U 92 éčko na výfuku nepotřebuješ. Pokud se teda nepráskneš sama Pokud to nějak moc netluče do očí (a hlavně do uší), trvej na tom že je to originál.
Btw docela by mě zajímalo, proč by měl dávat HOMOLOGOVANEJ výfuk pryč (pokud byl homologovanej už z fabriky a né doma přes šablonu sprejem). Bohužel (nebo bohudík, ale poslední dobou spíš bohužel) je to o lidech.
Naposledy editováno 07.03.2018 14:31:37
Dovolím si kousek z jednoho dokumentu :
Motorky registrované do 1. 7. 2001 nebo jinak dle výše uvedených výjimek – bez homologačních značek.
Motorky s globální homologací (podle 61/92/EHS nebo 24/2002/ES) registrované poprvé po 1. 7. 2001 musí mít označení výfukového systému podle 24/97/ES. Musí být na vozidle viditelné. Postačuje označení tlumiče výfuku. U motocyklů do 27. 3. 2006 se označení skládá z písmene „e“ a dále čísla státu, kde došlo ke schválení a dále číslem schválení konstrukčního celku/části. Pro motocykly, poprvé registrované po 28. 3. 2006 musí být původní tlumič označen značkou „e“ s číslem státu (kde bylo homologováno), názvem výrobce vozidla nebo výrobní značkou, identifikačním číslem dílu a číslem schválení typu konstrukční části, celkem tedy 5 údajů!
pon69 píše: No pridavali plyn a sledovali otacky, tak podle toho poznali, ze to nema tech 25...
Já měl do nedávna Zeda, kterej měl údaj v TP POUZE 25kW a měl plný výkon - nikdy jsem na STK problém neměl. Něco jiného bude ve chvíli, až budou mít na STK brzdu a na výfuky budou vybaveni měřákem hluku....
Naposledy editováno 07.03.2018 17:51:02
Apropo neznate nekdo nejakou STK v okoli Benesova kde maji normalni pristup nebo alespon je vysoka sance ze tam chytim normalniho technika?
E: Klidne do PM
Naposledy editováno 07.03.2018 18:05:52
V_i_c_i píše: Pokud se nepletu tak uskrcena moto ma bud jinou RJ nebo nejakou restrikci a plombu. Takze poznat na STK se to da i bez brzdy, ale jinym zpusobem nez tu zaznel.
Apropo neznate nekdo nejakou STK v okoli Benesova kde maji normalni pristup nebo alespon je vysoka sance ze tam chytim normalniho technika?
E: Klidne do PM
Divišov, byl jsem vloni dvakrát (kvůli demontáži ABS), pokaždé jiný technik, jediný co mi (oba) vytýkali, že příště mám nechat topcase doma jinak pohoda, ale motorku mám docela v origo. stavu.
pon69 píše: No pridavali plyn a sledovali otacky, tak podle toho poznali, ze to nema tech 25...
buď jsi fake profil a taháš nás za nos nebo tahá za nos kámoš tebe...
JiriBN píše: Divišov, byl jsem vloni dvakrát (kvůli demontáži ABS), pokaždé jiný technik, jediný co mi (oba) vytýkali, že příště mám nechat topcase doma jinak pohoda, ale motorku mám docela v origo. stavu.
Ja mam motorku v podstate podle predpisu az na krapet sirsi riditka a taky se mi nechce na tu chvili cpat DB killer do vyfuku. Jde pekne blbe ven. Tam kam jsem jezdil jsem mel sanci 3/4 ze trefim normalniho technika kteremu bude stacit pod sedlem
Fukušima píše: Na STK jsem v životě motorku nestartoval. To je nějaká novinka? Nebo jen rozmar technika, který si ho před šichtou nestihl vyhonit?
Presně tak, na STK se mašina nestartuje.
Na poslední STK jsem poté, co jsem prošel, dokonce musel mašinu roztlačit, protože mi po zimě odešla baterka. To ty lidi okolo docela koukali :)
fockewulf píše: buď jsi fake profil a taháš nás za nos nebo tahá za nos kámoš tebe...
Tak ta sada co dela doraz na plynu by timhle zpusobem poznat sla - je tam totiz citelně kratkej chod.
Bimbam píše: Byl jsem s motorkou na technické v prosinci a docela jsem koukal - šup s ní na válce a zkoušel brzdy. Teda mimo jiné základní věci které je zajímají vždycky - světla, blinkry, klaxon, lékárna a rozměr a stav pneu, štítky, číslo na rámu. Zpřísňuje se to holt.
By me zajimalo, kdo by ti hradil skodu, kdyby si s tim na tech valcich upral o zem - na zadne STK jsem jeste nevidel neco, za co/ cim by se dala motorka prikurtovat....poslal bych ho do riti a jel jinam...