kámoš ode mně loni vzal VFR750 (RC36) a má nějaké problémy s levým zápěstím. Bohužel spojková páčka na VFR je docela tuhá a on po pár hodinách začne trpět a končí. Druhej den má ruku ko, takže vícedenní výlety jsou pro něj pasé.
Je možný to nějak vylepšit? Hydraulická spojka myslím na téhle moto štělovat nejde, výměna kapaliny předpokládám taky nepomůže. Nic moc mě nenapadá. Nějaké nápady?
1 reakcí na tento příspěvek Tuhá spojková páčka VFR750
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuhá spojková páčka VFR750
Gahan> měl jsem za to, že se štěluje jen vzdálenost páčky .. ale nevím, všude mám origo
vikik> bohužel je to hydraulická spojka :(
1 reakcí na tento příspěvek Tuhá spojková páčka VFR750
u lanka je to jednoduchý, stačí trochu prodloužit páku na motoru, nebo tam dát to přepákování od vikik. U hydrauliky se musí změnit ten poměr ploch, většnou je dostupnější pumpa s menším průměrem než prasátko s většim, je potřeba nezapomínat na dostatečný vypnutí spojky, všechno se to nechá dopočítat ze změřenejch vecí, přeci jen je to základní úloha fyziky..
edit: napadlo mě proměřit pružiny na siloměru, a zjistit někde kolik mají nový.. jestli tam náhodou někdo nedal jiný..
Naposledy editováno 13.03.2018 13:16:03
Gahan> není to drahý i to hezky vypadá, minimálně by to stálo za zkoušku. Objednáno.
Naposledy editováno 13.03.2018 15:59:25
Rolda89 píše: zdeno255> časem pružiny určitě měknou..
Úplne s tebou nesúhlasím. Kedysi dávno som doniesol KLR 600 a mala fest tvrdú páčku. Vymenil som lanko a stále bez zmeny. Pružiny tam boli pôvodné a po výmene to bolo super. To isté aj na aute megano. Po vymene som myslel že mi vytlačilo spojkovy valček tak šla ľahko. Oni sa síce unavia a skrátia, ale môžu aj dosť stvrdnúť pretože stratia na pružnosti hlavne ak sa málo jazdilo.
Bolo by dobré porovnať s inou VFR či ide rovnako ťažko, alebo je niečo zle. Dobré by bolo naučiť ho radiť a podraďovať bez spojky.
je na novsiu vfr 1994 1997
radenie funguje len hore
https://www.zietech....=zietech_desktop_new
https://www.eres-rac...ch-quickshifter-easy
hore radit rychloradenim dole ako pisal zdeno naucit sa bez spojky
mozno ma toto https://www.vitalia...ni-pri-nem-tri-prsty
zriedkavo čisto problém zápästia. Nerv ovládajúci zápästie začína v krčnej chrbtici. Pomocou hĺbkovej masáže uvoľníme napätie, adhézie a spúšťacie body v mäkkom tkanive ramena, celej ruky a zápästia. Začíname s uvoľnením vnútorných rotátorov ramena, svalom prsným a podlopatkovým. Nasleduje krčná časť chrbtice, rameno, lakeť, predlaktie a nakoniec ruka. Postupujeme pozdĺž nervových dráh a systematicky ich uvoľňujeme.
Klienti pociťujú úľavu už po prvej terapii, na celkové zlepšenie stavu je však v priemere potrebné absolvovať tri až päť stretnutí. Zlepšenie stavu a úľava od bolesti však neznamená úplné vymiznutie príznakov
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda VFR 750 RC36 1, šíře ráfku a ... Honda VFR 750 | Dejvo6 | 4 | 1.8.2024 v 11:41 Gahan37 |
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 | PetrZephyr | 6 | 25.7.2023 v 16:18 Gahan37 |
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 | PetrZephyr | 3 | 2.7.2023 v 18:22 PetrZephyr |
Držáky spolujezdce Honda VFR 750 | Lech | 12 | 27.4.2023 v 16:33 Gahan37 |
VFR 750 F-jaký rok výroby Honda VFR 750 | Mates_Rider | 10 | 26.1.2023 v 13:44 bocusvfr |