kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Héééééj, Ty ostravskej cype, kápni božskou, co sis koupil, Hondu?
Prd a né Hondu Snad ti ale budu pasovat do klubu
Naposledy editováno 22.03.2018 06:26:56
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Opet se mi v hlave rodi nejaka hovadina a potrebuju od ni bud odradit nebo poradit jak na ni.
Jde o to, ze na mem za nedlouho novem stroj je original koncovka vyfuku a katalyzator. A koncovka jeste ujde, ale ten katik se mi moc nelibi.
Otazka tedy zni, jak odstranit kat., popripade hodit jinou koncovku aby se z toho motor nejak nepodelal, zvysil se vykon ve strednich otackach a zlepsil se zvuk.
Zde se ptam pro to, abych to mohl vyresil doma nebo s nejakym kutilem v dilne za par penez a nekupovat akrapy a jine predrazene. Koncovka samozrejme cina, pokud se bude vubec menit. Rovnez pocitam s nejakym premapovanim, ale nemam predstavu jak a co konkretne.
Diky za smysluplne, racionalni odpovedi.
EDIT: zapomnel jsem napsat o jaky motor se jedna. Je to ducati podctvercovy dvouvalec
Naposledy editováno 22.03.2018 10:23:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ale kdyz to musi byt, tak panigale 959.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ale jo, omlouvá tě jen že jsi z Ostravy jako Ivoš... tak je to jasný...
O tom jak se mapuje Panigale nic nevím. Já jsem "odborník" na starý vrány
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: zelva0007> twl... máš rozstřel mezi Tuňákem s Rotaxem, S4RS a bůhví čím ještě nakonec je to Pani a chceš "obecnou " radu ? ...ach jo...
Ale jo, omlouvá tě jen že jsi z Ostravy jako Ivoš... tak je to jasný...
O tom jak se mapuje Panigale nic nevím. Já jsem "odborník" na starý vrány
Týýý vole
Si musím udělat značku v kalendáři
Freedom řekl že něčemu nerozumí
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
máš rozstřel mezi Tuňákem s Rotaxem, S4RS a bůhví čím ještě
sry, mel jsem za to, ze podctvercove ducati jsou az ty nove....moje chyba
....ale tunak snad neni od ducati ne? ...to zase treba my v Ostrave vime
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Želvo twoe dej tam jen koncovku a katik nech,nebo budeš muset ladit ánebó utratit děsnej ranec za celej výfuk systém nějakej renomovanej naladěnej pravděpodobně i s jednotkou...
Co je nesmysl, srat tam nejakou cinu. Kdyz uz, tak at ti Radek Pokorny udela svod bez katu a nejakej lauf k tomu..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zelva0007 píše: t_freedom>
sry, mel jsem za to, ze podctvercove ducati jsou az ty nove....moje chyba
....ale tunak snad neni od ducati ne? ...to zase treba my v Ostrave vime
JAK JAKO PODČTVERCOVÉ? co to s tím má co dělat ?
Honzatuu> já si taky píšu do kalendáře... 7.4 ...Otvovice, zubní pasta v noci... jak usneš dřív než já, už neotevřeš oči
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Tuňák ani není podčtvercovej...
Želvo twoe dej tam jen koncovku a katik nech,nebo budeš muset ladit ánebó utratit děsnej ranec za celej výfuk systém nějakej renomovanej naladěnej pravděpodobně i s jednotkou...
co to plácáš?... jak není podčtverec? a jak by to asi točilo těch 10trpm?
97 x67,5 mm ti příjde co?
Naposledy editováno 22.03.2018 11:08:53
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Dat tam cinu koncovku, dat pryc kat. a nahradit jej trubkou. Dodat jakousi ladici elekroniku (power commander, tuneboy, rexxer,..) a nechat odladit.
Tak pls nemotat sem akrapy, SC projekty a podobne. Za kousek zeleza jim ty penize nedam.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tvůj optimismus je nezdolný. Ale ty si fakt myslíš, že děláš dobře, když koupíš mašinu co točí v dvouhrnku 11trpm a dáš tam "nějaký" svody a Čínu koncovku a pak to "jen tak nějak" doladíš aby to jako jelo? Jakože ti někdo udělá na brzdě jen tak za odpoledne mapu a celej motor management? Víš co to je za práci, kolik hodin to bude? co za to zaplatíš, kdyby to někdo dělal .
Proti tomu bude přehrání map na konkrétní vyjfukovej odladěnej systém tak za 2/3 ...twl.
zmulin píše: t_freedom> ajo,sem měl za to,že ne.Aspoň,že tady máš ten katalog po ruce
sry, jako kouknul jsem tam kvůli číslům, ale nic co točí přes 8trpm a má trochu vydržet, nemůže bejt moc nadčtvercový...myslím že Triumph měl nějaký čtvercový motory co pamatuju...
V historii dělal JAP jednohrnek 350ccm co byl nadčtverec, točil asi 12trpm a měl asi 45HP, ale klika se dělala co závod, prý