Dneska by měl v Německu Nejvyšší správní soud rozhodovat v žalobě, která požaduje zákaz vjezdu dieselových aut do center velkých německých měst. Na to už dopředu reagují některé automobilky tiskovými prohlášeními, že dieselové motory přestanou do osobních aut úplně nabízet.
Jak si myslíte, že rozsudek dopadne?
Preferujete v osobním autě benzínový nebo dieselový motor?
Kdybyste se měli dnes rozhodovat pro nákup nového osobního vozu, vzali byste vůz s dieselovým motorem? (Tato otázka je vztažena zejména k autům, která najedou např. více než 40 000 Km ročně, případně k větším SUV).
V poslední době je kolem toho dost hysterie a v Evropě začíná podíl aut s dieselovými motory výrazně klesat. Jaký na to máte názor?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
vilemx píše: A teď si představ, že právě ten downsizing má na svědomí nárůst produkce mikrosazí nově i u benzíňáků.
Jsem také toho názoru, že denní dojíždění do města je nejrozumnější adept pro přechod na elektriku nebo socku. Na druhou strranu zakázat vjezd všem vozidlům od určítého stáří nebo normy je k nas**ní nejvíc pro příležitostné návštěvníky, kteří svým provozem (jednou za měsíc projet centrem) ovzduší v principu takřka nezamoří.
No jasne, protoze se primovstrik prvně nasadil prave u velkejch motoru aby nezraly jak tank :)
Prilezitostni návštěvníci umi akorat ucpat město - ideální kdyz nechaj auto na okraji a vyzkouší si mhd
assassin píše: No jasne, protoze se primovstrik prvně nasadil prave u velkejch motoru aby nezraly jak tank :)
Osobne dost pochybuju o praktickym prinosu tyhle technologie.... GDI od Mitsubishi je priklad, kde to proste zralo stejne..
EDIT> schvalne jsem si vyjel porovnani FSI a MPI motoru 1.6 v Oktavce a rozdil je cca 0.2L ve prospech FSI - tedy asi 3%
Naposledy editováno 28.02.2018 17:51:02
1 reakcí na tento příspěvek Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
2 reakcí na tento příspěvek Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
Teď už tu E46 neprodám, když se za ty samý prachy dá koupit E91. Co na tom že bez motoru, to čubky a sousedi stejně nepoznaj...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
1 reakcí na tento příspěvek Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
Slávek-TDM píše: PetrXX> takovych firem uz existuje mrak. Navic jsem videl, ze za posledni 2 roky yrobci sli s originalnima dilama celkem cenove dolu a DPF se da poridit kolem 10 nebo 20 tisic Kc.
No vidis, "Trubka & Svajc s.r.o." by to dali i za min.
Staci uderne logo + "Est 2018", za rok uz to bude etablovana firma
2 reakcí na tento příspěvek Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
nemako píše: jetam> proč naftu?
Protoze ted budou za pul darma, kdyz s nima nemuzes do centra berlina
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
jetam píše: já se díval a furt to auto co chci v nafte nestojí tolik kolik bych chtěl, už aby ty ceny padli aspon o 40% nutně potřebuju nový auto
Hele, jestli v reichu zakázali sazometům pod euro 6 vjezd do centra některejch měst, tak počítej s tím že papežštější-než-papež čecháček zakáže existenci nafty zpátky k dinosaurům (nebo líp, vymyslí daň). Čili "nový" auto se ti může úplně stejně vyplatit, jako tomu německýmu důchodci co si to dva roky zpátky koupil před tebou
FiZzeR píše: Hele, jestli v reichu zakázali sazometům pod euro 6 vjezd do centra některejch měst, tak počítej s tím že papežštější-než-papež čecháček zakáže existenci nafty zpátky k dinosaurům (nebo líp, vymyslí daň). Čili "nový" auto se ti může úplně stejně vyplatit, jako tomu německýmu důchodci co si to dva roky zpátky koupil před tebou
Tak zase kdyby tohle byla pravda, tak sice ted neprodas, ale az se tak stane tak ti za to tvoje utrhaj ruce ne? :D
3 reakcí na tento příspěvek Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
do kazde rodiny, alespon dva V8 4 litry plus
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
tak jako dělaj to i v benzínu, ale to by mě asi ve 4l sežralo
ale je fakt že místo 3L v nafte mít 4L v benzínu by mohlo jet ten benzínák už má asi 245kW ale je to tak 20 000euro hore
fizzer> ono to má euro 6 ale do města jezdit nepotřebuju takže v pohodě
Naposledy editováno 06.03.2018 15:06:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
PetrXX píše: Konecne se naplni sen internetovych petrolheadu, stezujicich si ze kazdej jezdi v nafte:
do kazde rodiny, alespon dva V8 4 litry plus
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
nemako píše: obávám se,že to spíš vede k tříválci 0,8l a 15xturbo
Tak s timhle scenarem jsem nepocital
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
PetrXX píše: Konecne se naplni sen internetovych petrolheadu, stezujicich si ze kazdej jezdi v nafte:
do kazde rodiny, alespon dva V8 4 litry plus
... a pak uz jen poradne zdanit benzin a tekuty prdy...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
Akorat ranni starty do prace budou zabavny teda.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
ale jak to vypadá tak prostě se pujde cestou plynu a elektriky