Maji ty tlumice a dalsi doplnky vubec takovou hodnotu?
Nepíšou jestli zdechá a střílí do sání.
Za 20.000,- tu výbavu navíc v Hondě rozhodně nepořídíš. (hefty 9.000,- padací rám 14.000,- zásuvka 4.000,- vyšší plexi sice nevím, ale za pětikilo nebude a má lepší kryt motoru, než klasika ) a to je všechno bez montáže.
Takže, pokud ti nedělá problém světlá výška o pět centimetrů vyšší, určitě se Adventure cenově vyplatí.
1 reakcí na tento příspěvek Africa twin adventure sport
Naposledy editováno 27.03.2018 21:58:43
Bafan21 píše: Trošku problém ale je, pokud chceš hned po koupi vyrazit na nějakou expedici, tak zatím mi nebyli schopni říct, kdy a za kolik bude topcase (je tam jiné uchycení) a hlavní stojan, bo ten klasický je kvůli vyšší světlé výšce krátký.
Tak máme smůlu, no. Bez hlavního stojanu a originál topcase se holt s touhle motorkou na expedici nemůže Škoda, přitom web je plný reklamních fotek a videí z jedné drsné expedice za druhou....
1 reakcí na tento příspěvek Africa twin adventure sport
1 reakcí na tento příspěvek Africa twin adventure sport
Pokud je rozdil jen 20t kc tak samozřejmě neni co resit...
2 reakcí na tento příspěvek Africa twin adventure sport
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa twin adventure sport
Eso_Rimmer píše: zasuvka za 4k, absence hlav. stojanu, hmm, kluci japonsky se rozjeli...
Celé tohle téma a vlastně i verze Adventure je k smíchu.
Soudný člověk si řekne, jestli tuhle verzi chce kvůli lepšímu podvozku do terénu (standardní mu nestačí), větší nádrži (standardní mu nestačí), doplňkům "v ceně" (ale už neřeší např. naprostou nefunkčnost padáků, které sama Honda nazývá okrasnými držáky přídavných světel) nebo ji chce prostě jen kvůli lepší imidži.
veverak007 píše: Mozna ze tech 100t to nebude. Koukal sem na Mobile.de tak je AT za 11 a ATadventure za 16....
Podľa oficiálneho cenníku je rozdiel 20 tis. Ďaľších 20 môžeš ušetriť, ak si kúpiš výbehový model (2017).Otázka je, či za tých 11 tis. eur nebola náhodou jazdená, lebo čo som sa díval, tak tie sa začínali tak na 9500.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa twin adventure sport
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa twin adventure sport
karf píše: vilemx> Líbí se mi tvoje neuvěřitelná averze a kritika nový afriky Na to, že u f800gs se regulérně zadíral motor, u velkýho GS se lámaj kyvky, u 660 tenere se sypou převodovky, malej tiger po čase neřadil a u velkýho tigra se snad i zadíraly hlavy a ktm neumí v servisu utáhnout ložiska krku mi u afriky ty problémy (oxidace drátů, oxidace chcípáku, lámání přetížené hrazdy na navi a měkký "padák") přijdou jako docela prkotiny
Jo, celkové pojetí nové AT jako imidžovky se spoustou nepraktických řešení mě opravdu zklamalo. Od Hondy jsem 20 let čekal spíš nezmara pracanta do nepohody než vystajlovaného buzíka. Tebou popsané prkotiny jsou opravdu spíš prkotinami v kategorii lowend, ale u výkladní skříně za 350 kolíků to jsou obrovské minely.
Ale nebudeš zklamaný, z těch záděrů nebo zlomených krků 800GS, popraskaných ramen 1200GS a dalších maličkostí ostatních motorek jsem si daké dělal legraci, neboj.
Naposledy editováno 28.03.2018 12:56:39
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa twin adventure sport
vilemx píše: Celé tohle téma a vlastně i verze Adventure je k smíchu.
Soudný člověk si řekne, jestli tuhle verzi chce kvůli lepšímu podvozku do terénu (standardní mu nestačí), větší nádrži (standardní mu nestačí), doplňkům "v ceně" (ale už neřeší např. naprostou nefunkčnost padáků, které sama Honda nazývá okrasnými držáky přídavných světel) nebo ji chce prostě jen kvůli lepší imidži.
tak ja rozhodne chci DCT, coz krome Hondy prakticky nikdo nema. Adventure versi resim protoze vetsinu doplnku bysch pravdepodovne stejne kupoval a 2cm navic se mi taky hodi pri me vysce 195cm....
vsichni vyrobci maji sve pro a proti....
