já byl dnes na STK, technik mi sedl do auta rozjel se a narazil do zdi stk, zkoušel zda mám v pořádku erbegy
Naposledy editováno 09.03.2018 10:34:27
Jen v Česku jsme papežštější než papež, pak to takhle dopadá...
Cigoši a socky budou jezdit dál bez tk a povka, ale většina bude kvůli pár vocasům(kterých se to stejně nedotkne) buzerována čím dál víc...hlavně udělat pořádný represe, pokuty atd.
Prostě vocasov...
2stroke píše: By me zajimalo, kdo by ti hradil skodu, kdyby si s tim na tech valcich upral o zem - na zadne STK jsem jeste nevidel neco, za co/ cim by se dala motorka prikurtovat....poslal bych ho do riti a jel jinam...
To můžeš. Ale něco Tě to bude stát.
2stroke - myslím že STK má nějaký pojištění na způsobenou škodu. Takže by to hradil nejspíš podnik. Ale jakou škodu udělá na starý třipade když mu upadne - nejvejš tak polámaný zrcátko a podobně.
Lad22 píše: Chápu to dobře, že technik tam nemá žádné kurty, balancuje na válcích na cizí motorce na jedné noze a do toho drží obě brzdy?
Nejdřív přední kolo a pak zadní kolo, jako u auta.
FJRPEPA píše: Nejdřív přední kolo a pak zadní kolo, jako u auta.
jasně, že si tam s tou motorkou nevleze napříč Ale když testuje auto, tak musí zabrzdit druhou nápravu, aby mu auto nevyskočilo z válců. Navíc auto drží stabilitu samo tím, že má čtyři kola. Proto se ptám, jak to dělá s motorkou? Drží technik třeba i několikametrákovou mašinu na jedné noze, aby mohl jednou brzdou držet motorku na místě a druhou testovat? Nebo to dělají ve více lidech a další ho drží ze stran?
Lad22 píše: jasně, že si tam s tou motorkou nevleze napříč Ale když testuje auto, tak musí zabrzdit druhou nápravu, aby mu auto nevyskočilo z válců. Navíc auto drží stabilitu samo tím, že má čtyři kola. Proto se ptám, jak to dělá s motorkou? Drží technik třeba i několikametrákovou mašinu na jedné noze, aby mohl jednou brzdou držet motorku na místě a druhou testovat? Nebo to dělají ve více lidech a další ho drží ze stran?
Jak se brzdí u auta přední náprava ?
FJRPEPA píše: Jak se brzdí u auta přední náprava ?
dobrá otázka, zdá se, že to jsem nedomyslel Každopádně u motorky bych nevěřil tomu, že se kolo udrží mezi válci jen vahou a při testování zadní brzdy by musel balancovat na jedné noze tak jako tak. I tak, svěřit na takové cirkusácké číslo motorku někomu, o kom nevím, jestli na motorce vůbec jezdí...
Naposledy editováno 09.03.2018 17:32:21
FJRPEPA píše: Jak se brzdí u auta přední náprava ?
No jak asi? Úplně stejně, jako zadní. Až když zkouší ručku, tak ho to z válců vyhodí a to považuje za správné. U motorky by musel technik využít opravdu hodně šikovnosti, aby skoordinoval veškerou tu činnost soušasně. Tedy, pokud vypustíme moderní stroje, které už umí rozdělit tlak z jedné páky na obě kola.
pro mě obor mimo mého chápání, chodím i do sk na stk a tam mají brzdu na motorky, je jiná , v české republice nejsou vybaveni touto brzdou protože to není v pravidlech pro stk motorek,
je v rozporu s bezpečnosti práce tyto brzdy kombinovat, jakože na brzdě pro dvoustopá vozidla brzdit jednostopá, pokud technik brzdí dvoustopé vozidlo tak limity si musí nejprve spočítat a podklady pro výpočet brzd pro motorku nemá !!!!!!! pro každé vozidlo jsou jiné !!!!!!!! nemá ani přípravky pro správné vyhodnocení,
promin pičovina nebo stížnost na dekru
pon69 píše: Kazdopadne velke diky tem, kteri odpovedeli na moji otazku :) nic jsem si opravdu nevymyslela, hold kamarad natrefil na technika, co nema rad motorky... A ze se nijak nebranil - asi o tom nevedel tolik, proto jsem se ptala Vas, zda-li je to mozne, abych pro priste poucila zname i sebe... A k ladaku u motorky r.v. 92 - vyjimka se vztahuje pry jen na vyfuky, ktere nejsou ladene (opet jsem si nevymyslela, bylo mi to tak receno :D). Ja radsi vymenila za origo a je klid :)
To si asi vyložil po svém ne?
Podle tohoto - Motocykly poprvé registrované před 1. 7. 2001 nemusí mít neoriginální výfuky označené homologační značkou.
Neoriginální výfuk je snad i laděný ne???
O tom že se vyjímka nevztahuje na laděné výfuky v tom dokumentu z Autoklubu nic není .
nevo7 píše: Na SK to normálne dávajú na valec a skúšajú prednú a zadnú brzdu. Sú to samostatné valce /nie tie pre autá/. Technik si to robí sám /sadne na moto a posúva, kde potrebuje/.
A vyhovující/nevyhovující brzdný účinek si cucá z prstu? Jak ví, jakou silou stlačení páčky má motorka brzdit?