raceczech_listopad





Téma: Zdeformovany zavit na klice /rotor
Nazdar bando, dal sem se na vymenu volnobezky, vyrobil si stahovak, vse vycentroval, vymezil kulickou z loziska, nahral a pochvilce cviceni a upeni byl rotor dole.

Problem je ze asi 5-8 mm zavitu na konci kliky se lehce zdeformovalo a uhlo lehce doprava.

Tato cast zavitu bude po utazeni koukat ven.

Otazka zni co s tim?


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zdeformovany zavit na klice /rotor

30.3.2018 v 12:43 | Nahoru | #31
MaraVFR> je mi jasné,že si to nelze brát neosobně....,ale nepsal jsem to tady proto,abych tě urážel....,je mi jasné,že jsem ti nepomohl,ale jde o to,aby jsi příště přemýšlel,než něco uděláš.

ta klika je v hajzlu,ono to asi pojede,ale až na tom za pár tisíc kilometrů někdo bude chtít vyměnit ojnici,tak zabrečí......

v horším případě se ten závit může celý ulomit a jestli jsi při přemlouvání použil i kladivo-které nebývá daleko,tak je možné,že tvůj příběh ještě nekončí....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zdeformovany zavit na klice /rotor

30.3.2018 v 13:16 | Nahoru | #32
Dolph-cz> Vsak jo chybama se clovek uci bohuzel se nepodarilo sehnat originalni stahovak, ani removovane firmy zabivajici se moto naradim je nenabizi. Po prostudovani manualu a konzultaci s lidma co s tim motorem zavodi, youtube atd. to dopadlo takhle . Kdyz me sekac nakreslil jak na to tak sem mlatil hlavou o zed. Co uz bud se to opravi takhle, nebo to pujde dolu. Mam v zaloze jeste dve kliky a 1,5 motoru. PS: kladivo opravdu ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zdeformovany zavit na klice /rotor

30.3.2018 v 13:37 | Nahoru | #33
MaraVFR> objektivně musím přiznat,že jsem silně neobjektivní opravami aut a menší míře motorek se živím přes 20 let a když pak opravuji něco takového,je to o nervy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zdeformovany zavit na klice /rotor

30.3.2018 v 14:47 | Nahoru | #34
Dolph-cz> Tyhle tvé příspěvky tady...co mi to připomíná...že by tvé příspěvky v mém vláknu?
Ten závit je tam jen pro to,aby udržel rotor na kuželu.Těch 120 Nm by měl 14 mm závit v pohodě ustát.Kužel má tu výhodu,že po přitlačení drží sám o sobě.
Ne,není to čistě provedená práce,a ano mělo by to vypadat jinak,ale na funkci to nemá vliv.Vzhledem k tomu,že je to takový blato,tak se neulomí,a začátek toho závitu je cajk.
Ale každý to má jinak,pro mě je prasárna to konstrukční provedení.

(reakce na) Zdeformovany zavit na klice /rotor

30.3.2018 v 15:14 | Nahoru | #35

Anti píše: Dolph-cz> Tyhle tvé příspěvky tady...co mi to připomíná...že by tvé příspěvky v mém vláknu?
Ten závit je tam jen pro to,aby udržel rotor na kuželu.Těch 120 Nm by měl 14 mm závit v pohodě ustát.Kužel má tu výhodu,že po přitlačení drží sám o sobě.
Ne,není to čistě provedená práce,a ano mělo by to vypadat jinak,ale na funkci to nemá vliv.Vzhledem k tomu,že je to takový blato,tak se neulomí,a začátek toho závitu je cajk.
Ale každý to má jinak,pro mě je prasárna to konstrukční provedení.



chytáš se to,kde jsem psal,že "v horším případě se ten závit může celý ulomit"
netvrdím,že se to ulomí,ale stát se to může a 120Nm zrovna málo není.

taky jsem psal,že ta klika už nikdy nepůjde dobře vycentrovat(ve většině firem co to dělají ho rovnou pošlou do prdele),což je podle mně dost vážný problém.

Zdeformovany zavit na klice /rotor

30.3.2018 v 17:14 | Nahoru | #36
Až bude třeba tak se se koupí další klika.Na prodej je jich jako sraček...Třeba tady. Já jich mám doma asi dvacet. motorky.bazos.cz/inzerat/86911698/xt-600-klikovka.php

Zdeformovany zavit na klice /rotor

31.3.2018 v 12:24 | Nahoru | #37
Nic proti zakladateli, myslím to všeobecně, ale vlákna tohohle typu mi připomínají tohle
Jak na výměnu oleje
Výměna oleje - návod pro ženy
1. Zajet do servisu, nejpozději po 15.000 Km od poslední výměny oleje!
2. Dát si šálek kávy.
3. Po 15 minutách vyplnit šek a s odborně ošetřeným vozidlem opustit dílnu.
Výdaje:
Výměna oleje: Kč 1000,--
Káva: Kč 30,--
Dohromady: Kč 1030,--

Výměna oleje - návod pro muže
1. Zajet do mototechny (nebo podobně), zaplatit 1500,- za olej, filtr, čistící pastu a vonný stromeček.
2. Zjistit, že nádoba na vyjetý olej je plná. Namísto odvozu do patřičné sběrny, vylít olej do jámy na zahradě.
3. Otevřít plechovku piva. Vypít.
4. Zdvihnout vozidlo na hever...půl hodiny předtím hledat klíny!
5. Klíny nalézt pod synovou tříkolkou.
6. Z naštvání otevřít plechovku piva...vypít!
7. Vypouštěcí vanu zasunout pod vozidlo.
8. Hledat šestnáctku klíč.
9. Vykašlat se na hledání, použít sikaklešte.
10. Povolit výpušták.
11. Výpouštěcí šroub upustit do vany s horkým olejem, přitom se horkým olejem umazat.
12. Uklidit bordel.
13. U dalšího piva pozorovat, jak olej vytéká.
14. Hledat kleště na filtr.
15. Vykašlat se na to. Šroubovákem prorazit a odšroubovat.
16. Pivo.
17. Přišel kámoš...zbytek piva vypít s ním! Výměnu oleje dokončit zítra.
18. Další den: vytáhnout vanu s vyjetým olejem z pod auta
19. Posypat pískem olej, který se při 18 ) vylil vedle
20. Pivo - vlastně ne, včera dopito.
21. Dojít do obchodu, koupit pivo.
22. Přidělat nový filtr.
23. Nalít první litr oleje do motoru.
24. Vzpomenout si na šroub z kroku 11).
25. Hledat šroub ve vaně s olejem.
26. Vzpomenout si, že šroub i vyjetý olej byly ekologicky odstraněny na zahradě.
27. Vypít pivo.
28. Jámu vykopat, hledat šroub.
29. První litr nového oleje najít na podlaze garáže.
30. Vypít pivo.
31. Při utahování výpuštáku sikama sjet rukou z kleští a hrozně si sedřít kůži o kastli.
32. Uhodit hlavou o zem...jako reakci na 31).
33. Začít nadávat.
34. Zahodit kleště
35. Nadávat dalších 10 min, protože odhozené klešte roztrhly oblíbený plakát na stěně.
36. PIVO
37. Očistit ruce o čelo a předpisovš obvázat kvůli zastavení krvácení.
38. PIVO
39. PIVO
40. Doplnit 4 litry oleje.
41. PIVO
42. Spustit auto z heveru.
43. Rozbít u toho jeden klín.
44. Vycouvat s autem a na olej z kroku 23) nasypat písek.
45. PIVO
46. Zkušební jízda.
47. Zastaven dopravní hlídkou, odvezen na odbšr krve a pokutován za řízení pod vlivem alkoholu.
48. Vůz je odtažen.
49. Zaplatit odtah.
Výdaje:
Díly: Kč 1500,--
Pokuta za řízení pod vlivem alkoholu: Kč 15000, --
Odtah: Kč 1400,--
Pivo: Kč 600,--
Celkem: Kč 18500,--

2 reakcí na tento příspěvek Zdeformovany zavit na klice /rotor

31.3.2018 v 12:27 | Nahoru | #38
A nebo tohle

12:00 Obědvám.
12:30 Chystám věci na výměnu oleje, pěkně na dvoře na sluníčku.
13:00 Zahřívám motorku.
13:15 Vypínám motorku a chystám se povolit vypouštěcí šroub.
13:17 Strhávám imbus v hlavě šroubu, kleju jak dlaždič.
13:20 Točím zběsile imbusem ve šroubu a vytvářím v něm počátek kráteru.
13:42 Zahazuji imbus, jdu sledovat videa na YT jak z těch sraček ven.
14:05 Objednávám nový vypouštěcí šroub.
14:30 Volá mi borec že ho mají skladem.
15:00 Vyzvedávám si v Brně šroub a jedu domů.
15:30 Beru do ruky postupně horkovzdušnou pistoli, letlampu, několikery kleště a imbus. Postupně a střídavě tím mučím nebohý stroj. Ve šroubu vytvářím kráter, za který by se nestyděl žádný adolescent bojující s akné.
18:00 Všechno to s klením opětovně zahazuji a jdu se navečeřet.
19:00 Snažím se do místa kde je kráter vyvrtat závit, snaha marná.
19:30 Věším motorku 50 cm nad zem na hrazdu mezi futra v pokoji.
20:00 Lehám s kupou vrtáků pod motorku... počin hodný profesionálního sebevraha, jsem na sebe náležitě hrdý.
22:30 Pokryt hromadou mosazných třpytek vylézám zpod motorky, vítězný, hlava šroubu pryč, zbytek jde povolit rukou.

A to se vyplatí

(reakce na) Zdeformovany zavit na klice /rotor

31.3.2018 v 12:37 | Nahoru | #39
mischa638> Děkujeme za přínosné příspěvky k tématu

(reakce na) Zdeformovany zavit na klice /rotor

31.3.2018 v 18:19 | Nahoru | #40
mischa638> Jeste nejakou na dobrou noc prosim

Zdeformovany zavit na klice /rotor

31.3.2018 v 18:20 | Nahoru | #41
Jinak uz to vrciii

Zdeformovany zavit na klice /rotor

31.3.2018 v 20:25 | Nahoru | #42
Jedovnice :)

Zdeformovany zavit na klice /rotor

1.4.2018 v 05:08 | Nahoru | #43
MZ

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zdeformovany zavit na klice /rotor

1.4.2018 v 06:47 | Nahoru | #44
Dolph-cz> me se libi, jak tu na fóru každý hrde píše, že mu servis dojebe motorku, tak si vse dela sám. A vždy si kladu otázku, jak to že v servise jsou takovi nymandi, jak ten servis muže žit, když je republika plná geniálních amatérských mechaniku? Toto vlákno je odpověď. A to je jen špička ledovce, protože málokdo má koule zveřejnit, že něco do mrdal....
Toto je důvod, proc kupují jen nové motorky. Stovku ušetříme, i kdyby to melo tisíc korun stát. ...

Naposledy editováno 01.04.2018 06:54:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zdeformovany zavit na klice /rotor

1.4.2018 v 07:29 | Nahoru | #45
prackarr> přesně tak.konkrétně s posledními větami naprosto souhlasím a dělám to stejně.ve finále to vyjde levněji.

1 reakcí na tento příspěvek Zdeformovany zavit na klice /rotor

1.4.2018 v 08:19 | Nahoru | #46
Vtip dobrej, akorat za litr byla vymena oleje v aute tak pred dvaceti lety. Naposled mi nauctovali v neznackovym servisu za vymenu oleje, svicek, naplne klimy, geometrie a zadnich brzd devet tisic jen za praci. Doma jsem zjistil, ze je vycvaklej konektor svetla, takze nesviti a byla povolena spona na hadici chladice, takze v expanzi chybi chladivo, ktery vyteklo pod auto. A to se vyplati...
Edit> pardon, jeste menili predni desticky. Pritom zlomili vodici plech a misto aby ho vymenili za novej (cca 250 korun za sadu), dali tam jen tu pulku, takze desticka delala ve trmenu takovej randal, ze s tim zena odmitala jezdit. Tudiz jsem si ho objednal a vymenil sam. Cekaci lhuta v tom servisu je 1-2 tydny...

Naposledy editováno 01.04.2018 08:27:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zdeformovany zavit na klice /rotor

1.4.2018 v 09:02 | Nahoru | #47
Slávek-TDM> Měl jsi to odvézt do autorizaku. Stálo by tě to míň, ráno to tam hodíš, odpoledne to vyzvedneš a kdyby to takhle odbyli, dostaneš po dobu reklamace náhradní vůz.

(reakce na) Zdeformovany zavit na klice /rotor

1.4.2018 v 10:12 | Nahoru | #48

prackarr píše: Dolph-cz> me se libi, jak tu na fóru každý hrde píše, že mu servis dojebe motorku, tak si vse dela sám. A vždy si kladu otázku, jak to že v servise jsou takovi nymandi, jak ten servis muže žit, když je republika plná geniálních amatérských mechaniku? Toto vlákno je odpověď. A to je jen špička ledovce, protože málokdo má koule zveřejnit, že něco do mrdal....
Toto je důvod, proc kupují jen nové motorky. Stovku ušetříme, i kdyby to melo tisíc korun stát. ...



V těch servisech to dojebou úplně stejně neli hůř než tady ti amatéři na fóru ale s tím rozdílem že to nezveřejňují.Vypadalo by to docela blbě kdyby tady byly dotazy typu "servis XY by botřeboval poradit dali jsme se na vyměnu volnobezky, vyrobili si stahovak, vše vycentrovali, vymezili kulickou z loziska, nahřali a po chvilce cvičeni a upěni byl rotor dole.Problem je ze asi 5-8 mm zavitu na konci kliky se lehce zdeformovalo a uhlo lehce doprava.Poradil by nám někdo?"Oni hezky potichu opilují ten zkurvený závit a nabastlí tam tu matici i kdyby ji tam měli natlouct kladivem.Namontují dekl a ten moula co to tam dal zaplatí,poděkuje a až se to po čase vysype znova tak mu sdělí "to víš už je to staré už to má zenit za sebou kup něco novějšího" hele tady zrovna máme XXYY na prodej celé jsme to prolezli udělali jsme na tom servis, je to v poho" a ten nešťastník to koupí a je tam kde byl" V PRDELI A o tom je tady spousta témat......

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zdeformovany zavit na klice /rotor

Skvělá odpověď, děkuji! 1.4.2018 v 10:12 | Nahoru | #49

prackarr píše: .. A vždy si kladu otázku...


Tak to jsme dva.Mě by zase zajímalo,co vede lidi přispívat do diskuze podobnými příspěvky.Jestli je to potřeba mentorování,vyjevení vlastního životního postoje či snaha předvést svou dokonalost.Každopádně jsou to příspěvky naprosto k hovnu a mimo téma které absolutně v ničem nepomohou.

(reakce na) Zdeformovany zavit na klice /rotor

1.4.2018 v 12:41 | Nahoru | #50
Anti> je to forma rady. Nese se do toho,co neumíš. Dělej, co umíš, vydělej na tom prachy a z těch si zaplať toho, co to umí. Ještě zi zbyde. K hovna to rozhodně není. Já se musel spálit podobně, jako autor vlákna, než jsem na to přišel. Jiný na to může přijít zdarma skrze podobný příspěvek. Rak asi tak.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zdeformovany zavit na klice /rotor

1.4.2018 v 12:53 | Nahoru | #51

Anti píše: Tak to jsme dva.Mě by zase zajímalo,co vede lidi přispívat do diskuze podobnými příspěvky.Jestli je to potřeba mentorování,vyjevení vlastního životního postoje či snaha předvést svou dokonalost.Každopádně jsou to příspěvky naprosto k hovnu a mimo téma které absolutně v ničem nepomohou.


Proč by to nepomohlo? Zkrátka rada zní, čemu nerozumím, tak do toho nevrtám. Jako taky sem nějak začínal, a když si vzpomenu, co sem kolikrát zmršil na svojich motorkách tak se fakt stydím. Ale chtěl sem se tím živit, tak sem šel za tím a hodně tomu obětoval abych byl kde sem. A po pravdě kdybych jen měl motorku, že mě baví se povozit, tak na to seru a vůbec do toho nehrabu a nechám si to udělat. Třeba na autě bych si udělal kdeco, ale neměním si na něm sám ani olej. Mám pár kamarádu kteří dělají autu, tak radši než abych se plazil doma pod autem a otravoval se tím, tak k někomu zajedu, hodí se to na zvedák, v klidu mě vymění olej, dáme u toho cígo, pokecáme a já mu milerád zaplatím, ikdyž bych si to bez problémů zvádl udělat sám doma. Ale co tím chci říct. Co dnes vede lidi k tomu aby se v těch motorkách vrtali sami? Dobře chápu, někoho to baví a má dobrý pocit že si na tom zvládne něco udělat sám. Ale většina lidí mě přijde že se v tom vrtá protože by si nechali vrtat pro korunu koleno. Fajn, když už se v tom hrabu, tak jo od toho je tu forum a nechám si poradit když něco nevím, ale hodně dotazů je tady až z křížkem po funuse, všichni si myslí jací sou odborníci a kolikrát dělají ani vlastně neví co, vrtají se v něčem o čem vůbec nemají páru, a pak se diví, že se něco ulomí atd. a až pak se ptají jak to mají udělat.

(reakce na) Zdeformovany zavit na klice /rotor

1.4.2018 v 15:36 | Nahoru | #52
samej mistr tady koukam :)

(reakce na) Zdeformovany zavit na klice /rotor

1.4.2018 v 15:40 | Nahoru | #53
mischa638> treba se v tom vrta protoze se to chce naucit

2 reakcí na tento příspěvek Zdeformovany zavit na klice /rotor

Skvělá odpověď, děkuji! 1.4.2018 v 16:53 | Nahoru | #54
Ale chlapci....I kdybych uznal,že vaše příspěvky jsou "radou",tak za a) si myslím že by takový stačil ve vlákně jeden,a za b) je stejně k ničemu protože vaše "taťkovské" rady jdou jaksi s "křížkem po funuse".Pokud radíte člověku na téma "spálil jsem si horkým kafem hubu,čím to mám namazat" aby nechal kafe vychladnout tak je to jaksi víte na co.Žádný učený z nebe nespadl,a i mistr tesař se utne.Oba jste přiznali,že jste občas taky něco zkonili.No,jsou lidi které neúspěch odradí a pak ti které ne.

(reakce na) Zdeformovany zavit na klice /rotor

1.4.2018 v 17:35 | Nahoru | #55
Anti> co tak kolem sebe kopeš?

já si naopak myslím,že tohle vlákno splnilo co mělo,borec dostal radu jak to opravit a taky to opravil,dostal radu jak vyrobit přípravek,aby to příště zase nedojebal.... a stejně tak dostal radu,ať se do toho nesere a když už,tak ať nejdříve dohledá jak na to a né až co s tím.

je to veřejná diskuze,tak diskutujem ne?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zdeformovany zavit na klice /rotor

1.4.2018 v 20:54 | Nahoru | #56
Anti> To chce klid, chytrolinu co umi jen vybalit srajtofly a zaplatit za “odborny” servis je spousta, a protoze nic jinyho neumi, tak “poradi” aspon takhle.

Ano delam to pro zabavu, uz 16 let se jen tak hrabu v motorkach. Zvladl jsem malou generalku Dominatora, vymenit ze par spojek a hromadu dalsiho materialu, seridim si ventily na vahadlech tak s podlozkama, zvladnu generalku tlumicu, svapnu motor treba v cbr600rr, a spoustu dalsich zabavnych veci jako serizeni podvozku na jezdce apod. Ono vsechno sou to banalni veci, ke kterym to chce jen par kolecek na vic.

Ale nebojte, nasel se i mechanik, kterymu verim natolik, ze klidne serizeni necham na nem. Preci jen ma lepsi vybavu.

A co me k tomu privedlo? Ano ty “odborne” servisy

Napr.:
Uvolneny dratek na indukci civce. Servis 3 tydny, akorat dojebal karburaci. Ja za pul hodiny opraveno. Jo na 15ti letyho kluka to slo.
A pak to uz nejak slo samo ;)
A kazdy rok se najde nejaky spek co me jen uzvrzuje ze lepsi si to delat sam.
Naposledy treba takovy autorizovany servis VW, auto po mensi bouracce, mi vratili s propalenou stropnici , po reklamaci zas zadni ostrikovac cakal do kufru a ted uz jen zbyva slicovat spravne plasty No proc ne hrozne me to bavi tam jezdit

Naposledy editováno 01.04.2018 20:55:18

(reakce na) Zdeformovany zavit na klice /rotor

1.4.2018 v 22:05 | Nahoru | #57

PetrS píše: Slávek-TDM> Měl jsi to odvézt do autorizaku. Stálo by tě to míň, ráno to tam hodíš, odpoledne to vyzvedneš a kdyby to takhle odbyli, dostaneš po dobu reklamace náhradní vůz.


Autorizak EF v Praze mi pred deseti lety pri vymene chladiva urval vypousteci sroub na chladici (plastovej), v dusledku cehoz mi za tri dny vyteklo vsechno chladivo a ja zustal viset s varicim autem na Strakonicky. A pri reklamaci me obvinili, ze jsem si to udelal sam. Tak jsem je poslal tam kam slunce nesviti a uz jsem tam vickrat nebyl. Jo a jejich taxa byla lidovych 950Kc za hodinu. O litru oleje za 500Kc bez DPH ani nemluvim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zdeformovany zavit na klice /rotor

Skvělá odpověď, děkuji! 1.4.2018 v 22:09 | Nahoru | #58
MaraVFR> To znám...Před X lety autorizovaný servis Mazda.Problém se spínáním relé palivové pumpy detekovali jako poruchu snímače rozdělovače-výměna by vyšla na pět litrů.Pokud by nepomohla,vyměňovalo by se dál...Jedna z mých předchozích motorek byla kupovaná od staršího pána který jezdil do servisu.Motorka měla po výměně spojkových lamel urvanou hřídel vodní pumpy(místo ní tam křivě navrtali šroub) a nové lanko spojky vedené tak,že se okamžitě spálilo o výfukové koleno...
Třeba teď tu mám Burgmana.Známý ho koupil loni na jaře a říká:Najel jsem loni cca 500 km.Koukni na to co a jak,jediné co nemusíš řešit je motorový olej,ten prodejce měnil před prodejem.Ventily,desky,rozvoďák,olej v převodu cajk.Jen tak ze zvyku kouknu do motoru.Měrka oleje uražená,hladina oleje nikde.Do motoru co má na deklu napsáno 1,9L jsem nalil cca 1,2L....
Já začal jako z nouze ctnost před cca 27lety.Postupně to narostlo,teď je tu furt něco...Sám vím,že ne všechno člověk ošéfuje a občas se mu povede bota.Pak jde na motorkáře pro radu a tam začnou "radit" takovým způsobem,že pak lituje že něco vůbec psal...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zdeformovany zavit na klice /rotor

1.4.2018 v 22:13 | Nahoru | #59
MaraVFR> na to, že jsi domrdal kliku na své motorce, máš veliké sebevědomí, to ti povím. Já byl se servisy vždy zatím spokojený. Mám asi taky kliku... Naposled mi například Speedbike Brno mi naladil tak motorku pro syna, že tak nikdy nejela. VW ROS mě taky vždy caddy udělali ke 100% spokojenosti. Asi mám fakt štěstí... Nebo nemám tendenci pomlouvat servisy, jak někdo. Od tebe to ale hochu fakt moc neladí...

Naposledy editováno 01.04.2018 22:15:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zdeformovany zavit na klice /rotor

1.4.2018 v 22:40 | Nahoru | #60
prackarr> Pomluva = rikat nepravdu. To ja nedelam ;) Ikdyz treba takovy Speedbike se tak jednou postavil k tlumicum u cb1000r, a zacal se v nich vrtat s tim ze to je spatne. Ten den to byl posledni pro cb i majitele, pred tim se na motorce necitil, rikal ze to divne zataci ... to uz pomluva je, bohuzel nam ho nevrati :(

Ano domrdal sem zavit? A? Asi nebrecim do polstare tak jak by sis to predstavoval. Hovna se stavaj. To je zivot. Pozadal sem o radu. Dostal ji. Poucil se. Spravil to. Utahl na moment. Priste vim jak na to

Naposledy editováno 01.04.2018 22:40:45
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Silniční pneu na XTZ 660 tenere Yamaha XTZ 660 Tenere Wrong 8 1.7.2024 v 22:33 Jindra71
MT-03 chcípá [1, 2, 3] Yamaha XTZ 660 Tenere, Yamaha XT 660 R, Yamaha MT-03... posoldikml 83 27.7.2021 v 23:29 Parkinsonn
Plastová nádoba nad startérem u Ten... Yamaha XTZ 660 Tenere, Yamaha XT 660 Z Tenere Dugajs 2 23.6.2021 v 20:48 Dugajs
svetlá Yamaha XTZ 660 Tenere fuchsotik 29 25.3.2021 v 18:02 fuchsotik
Yamaha tenere 660 vaří [1, 2, 3] Yamaha XTZ 660 Tenere PavelFru 61 9.1.2021 v 16:14 PavelFru

TOPlist