Sám přece musíš nejlépe vědět, která z verzí ti bude stačit a zda příplatek za tu Adv. je adekvátní za benefit, který ti to (ne)přinese.
Když vylezla Adv. verze, tak by z ní někdo bral jen tlumiče, jinému by stačil obyč. podvozek ale s větší nádrží. Každý má prostě jiné požadavky na svoji motorku. Výhodu Adv. vidím i v tom, že ji po čase lépe a za víc prodáš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa twin adventure sport
Ale při tvé výšce je to asi úplně jedno.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa twin adventure sport
vilemx píše: Celé tohle téma a vlastně i verze Adventure je k smíchu.
Soudný člověk si řekne, jestli tuhle verzi chce kvůli lepšímu podvozku do terénu (standardní mu nestačí), větší nádrži (standardní mu nestačí), doplňkům "v ceně" (ale už neřeší např. naprostou nefunkčnost padáků, které sama Honda nazývá okrasnými držáky přídavných světel) nebo ji chce prostě jen kvůli lepší imidži.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa twin adventure sport
seikos píše: okrasné držáky světel měl Crosstourer. Africa má regulerně psáno padací rámy
A videl, alebo držal si ich naživo?
Osobne by som na ne nezavesil ani tie prídavné svetlá. Pretože by sa klepali jak drahý pes.
seikos píše: okrasné držáky světel měl Crosstourer. Africa má regulerně psáno padací rámy
Mám za to, že ty hliníkové trubičky pro AT byly na začátku prodeje psány jako padací rámy, ale potom raději přepsali brožurky na okrasné držáky přídavných světel.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa twin adventure sport
vilemx píše: Jo, celkové pojetí nové AT jako imidžovky se spoustou nepraktických řešení mě opravdu zklamalo. Od Hondy jsem 20 let čekal spíš nezmara pracanta do nepohody než vystajlovaného buzíka.
Tak jestli to bereš takhle, tak to je imho docela přehnaný. Pořád je to jedna z nejschopnějších motorek v kategorii těch, se kterýma se dá jezdit dálky a přitom je dost obratná a schopná i pro jízdu mimo silnice nebo těžší terén. Rozhodně je koncepčně (ocelovej kolíbkovej rám!, slušný zdvihy, drátěný kola 21/18...) o dost připravenější, než třeba to f850gs, Tiger 800 nebo dokonce V-strom. Patřičně vybavit se dneska musí vše a prakticky u všech motorek platí, že ty tovární věci úplně nefungujou.
A napadá mě ještě jedna věc. Nechci nějak spekulovat nad pohnutkama, který hondu vedou k tomu padáku, ale dost dobře si dovedu představit buzíka, který afriku někde rozstřelí v lese a pak si jde stěžovat, že padák nefungoval a má zmuchlanou nádrž. Prostě krom toho "šizení" ze strany výrobce je tu i určitý přizdisráčství zákazníků chtít nezničitelnej výrobek. A ideálně zadarmo.
Naposledy editováno 28.03.2018 22:38:38
Pise se rok 2018,pokrok v poli elektroniky, zprisneni emisnich norem, a vybava aby si pilot nenatlouk se temer rovna parkovacimu asistentu u osobnich vozu.....je hold pokrok, ktery si predpisy a zlenively trh zada! ( od pary az po elektro stroje na baterii)
Afrika je na dnesni dobu nadherna motorka a Advenčr sport, jeste HEZČÍ!!!
Smysl koupe to ma pouze tehdy : komu se vic libi, je to prece jenom TOP "edice" a za par let se bude mnohem lip prodavat - lec lepsiho jezdce to z cloveka neudela....., maximalne muze zlepsit pocit z jizdy (to ale nedokaze nikdo popsat, to si musi kazdy zazit sam ) 🤗
Naposledy editováno 28.03.2018 23:32:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa twin adventure sport
Určitě je lepší mít bytelné trubky jako KTM než to co nabízí Honda, ale přeci jen je to hmotnost navíc a při pádech se to může pokroutit, obzvlášť když spadneš třeba na trávě, to pak z padáků dloubeš drny klackem.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabíjačka na lítiovú batériu Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | Viator | 5 | 16.9.2024 v 20:25 Smog_Phantom |
Maroko - květen 2024 Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | tomas_brno | 21 | 8.6.2024 v 11:01 Kohlstein |
crf 1000 2019 s ABS odvzdušnění Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | smrzak | 0 | 26.5.2024 v 18:53 smrzak |
CRF1000 kódy poruchy - diagnostika Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | Mayk | 4 | 1.4.2024 v 10:30 Mayk |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |