Eso_Rimmer píše: ....ty poznas treba dve, tri desetiny? i na hrubych gumach? ...kolik z vas, kteri to tak hanite, jste jezdili na masine, ktera to mela (kvalitni monitoring)? nejdrive to poradne vyzkousejte, pak hante. neznam jedinyho cloveka, ktery to ma a dal by to radeji pryc
Na své foukám homo špunty E-09, TKC80 atd. na 2.0 předek i zadek. Poznám, když to klesne pod 1.5. To mi stačí, protože problém nastává až při poklesu pod 1.0. Kupovat něco od Číňana za pár stovek nemám důvěru v přesnost a utrácet tisíce se mi nechce, protože se mi to finančně nevyplatí - nějak mě neuráží jednou za měsíc změřit tlak a případně dofouknout..
2 reakcí na tento příspěvek měřiče tlaku v pneu
Je to naprosto stejný pomocník, jako čidlo oleje nebo kapaliny. Také bych teoreticky nemusel sáhnout na měrku nebo se podívat na expanzku, přesto čas od času oboje fyzicky zkontroluji a výsledek se občas liší.
Obávám se, že opět vyhraje nějaký dobroser, který bude chtít uchránit maminku s kočárkem od srážky s neovladatelnou motorkou díky podhuštěnému kolu a od roku 2021 to bude povinnost i pro motorky nad 50 ccm.
Mám TMPS na Stelviu, funguje dobře a nejen, že vidím aktuální tlak a teplotu pneu, ale po výjezdu z garáže podle zvýšení tlaku o 0,2-0,4 poznám, že gumy jsou zahřátý na provozní teplotu.
Že čidla nezabrání proražení, ok. Když najedeš na šutr, to pozná každej a pud sebezáchovy by měl zavelet zkontrolovat si, jestli je moto ok i bez senzoru tlaku. Ale kdyby mi to pomohlo i byť o jednu sekundu dřív reagovat, budu za TMPS rád.
Tím to nevnucuju, jen konstatuju. Já třeba zas nepreferuju třásně a kombošky. Ale majitelům nespílám do Old Shatterhandů nebo sadomaso-boyů. Každej ať si používá, co mu je milo.
1 reakcí na tento příspěvek měřiče tlaku v pneu
V aute mám len ten jednoduchý čo porovnáva rýchlosť otáčania kolies a nestačí to.
Naposledy editováno 19.03.2018 13:12:29
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) měřiče tlaku v pneu
Mě by sralo už jen to, že musím 2x odemykat garáž a znova se převlíkat...
Harry007 píše: Fullgas1> bez zdržování? No jako vracet se zpět do garáže a přesedat do auta mě jako zdržování teda přijde tos do toho auta mohl rovnou, kdybses předtím na ty kola podíval "analogicky".
Mě by sralo už jen to, že musím 2x odemykat garáž a znova se převlíkat...
Asi te nenapadlo, ze ten defekt mohl mit az po tom co vyjel? Takze kontrola pred jizdou by byla nanic?
3 reakcí na tento příspěvek měřiče tlaku v pneu
Harry007 píše: pro mě za mě si ty motorky vytuňte, jak třeba se-se... ještě se mi nestalo, že bych hodil tlamu kvůli prázdné nebo ucházející gumě, zlatej karbec a papírová mapa
s karbecem nesouhlasím. Stříkačka je stříkačka, to je prostě jasný...Harry007 píše: pro mě za mě si ty motorky vytuňte, jak třeba se-se... ještě se mi nestalo, že bych hodil tlamu kvůli prázdné nebo ucházející gumě, zlatej karbec a papírová mapa
Vzdycky kdyz neco takovyho napisu nebo vyslovim, tak zapracujou Murphyho zakony a stane se mi to. Tak ti preju, abys to nemel jako ja. Mimochodem karbece jsou uplne napicu, zlaty vstrikovani.
1 reakcí na tento příspěvek měřiče tlaku v pneu
Autor se ptal, co na to říkáme, tak jsem napsal, že mi to přijde zbytečný...
