1 reakcí na tento příspěvek Denní světla
Jiná věc je, źe přerušení vodiče na vhodném místě je nejen nesrovnatelně jednodušši ale i správné řešení.
1 reakcí na tento příspěvek Denní světla
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Denní světla
Starší karburátorové mašiny mívají kolem alternátor kolem 200W, se spotřebou při zapnutých světlech do 120W.
Argumentuješ přídavnými světly - ve dne je nepotřebuješ a v noci stejně zapneš hlavní.
Naposledy editováno 25.02.2018 20:57:29
1 reakcí na tento příspěvek Denní světla
mám ampérmetr, tskže vím přesně, kdy jsem přes a jedu z baterky. V noci jsem často na hraně. Takže LED mají smysl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Denní světla
se-se píše: moje má 450 w.
mám ampérmetr, tskže vím přesně, kdy jsem přes a jedu z baterky. V noci jsem často na hraně. Takže LED mají smysl.
Jenže nikdo další si na motorku nenavěsí tolik ptákovin. A v takovém případě jsou LED ve světlech opravdu zbytečné. Pro zkratový regulátor je paradoxně nejoptimálnější, když se odběr blíží výkonu alternátoru a zkratuje se co nejméně.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Denní světla
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Denní světla
U alternátoru s permanentními magnety dochází k nasycení v relativně nízkých otáčkách (u některých motorek i při volnoběhu, pokud je předpsaná vyšší hodnota) a s rostoucími otáčkami už výkone neroste, všechno sežere zkratový regulátor.
Ano rezerva by měla být, ale ideální stav by byl, kdyby byla nulová při maximálním možném zatížení.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Denní světla
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Denní světla
1 reakcí na tento příspěvek Denní světla
a k věci... dodělávané samodomo denní svícení bych zakázal, vzadu to nesvítí vůbec (a to bohužel ani to fabrické) a každý si tam namrdá cokoliv co "svítí" a to, že to ze 100 metrů není vidět neřeší vůbec...hlavně že se stím vesele prohání za šera a v mlze a za jakékoliv snížené viditelnosti...to je total demence...
aspekt vidět a být viděn má každý v piči...hlavně že ušetřil 0,365432189754 wattů a 0,5212456890 litrů paliva
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Denní světla
tomasNJ píše: ty pičo...ten tablet to už je hodně velká magořina...
a k věci... dodělávané samodomo denní svícení bych zakázal, vzadu to nesvítí vůbec (a to bohužel ani to fabrické) a každý si tam namrdá cokoliv co "svítí" a to, že to ze 100 metrů není vidět neřeší vůbec...hlavně že se stím vesele prohání za šera a v mlze a za jakékoliv snížené viditelnosti...to je total demence...
aspekt vidět a být viděn má každý v piči...hlavně že ušetřil 0,365432189754 wattů a 0,5212456890 litrů paliva
člověk od pradávna svítí proto, že ve tmě nevidí, ve dne svítí akorát debil, v rakousku kde svícení ve dne vymysleli tak už ho zrušili mate to akorát pozorovací schopnosti
pokud někdo musí ve dne svítit aby byl viděn a vidí jen osvětlenmá vozidla je nemocný a měl by navštívit lékaře
já mám na všech motorkách samodomo spds a vzadu nesvítím,
Naposledy editováno 26.02.2018 18:44:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Denní světla
felixxx píše: člověk od pradávna svítí proto, že ve tmě nevidí, ve dne svítí akorát debil, v rakousku kde svícení ve dne vymysleli tak už ho zrušili mate to akorát pozorovací schopnosti
pokud někdo musí ve dne svítit aby byl viděn a vidí jen osvětlenmá vozidla je nemocný a měl by navštívit lékaře
já mám na všech motorkách samodomo spds a vzadu nesvítím,
v proudu osvětlených vozidel je neosvětlené neviditelné...motorky svítí už hodně dávno před tím, než začly svítit auta...právě proto, protože jsou jednoduše přehlédnutelné...
s tím lékařem to nemyslíš vážně, že ne...:)
trávím na cestách denně spoustu kilometrů a nestačím se divit s jakýma bludičkama, třeba v dešti jezdí...
jinak Ti přeju spoustu štastných km s bludičkou a já si zapnu světla
2 reakcí na tento příspěvek Denní světla
třeba v USA je ve městech hustý provoz jak kráva, žije tam tolik lidí že česká republika je jedno malé město, takovou cypovinu jak je denní svícení nepotřebujou,
nehodovost ani bezpečnost provozu to nemění
Naposledy editováno 27.02.2018 19:07:47
felixxx píše: tome pokud nevidíš ve dne neosvětlené vozidlo he něco špatně,
třeba v USA je ve městech hustý provoz jak kráva, žije tam tolik lidí že česká republika je jedno malé město, takovou cypovinu jak je denní svícení nepotřebujou,
nehodovost ani bezpečnost provozu to nemění
jsou staty v USA kde se denni sviceni pouziva mnohem dele nez v evrope, spousta evropskych aut urcenych na americky trh mela svetla pro denni sviceni uz v devadesatych letech
se-se píše: když se něco používá, tak to není balast. To je protimluv.
Záleží na úhlu pohledu. Na cestování vozím na motorce navigaci, protože mě lépe protáhne cizími městy a neznámými místy. Ale jakmile jedu někam, kam trefím, stává se z té samé navigace balast, protože nemá smysl ji s sebou vézt. A dovolím si pochybovat, že ty celý ten ansámbl kompletně použiješ pokaždé, nebo že něco z toho sundáváš, pokud víš, že to potřebovat nebudeš. Zatímco já tu navigaci sundávám.
1 reakcí na tento příspěvek Denní světla
Tak asi proto, že to nemá žádný význam používá audi aktivní blinkry a různý ledový světýlka...
Tak nechápu snahy nesvítit halogenama ale nějakejma bludičkama z ledek... Zadek nesvítí vůbec a často najdeš po západu slunce ve městě někoho do koho bys to zezadu nahasil jako nic. Protože "šetří"
1 reakcí na tento příspěvek Denní světla
a ty svetla vzadu - ja osobne jsem s tim nikdy nemel problem. pouze za snizene viditelnosti a to byl problem ridice, ze nezapnul "normalni" svetla...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Denní světla
S tím vypálením... Co máš za světla... BiXen? A co konkrétně je vypálený, tuhle terminologii čtu poprvé.