jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
oxygen píše: Bubbo, nejezdils někdy někde na tom naháči S1000R -? By mě zajímalo, jak to asi drandí...
covece je to asi 14 dni co sem to provetral, diky jednomu dedouskovi co mi to pujcil (diky!!! :D ) , no a necekal sem to. je to zbesily. asi jako kdyby se moje desitka zprevodovala -3 +20 a na predku byla brzda 2x :D u predni brzdy sem se bal, ze mi to prolomi ruce, neuveritelny. a na zada za plynem (bez vyplachu) kdykoliv. fakt pecka, na takovy to blbnuti kolem Vaclavaku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: covece je to asi 14 dni co sem to provetral, diky jednomu dedouskovi co mi to pujcil (diky!!! :D ) , no a necekal sem to. je to zbesily. asi jako kdyby se moje desitka zprevodovala -3 +20 a na predku byla brzda 2x :D u predni brzdy sem se bal, ze mi to prolomi ruce, neuveritelny. a na zada za plynem (bez vyplachu) kdykoliv. fakt pecka, na takovy to blbnuti kolem Vaclavaku
Ono dost udělá to že na tom sedíš jak kdybys sežral pravítko. Dej si na mindžu hrazďáky a uvidíš jak ožije
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Naposledy editováno 28.03.2018 13:24:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
oxygen píše: Nesežral pravítko, on pan ing. jest takhle ztuhlej - z 20ti let prkennýho sezení ve školních lavicích
hele jak to vis ze sem delal vejsku 8 let????
jinak ty hrazdaky maj taky vliv to nepopiram, dost velkej. i kdyz FZ1 se moc nechtelo nahoru ani s hrazdakama...
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
ale hrazdaky nejsou moje krevni skupina, ja potrebuju sedet na motorce jako na rakete
Ja to s vlastovkama vydrzel necelou sezonu, ale uz sem to s tim ze tam tyhle riditka pujdou kupoval chtel sem neco jako je prave to bmw nebo to touno, jenze to jsou bajky za jiny prachy. Takze sem to vyresil takhle, a uz budu zacinat 4 sezonu a zatim porad dobry obcas mi chybi Corsaro a ten 2V, ale desitka je raketa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: hele jak to vis ze sem delal vejsku 8 let????
8 let? Dedukce - protože seš jako každej motorkář úplně vypatlanej, no ne?
Ze stejný logiky já musim bejt ouplnej génius, bo vejšku jsem měl za sebou už po roce a půl!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Ocelový písty nebo ventily (nevím) oproti titanovejm. Taky jen max. 12.000 ot. a ne 14.200. Mnohem kratší kvalty, dvojka na R jde do 170ti stejně jako jednička na RR. Taky proto jede jen 262 - bo tehdy je šestka rozmotaná na 12ti tis. a pak bohužel konec, zazvoní zvonec (omezovač)...
Zas má ale Rko mnohem ostřejší brzdy, nevimproč, spíš by je mělo mít lepší RRo. A je lehčí, přestože má snad všechno: dynamicky stavitelnej podvozek, tempomat, vyhř. hefty, kontrolu trakce, abs, quickshifter, atd...
Za mne můžu jen bědovat, proč jsem přes pět let setrvával u RR. Ta svině je rychlá až tak, ze skoro všude se musíš držet zpátky a hlídat se a nenechat se unést - tj. žádnej velkej adrenalin, emoce, natož pak euforie.
No a s Rkem je to naopak. Nastavíš si režim Dynamic Pro a pak už jen střídáš plnej plyn s plnejma kotvama. Tenhle režim nehlídá wheelie ani stoppie a nechá tě blokovat zadní kolo do smyku dle libosti. Předek ale současně furt hlídá před zablokováním. Na záda si pak zvedáš vždy a všude dle libosti. Když při zvedání uletí zadek, hned ho odchytí kontrola trakce - ale jenom tehdy!
Hlavně ale na přední to můžeš pokoušet furt neustále, bez ohledu na povrch a zimu. A když se předek nechytne a sklouzne, okamžitě ho podchytí abs. No a když se přední kolo občas zahryzne a zadek vystoupá, to abs nic a nechá tě kravit... Úžasný, tohle u nich ve fabrice ladil ňákej génius nebo spíš ňákej tajnej spolek kaskadérskej Na tom Rku je díky tomu jízda nekončící hra, kravení a prdel, takovej Street Triple na steroidech a s maminčinou náručí
Bubba tady psal o tom, jak je silný a jak brzdí - ano, letí i kotví, ale to dnes i hodně dalších motorek (třeba Tuono 1100 i SD 1290 tahaj možná i o chlup víc). Oproti nim je ale na Rku úžasná ta navíc pohoda, bezstarostná hravost a bezpečí.
Howgh.
Uff to jsem koukám literát..
Naposledy editováno 29.03.2018 02:33:26
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: nemam co dodat genius a literat, to si tu budeme hejckat
Ó děkuji, co mám čekat k snídani -?
