2 reakcí na tento příspěvek moje první
zdenek86 píše: ->Metric: No mě to nevykládej Kdysi jsme si s kolegou dělali různé statistiky při popojíždění v Praze a jednou z nich bylo, kolik motorkářů s kuframa na GS je bude mít sundané, jen držáky. Výsledek si pamatuju pořád, jeden A jeden je měl možná opodstatněné, on i motorka byly za... od bahna fest, ale nikdo mě nepřesvědčí, že těch 98% zbylých, kteří mají GSo vyleštěné, že si musíš vzít sluneční brýle a jedou s tím do města nejsou dementi a ty kufry nejsou prázdné.
Ty máš velkej komplex ty statistiku z majitelů GS viď? A nedej bože když to má někdo čistý a navíc nasazený kufry. A cos vůbec dělal v Praze?
1 reakcí na tento příspěvek moje první
To že se najde hromada lidi kteří budou hanit výběr jen podle toho že je to BMW jsem čekal, co sem nečekal že se začne porovnávat zda jsou kufry na motorce plné nebo prázdné
Pár motorek jsem si už projel od horneta po multistradu, každá z nich měla něco do sebe a v něčem mě nevyhovovala, postupně si vlastně třídím na co motorku vlastně chci a jaké parametry mě serou.
Třeba u multistrady mě veškerý vítr plexi házelo přesně na helmu, (mám 190) zkoušel jsem to řešit přídavným deflektrorem ale to moc nepomohlo a i když mě ta motorka jinak baví tak tohle je věc kterou dlouhodobě nepřekousnu.
Zkoušel jsem dvě 1100 GS zajímavé bylo že každá se chovala trochu jinak ale co jsem si z toho odnesl a proto uvažuji zda na další sezonu něco podobného pořídil, je že pořizuješ stroj za který první majitel vysolil půl mega a myslím si že je to znát, brzdy, konstrukce, velikost, pohodlí. Když by se to porovnávalo třeba se zmíněným transalpem (a že to není špatná motorka) tak to je jako srovnávat fabii s mercedesem CLS, to se moc nedá a záleží čistě na kupujícím na co stroj chce.
Servisní náklady jsou o něco vyšší a když něco pomlátíš tak nákup nových origo dílů je nereálný ale je dost dílů z bouraček.
Naposledy editováno 20.03.2018 09:28:49
Do R1xx0 RT by som asi nešiel, pri Tvojej výške to už môže byť tesné plus je i ťažšie ako tie cestovné endurá...
Deptak55 píše: přesně jako vodítko chtěl bych jezdit dálky Albánie Itálie prostě dálky
No vidíš, konečně se někam dostáváme... zahrnul bych do Tvého výběru ještě Aprilii Caponord, lehké, ovladatelné, kolem 100tis jsou dostupné pěkné kusy
->Pearls: Já nemám komlex z ničeho, ale co máš dělat, když popojiždíš dnes a denně v koloně. Tech statistik bylo více Vsázeli jsme se třeba, když někdo jel jako dement, jestli to bude důchodce nebo ženská.
Porovnávat techniku s počáteční investicí je dost kontraproduktivní. V tomhle zrovna přímá úměra nefunguje. I stroj za poloviční cenu může mít stejné brzdy atd.
petrprochazka píše: Sleduji tuhle diskusi protože se nacházím v podobné situaci jako Deptak55 tak jsem čekal jaká moudra zde padnou...
Ale prdlačky.Tvoje situace je naprosto odlišná.Víš zhruba co chceš a co naopak nechceš a podle toho selektuješ tím že sis pár strojů projel.Nic ve stylu:"Já jsem nováček,nemám vůbec žádné zkušenosti a vlastně ani představu,ale chci něco jako BMW GS"
Ale jak jsem psal - ja osobne nevidim duvod pro koupi 1150, kdyz 1100 z poslednich let vyroby udela stejnou sluzbu za min penez. Muzu to posoudit, protoze 1150ku jsem mel a ted mam starou 850GS, ktera se lisi od jedenactky jen vrtanim a stalym prevodem vice do pomala. Jen snad to ze je o par let starsi a uz jich je v nabidce min.
1 reakcí na tento příspěvek moje první
bych asi starou africu twin
Dogan píše: Ahoj, volil bych asi starou africu twin
Zbytečně předražený veterán, který vůbec nemá smysl, pokud se na výletech itenzivně netahá mimo cesty nebo majiteli nejde hlavně o drsný look s Beduínem na plexi, hliníkáčema a přídavnými světly
1 reakcí na tento příspěvek moje první
Pokud někdo napíše "chtěl bych něco jako je BMW 1150gs" tak většinou doufá jen v posvěcení Takže ano, kup si 1150ku, je to dobrá moto, ja?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moje první
fockewulf píše: Moc nerozumím tomu, proč se tady řeší hmotnost motorky? Já měl teda za to, že má vliv hlavně při manipulaci na místě...za jízdy to je snad jedno, ne?
Jako vtip dobrý
2 reakcí na tento příspěvek moje první
Naposledy editováno 21.03.2018 18:57:23
Na silnici mají vliv jiné věci-rozložení váhy, závlek, sklon vidle atd. atd., pokud má metrák, tak má dost síly na manipulaci s jakoukoli moto-neříkám, že to na místě není horší, ale po rozjetí "váha zmizí", kor u brambor s boxerem, čímž mají těžiště dost dole...
Ať si každý začíná na čem chce, já jsem spíše pro postupnou cestu od menších objemů k větším, ale jde to i na litrech, vždyť ty BMW mají poměr kw/kg cca 0,25, TA 650 má 0,18, Strom 650 0,23 a Tiger 0,32 v porovnání s šestkovou Ninjou 0,49 a litrovou 0,74 jsou to rozdíly docela značné...
2 reakcí na tento příspěvek moje první
Naposledy editováno 21.03.2018 20:05:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moje první
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moje první
Pokud na to máte jiný názor,nikdo vám ho nebere.Třeba u Techa je to jasný.Podobné diskuze vedeme v každém tématu.A díky ignoraci za to že nevidím příspěvek uživatele jménem pipla...
Co jsem měl tu čest,tak nejlépe maskoval váhu Diavel.Motor parádní,váha po rozjetí není cítit...po rovině...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moje první
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výběr Gs bmw BMW R 1150 GS, BMW R 1200 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Trilip | 21 | 4.8.2024 v 19:09 JMan |
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Destroyer | 27 | 10.12.2023 v 13:00 Tomassino |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 2 | 7.11.2023 v 11:25 ja1 |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 1 | 22.10.2023 v 21:42 Destroyer |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 1 | 22.10.2023 v 10:51 kokoška. |