1 reakcí na tento příspěvek měřiče tlaku v pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) měřiče tlaku v pneu
fockewulf píše: no...a to už vypadalo, že až EU odpraví spalovací motory, tak se nebudeme mít o čem hádat(oleje, svíčky..)
Ale prd, velebnosti, začne flamewar jestli LiFePo nebo LiPo či NiMH, vodou nebo vzduchem chlazený elektromotor, motor v náboji kol nebo v rámu, střídavý nebo stejnosměrný, kolik Voltů je bezpečných pro jízdu v dešti nebo, nedej Bože, při brodění, konektivita přes BT nebo WiFi, jestli CAN-BUS a OBDII nebo Anroid, do toho se pustí jablíčkáři s iOS....
To teprve bude masakr, zlatý kardan nebo řetěz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) měřiče tlaku v pneu
Harry007 píše: pro mě za mě si ty motorky vytuňte, jak třeba se-se... ještě se mi nestalo, že bych hodil tlamu kvůli prázdné nebo ucházející gumě, zlatej karbec a papírová mapa
používání navigace omezuju, ale jednou jsem se v Německu s papírovou mapou tak zamotal, že jsem navigaci rád vytáhl s tankvaku, abych zjistil, kde jsem
vilemx píše: Ale prd, velebnosti, začne flamewar jestli LiFePo nebo LiPo či NiMH, vodou nebo vzduchem chlazený elektromotor, motor v náboji kol nebo v rámu, střídavý nebo stejnosměrný, kolik Voltů je bezpečných pro jízdu v dešti nebo, nedej Bože, při brodění, konektivita přes BT nebo WiFi, jestli CAN-BUS a OBDII nebo Anroid, do toho se pustí jablíčkáři s iOS....
To teprve bude masakr, zlatý kardan nebo řetěz
Takže říkáš, že to vlastně bude ještě horší, jo? Tak to abychom začali zbrojit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) měřiče tlaku v pneu
vilemx píše: Když to vezmu statistiky, tak mi vychází zhruba 1 píchlé kolo za 5 let. Těch 5 let je životnost baterie....
Musím tě zklamat, ale na autě mi vydržely origo ventilky 10-12 let, pak už začaly hlásit slabou baterii dva ze čtyř kusů, jeden umřel po deseti letech.
1 reakcí na tento příspěvek měřiče tlaku v pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) měřiče tlaku v pneu
jasp píše: Zacinal jsem jezdit na zacatku devedesatych let kdy nebyly navigace, zimni gumy, vstrikovani, abs a vsechny moderni vymozenosti. A vubec se mi po tom nestyska, za kazdou smysluplnou novinku jsem docela rad. Ovsem mezi smysluplne novinky nejak nepocitam treba system start/stop, nevypinatelny protiprokluz, piskani kvu!i nezapnutym pasum a podobne. Jestli se nekomu styska po starych casech, tak at si koupi starou stodvacitku, nazuje vzorek OR6, zahodi mobil a odjezdi s tim celou zimu.myslim ze 99℅ lidi nejaka touha po starych casech rychle prejde.
Náhodou , pro mě právě stodvacítka byla nejlepší drakouš na zimu . - Zadní náhon a průjezdy zatáček za pomoci ruční brzdy - to nemělo chybu a s dnešníma šunkama už takový pošušňáníčko nezažiješ .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) měřiče tlaku v pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) měřiče tlaku v pneu
jasp píše: Malp> Zabava byla tak s zigulem nebo s polakem 125p, to byly klasicky dobre ovladatelny zadokolky. Skodovky s tezkym motorem az daleko za napravou nebyly moc dobre ovladatelny a byly dost nevypocitatelny. Stacilo se dostat kousek vic do boku a uz s tim neslo nic udelat, hroznej klump.
Tak moje zkušenosti jsou přesně opačný . Navíc lehký zadek žigula aj fiata byl právě na zimu na škodu a problém s nima byl se někdy i jen rozjet ( pokud nebyly tuningovaný ocelovým plátem v kufru , popř. pytlem písku ).