Dostala nový lak a konečně jsem se chtěl projet. Zde nastal problém. Motorka se na neutral krásně vytáčí a nejeví známky nějakého problému. Ale když se chci rozjet, tak jede jakoby na 3 válce a dusi se. V momentě kdy to ale přejde přes 5000ot tak vystřelí a jede jak ďas. Když chci ale jet třeba v obci těch 50 tak se jakoby dusí.
Bohatost směsi jsem nastavil dle manuálu na 3 otacky(při 4 už byly bílé svíčky).
Ještě se projevuje jeden problém při startování, když je motor ohřátý. Musím při startu víc pridrzet plyn aby to chytlo, pak už to drží.
Máte tušení co s tím?
Moc děkuji za vaše rady
Naposledy editováno 27.03.2018 21:58:21
1 reakcí na tento příspěvek Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak
Drzim palec
1 reakcí na tento příspěvek Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak
1 reakcí na tento příspěvek Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak
zdeno255 píše: Akrutka na zmes funguje tak, že čím viac zaskrutkuješ tým je bohatšia a čím viac povolíš tým chudobnejša, pretože reguluješ množstvo vzduchu a nie paliva. Ale pri niektorých karburátoroch to býva naopak. Ale fakt ich je málo. Ešte skús synchronizáciu.
A u některých karburátorů tím šroubkem reguluješ množství směsi co jde před klapku
Jinak jak píše nademnou SlávekTDM tak bych zkontroloval membrány, ani nemusí být díravé, stačí když budou stuhlé, tak to bude přesně tohle dělat. Ten šroubek bohatosti má vliv ani ne do čtvrtiny natočení škrtící klapky. Nebo ještě skontrolovat jehly, můžou být vychozené a zasekávat se. Nebo vůbec bych zkontroloval osazení karburátorů jestli v nich je to co má být, když motorku prodával takový odborník
2 reakcí na tento příspěvek Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak
zdeno255 píše: Očividne nevieš ako karburátor funguje . V podstate reguluješ množstvo zmesi, ale nie tým že reguluješ palivo. Tou skrutkou reguluješ vzduch. Buď viac vzduchu (povolíš), alebo menej (pritiahneš). Prečo sa to asi volá Screw-pilot Air? On to dobre nastavoval ked pritoahol aby bola bohatšia. Tým netvrdím že je problém tam
Hm, jenže ono taky záleží kam jde ten vzduch kterej tou skrutkou naskrutkuješ, víš
U dvoutaktu reguluješ množství vzduchu proudícího volnoběžným okruhem bez ohledu na palivo (ubereš vzduch, obohatíš směs, čili zašroubovaný = bohatší, vyšroubovaný = chudší). Šroub je zpravidla z boku karbce.
U čtyřtaktu reguluješ podtlak vzduchu proudícího volnoběžným okruhem (zašroubuješ = ubereš podtlak = nasaje to míň paliva = chudší). Šroub je za klapkou směrem k motoru.
Naposledy editováno 28.03.2018 10:28:06
zdeno255 píše: Očividne nevieš ako karburátor funguje . V podstate reguluješ množstvo zmesi, ale nie tým že reguluješ palivo. Tou skrutkou reguluješ vzduch. Buď viac vzduchu (povolíš), alebo menej (pritiahneš). Prečo sa to asi volá Screw-pilot Air? On to dobre nastavoval ked pritoahol aby bola bohatšia. Tým netvrdím že je problém tam
To spíš ty v tom trochu tápeš. Když ten šroubek zatáhneš tak to bude chudší ne bohatší. Přečti si co tu psal Fizzer, ten aspoň ví o čem je řeč ;)
1 reakcí na tento příspěvek Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak
A s tím prasklým rámem bych si to s ním šel vyříkat hned, samozřejmě jestli jsi podle smlouvy nekoupil soubor náhradních dílů k opravě...
1 reakcí na tento příspěvek Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak
2 reakcí na tento příspěvek Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak
Naposledy editováno 28.03.2018 13:39:14
matware píše: Koukal jsem do servisního manuálu a tam je zaklad nastavení směsi na 3 otackach šroubu. Takže když jsem měl 4 otáčky a bylo to chudé, tak myslím že to obohatím když to přitáhnu k těm 3 otáčkam. Ještě tam zkusím vyčíst jestli utáhnout nebo povolit.
Pokud to chceš obohotit, musíš ty šroubky povolit, ale pokud je máš povolené už o 4 otáčky, tak je povolovat nemá smysl, jelikož už budou skoro uplně vyšrubované a dál to stejně nebude už reagovat. Navíc pokud tam máš díru až někde v 5000RPM tak volnoběžná bohatost na to nemá už téměř respektive vůbec žádný vliv.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak
gagtoy píše: matware> myslím že není od věci trestní oznámení ( podvod) uvedeš mě jako svědka, že jsem mu to na místě říkal když jsem se tam byl podívat já a že on ti to úmyslně zamlčel.... ( mě vyslechnout fízlové někde poblíž bydliště a papíry pošlou k tvejm a je to)
A pokud budeš chtít bejt jó hustej, tak z něj můžeš zkusit vyrazit ty peníze cos do toho nacpal, neb jsi mu to zhodnotil.
Každopádně bude to spíš zábava na dlouhé zimní večery a na tu motorku po dobu tahanic (klidně x let) stejně nebudeš moct šáhnout.
Navíc pokud nebude blbej, tak řekne že ti o tom říkal a tu desítku ti slevil kvůli tomu.
Já bych udělal bububu, třeba z něj něco vypadne, ale spíš ne a pak bych se na to vybodl a nechal to opravit, opravíš poladíš a máš zas dobrej bajk.
Naposledy editováno 28.03.2018 14:28:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak
SOUSEDRH9 píše: Zdeno255: Jsi vedle jak ta slovenská jedle
Ty česká jedle. Prečítaj si niečo o tom. Poprípade si informácie o princípe nájdi.
https://faq.ninja250...rks:_Carbs_explained
http://www.motorkari...si-3479.html?kid=976
zdeno255 píše: Ty česká jedle. Prečítaj si niečo o tom. Poprípade si informácie o princípe nájdi.
https://faq.ninja250...rks:_Carbs_explained
http://www.motorkari...html?kid=976 [/quote]
Ano, již nelze mít pochyb, neb tato konkrétní část problematiky je v obou odkazech rozpitvána do detailu. Zhuba jako v tomto odkaze:
www.google.com
2 reakcí na tento příspěvek Zx6r do 5000ot/min se dusí, pak jede jak drak
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ZX-6R 1999 žere olej Kawasaki ZX-6R Ninja | Farabrim | 4 | 25.9.2024 v 16:27 nevo7 |
Nejvhodnější supersport 600ccm [1, 2] Kawasaki ZX-6R Ninja, Suzuki GSX-R 600, Yamaha YZF-R... | Doomguy | 35 | 15.9.2024 v 21:21 Doomguy |
ZX6R 2005 - lehké klepání ve stupač... Kawasaki ZX-6R Ninja | BlazeCZ | 6 | 6.9.2024 v 09:02 kuddla |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
Nejvhodnější supersport 600ccm Kawasaki ZX-6R Ninja, Suzuki GSX-R 600, Yamaha YZF-R... | Doomguy | 0 | 25.8.2024 v 10:34 Doomguy |