1 za 4-2
Předchozí ročníky mají 4-2, což je nejhorší rešení, pokud nejsou délky a průměry potrubí dostatečné - a na motorce nejsou kvůli omezeným rozměrům. To propojení mezi svody je tam z důvodu využití tlakových vln, ale je to relativně málo účinné.
Nejlepší řešení je potrubí 4-1. Po otevření výfukového ventilu postupuje tlaková vlna rychlostí zvuku potrubím ke kolektoru. Zde, v místě náhlého zvětšení průřezu dojde k částečnému odrazu opačné fáze, a k ventilu jde podtlaková vlna, která umožní vyprázdnění válce od výfukových plynů. Zároveň to propojení umožňuje interferenci všech 4 válců, tedy využití tlakových pulzů z ostatních válců, a pokud dojde k prosátí směsi přes spalovací prostor do výfuku, využije se těchto pulzů k natlačení směsi zpět do válce. Proti potrubí 4-2-1 může být (ale nemusí) nepatrně horší výkon v nižších otáčkách, za to ve vyšších přibude nějakých 10%, podle Yoshimury .
Mě by se líbil tento:
Naposledy editováno 26.02.2018 00:12:05
t_freedom píše: +18HP, píše výrobce (jako 18HP jen vejfukem? Tomu fakt věříte?) ... užší svody seberou výkon...
Přesně tabulkový přístup. Že ten motor může dost "zhutnět na spodku" to nikdo neřeší... Tzn. Že v nižších otáčkách bude silnější...
Jen maximum bude o trochu nižší...
Ano to uvadi vyrobce primo na svych strankach. Jak jsem psal ja to nemeril. Ale jede to znatelne lepe. Jen koncovku od Yoshi ktera uvadi 3 PS nebo 5 PS (nepamatuji si presne a nechce se mi to hledat) jsem nepoznal.
Beranidlo píše: Nedělal bych to. Pokud je tvůj modelový rok 2005 dělaný s potrubím 4-2-1, je to určitě kvůli vylepšení výkonu
Předchozí ročníky mají 4-2, což je nejhorší rešení, pokud nejsou délky a průměry potrubí dostatečné - a na motorce nejsou kvůli omezeným rozměrům. To propojení mezi svody je tam z důvodu využití tlakových vln, ale je to relativně málo účinné.
Nejlepší řešení je potrubí 4-1. Po otevření výfukového ventilu postupuje tlaková vlna rychlostí zvuku potrubím ke kolektoru. Zde, v místě náhlého zvětšení průřezu dojde k částečnému odrazu opačné fáze, a k ventilu jde podtlaková vlna, která umožní vyprázdnění válce od výfukových plynů. Zároveň to propojení umožňuje interferenci všech 4 válců, tedy využití tlakových pulzů z ostatních válců, a pokud dojde k prosátí směsi přes spalovací prostor do výfuku, využije se těchto pulzů k natlačení směsi zpět do válce. Proti potrubí 4-2-1 může být (ale nemusí) nepatrně horší výkon v nižších otáčkách, za to ve vyšších přibude nějakých 10%, podle Yoshimury .
Mě by se líbil tento:
Nerozporuji, jem si myslim ze Japonce u teto moto k tomu vedla hlavne cena. Dvouplastove chromove svody vs. jednoplastove nerez a dve koncovky vs. jedna.
E: To co se ti libi je svod Yoshi a koncovka Akrapa. A u techto svodu nelze zachovat central a pri vymene oleje musi dolu protoze pres ne nesundas olejovy filtr.
Naposledy editováno 26.02.2018 06:34:46
t_freedom píše: +18HP, píše výrobce (jako 18HP jen vejfukem? Tomu fakt věříte?) ... užší svody seberou výkon...
Přesně tabulkový přístup. Že ten motor může dost "zhutnět na spodku" to nikdo neřeší... Tzn. Že v nižších otáčkách bude silnější... Jen maximum bude o trochu nižší...
Tak jsem si kone pridal. Je to podle vyrobce 16,8 PS
http://www.akrapovic...=246&yearId=1240
Nebo myslis ze nekdo jako Akrapovic by si dovolil na jeho ofiko strankach kecat?
Naposledy editováno 26.02.2018 11:52:12
1 reakcí na tento příspěvek Vymena vyfuku 4-1 za 4-2
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vymena vyfuku 4-1 za 4-2
osiris píše: ...já myslím, že sis ani nepřidal, já to na motorce po zajetí nechal měřit, se sériovým osazením měla tuším necelejch 105 koní a s kompletem akrapovič + kn filtrem 126 koní
bez zásahu do paliva ? Nepřikrmeno ?
t_freedom píše: bez zásahu do paliva ? Nepřikrmeno ?
...opravdu, nic jinýho se s tím nedělalo, žádnej power commander apod. (změna palivový mapy), nic ...nebyl důvod, já nechtěl ani zvyšovat výkon, toho to má samo o sobě dost, jen se mi ten výfuk. systém na tom líbil a chtěl jsem ho tam, měření už bylo jen ze zvědavosti jestli, případně jak moc právě kecaj
1 reakcí na tento příspěvek Vymena vyfuku 4-1 za 4-2
1 reakcí na tento příspěvek Vymena vyfuku 4-1 za 4-2
to je 17-20% navýšení výkonu !!!! ... tedy, v případě že jdu po ekologii, proč tam srát benzín, když to nedejchá... protože, tím že to necháš dýchat tam ten benzín na ten výkon musíš dodat - jinak to bude chudý. Leda by to mělo nějakou průběhovou lambdu a měnilo to dávku na základě A/F poměru ... To nemluvím o chlazení atd.
Pak je otázka, jestli není spodek prostě chudej(tedy jalovější něž origo) a až teprve třeba od 3500-4000 je tam najednou nárůst. Chápu, že L4 nemaj takový nároky na seřízení směsi, ale i tak... 18-20HP na 100HP motoru ? ... bez poladění paliva? ...
1 reakcí na tento příspěvek Vymena vyfuku 4-1 za 4-2
1 reakcí na tento příspěvek Vymena vyfuku 4-1 za 4-2
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ukazatel zařazené rychlosti suzuki ... [1, 2] Suzuki GSX 1400 | Tatrman | 34 | 6.8.2024 v 17:01 Lajda |
Model Suzuki GSX 1400 Suzuki GSX 1400 | SuzukiGSX14000 | 4 | 17.3.2024 v 09:38 dedek65 |
vysoké plexi na gsx 1400 ? kdo to m... Suzuki GSX 1400 | george1983 | 11 | 4.3.2024 v 15:44 Danny350 |
Motorka nezatáčí, vlní se na rovině... [1, 2, 3] Suzuki GSX 1400 | Dbednarik | 75 | 14.12.2023 v 16:58 Kohlstein |
GSX 1400 škubání [1, 2] Suzuki GSX 1400 | Moty1 | 56 | 22.7.2023 v 18:28 PEPA12N |