Naposledy editováno 29.03.2018 02:03:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
oxygen píše: 8 let? Dedukce - protože seš jako každej motorkář úplně vypatlanej, no ne?
Ze stejný logiky já musim bejt ouplnej génius, bo vejšku jsem měl za sebou už po roce a půl!
Nestudovali jsme náhodou spolu??
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Tady je další ZX10R co má stejnej problém, od 15 vteřiny je tam slyšet takový cvakání jako příliš velká ventilová vůle (ale ventilová vůle to není).
Tak co věštci?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
oxygen píše: Nastavíš si režim Dynamic Pro a pak už jen střídáš plnej plyn s plnejma kotvama. Tenhle režim nehlídá wheelie ani stoppie a nechá tě blokovat zadní kolo do smyku dle libosti. Předek ale současně furt hlídá před zablokováním. Na záda si pak zvedáš vždy a všude dle libosti. Když při zvedání uletí zadek, hned ho odchytí kontrola trakce - ale jenom tehdy!
Hlavně ale na přední to můžeš pokoušet furt neustále, bez ohledu na povrch a zimu. A když se předek nechytne a sklouzne, okamžitě ho podchytí abs. No a když se přední kolo občas zahryzne a zadek vystoupá, to abs nic a nechá tě kravit... Úžasný
To ma vazne tak dobry abs, ze te nechat udelat stoppie a zaroven skluz hned pochyti? Husty.
A co trakce, zkousis ji aktivovat, resp. blika ti na vyjezdu kontrolka?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
SLEEPER píše: To ma vazne tak dobry abs, ze te nechat udelat stoppie a zaroven skluz hned pochyti? Husty.
A co trakce, zkousis ji aktivovat, resp. blika ti na vyjezdu kontrolka?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
matt píše: ty nedáš pokej s trakcí - jednou ti to nestačilo vid
Tak ptam se, pze vim, ze Oxy je (taky) dobrej kaskader a urcite ma odzkouseno.
SLEEPER píše: To ma vazne tak dobry abs, ze te nechat udelat stoppie a zaroven skluz hned pochyti? Husty.
A co trakce, zkousis ji aktivovat, resp. blika ti na vyjezdu kontrolka?
Já než jsem se v lednu na tom poprvé svezl, tak jsem to vůbec netušil. Ani nikde jsem to nečetl ani neslyšel... Taky se mi na ni ani nechtělo - proč taky lézt na slabou osizenou RR, žejo!
A teprve když jsem si, tehdy na vlhký prochladlý silnici, přepnul na ten režim DPro + začal opatrně zlehka blbnout... tak za chvíli jsem už vyvalil bulvy a blbnul dál už jen stylem plnej plyn a brzdy !!
Jinak samozřejmě je úžasný, že kontrola trakce na tebe teď v zimě zabliká na každým sjezdu výjezdu z Jižní spojky, když ti zadek dělá jenom trochu žžž žžž do strany. Obrovský plus to má, že hranici přilnavosti poznáš hned, okamžitě po půlce zatáčky - a né až večer anebo ti dojde až v sanitce.
To samé s abskem na brzdách - zase poznáš ihned tu hranici, kdy pneu ještě drží a kdy najednou už fííííí...
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
... ta nová Ninja i Blade jsou i krásně lehoučký, pocitově jak šestky ...
Naposledy editováno 30.03.2018 13:29:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: A jinak jaro je tu, zase mi začíná hlavou vrtat záhadný tikavý zvuk
Tady je další ZX10R co má stejnej problém, od 15 vteřiny je tam slyšet takový cvakání jako příliš velká ventilová vůle (ale ventilová vůle to není).
Tak co věštci?
to mi dela od 30tis, tj 85tis. ; dulezity je si na to zvyknout a jezdit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
DieC4t píše: oxygen> Proč že gixxer nesedí a vysavače jo? nebyla to testovačka co má kolem 6-7 k najeto?
Jsou úplně nový eště bez náplní, jenom jsem dokola přesedal
Takže srovnání na hovno, jenom pozice sezení a pocitová váha
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
oxygen píše: Jsou úplně nový eště bez náplní, jenom jsem dokola přesedal
Takže srovnání na hovno, jenom pozice sezení a pocitová váha
Zkus projet toho gixxra, kawa je pocitově stejná od 2011, faroš je prej slabej pořád, ale to spodní a střední pásmo gixxru to je něco. Tak si představuju sport do provozu bez úprav z továrny, a motor je hladkej né ucukanej, akorát na vyšší kvalty se hůř sbírá moc tomu nerozumím ale je to tak. A podvozek ti vyhladí snad všechno.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Spínání větráku ZX-10R 2014 Kawasaki ZX-10R Ninja | ab | 21 | 13.10.2024 v 10:25 combust |
Nepříjemný zvuk nové řezětové sady... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | ..Roko.. | 58 | 10.10.2024 v 09:58 MMARTINK |
Motor ZX10 Kawasaki ZX-10R Ninja | Edye | 0 | 24.9.2024 v 15:43 Edye |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |