1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLE 500 odškrcení
Naposledy editováno 05.04.2018 14:09:51
A rovnou bych ty šroubky vyměnil za imbus nebo tak Rády se ztrhávají když má někdo blbý bit.
2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLE 500 odškrcení
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki KLE 500 odškrcení
R-a-c-3-r píše: Poznal jsi pak trochu rozdíl po úpravě ?
rozdil je veliky. Ja to sice delal na ER5, ale motor je to stejny. Uskrceny v 6 tis otacek umre, odskrceny v sesti tisicich ozije a je z toho uplne jina motorka. Takze bys i bez rozborky mel lehce poznat, jestli je to uskrceny, nebo ne.
... a bacha na ty membrany u soupete. Pokud ji poskodis neopatrnou manipulaci, tak si vydelas - jestli si dobre vzpominam neco kolem 3K..
2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLE 500 odškrcení
To se vám povedlo tu membránu zkurvit oboum ?
DrDNA01 píše: Uskrceny v 6 tis otacek umre, odskrceny v sesti tisicich ozije a je z toho uplne jina motorka. .
Ta moje jako tak nějak jede ale možná i proto že to je (nebo není, to uvidím až o víkendu vytáhnu šoupátka) škrcený na 29,4 Kw podle TP. Jinak by měla mít myslím 37 Kw. No prostě uvidím až to vytáhnu
R-a-c-3-r píše: DrDNA01, dadanek1999>
To se vám povedlo tu membránu zkurvit oboum ?
Neee..:) jen jsem rozmyslel, jestli to soupe mam lepit tekutym kovem, nebo vzit jiny na partsdepot. Tak jsem projizdel ceny a zdesil se..
Naposledy editováno 06.04.2018 08:51:45
2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLE 500 odškrcení
takjsem si takykoupil Kawu KLE 500 a chci se zeptat jestli jsou i jiný zpúsoby jak se škrtila.... v TP mám 19,9kw, šoupátka asi měly dírky pro uškrcení - ty už někdo zaslepil a navíc tam nebyly 2 ale 4 na každém šoupátku... no a na to že je to dvouvál tak ve srovní s DR-Z které by mělo mít 28kw tedy o 9kw míň jede daleko hůř....
díky za rady...
Dave_007 píše: Ahoj všem,
takjsem si takykoupil Kawu KLE 500 a chci se zeptat jestli jsou i jiný zpúsoby jak se škrtila.... v TP mám 19,9kw, šoupátka asi měly dírky pro uškrcení - ty už někdo zaslepil a navíc tam nebyly 2 ale 4 na každém šoupátku... no a na to že je to dvouvál tak ve srovní s DR-Z které by mělo mít 28kw tedy o 9kw míň jede daleko hůř....
díky za rady...
A roztocil jsi to nad 6 tis. ER5, u ktere jsem lepil diry v soupeti byla stejne zdechla uskrcena, jako odskrcena do 6 tis. Rozdil byl prave v tom, ze uskrcena na 6 koncila, zatimco odskrcena ozila a vyrazila mnohem zbesilejsim tempem.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
sedlo Kawasaki KLE 500 | Ladan66 | 9 | 12.8.2024 v 18:28 Kohlstein |
Problém s bohatostí směsi Kawasaki KLE 500 | dadanek1999 | 19 | 17.7.2024 v 19:38 dadanek1999 |
KLE 500 nestartuje Kawasaki KLE 500 | dobryvojaksvejk | 3 | 16.7.2024 v 10:06 dobryvojaksvejk |
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 | FormanCZE | 3 | 3.6.2024 v 08:53 FormanCZE |
kawasaki KLE 500 - výmena rotoru [1, 2] Kawasaki KLE 500 | dobryvojaksvejk | 32 | 21.5.2024 v 16:52 krokoš |