1 reakcí na tento příspěvek Motor KO Kawasaki KLE 500
1 reakcí na tento příspěvek Motor KO Kawasaki KLE 500
1 reakcí na tento příspěvek Motor KO Kawasaki KLE 500
1 reakcí na tento příspěvek Motor KO Kawasaki KLE 500
než půl sezóny řešit opravu motoru tak to tam radši mrdnu nějakej jinej jak jsem psal nahoře
O co bude lepší než ten co tam máš?Pokud si ji chceš nechat,tak oprav ten svůj, nebo ten "novej" zrepasuj, tzn.počítej s náklady na víc.Nevím jak ER5 ale GPZ ma stoprocentně jiný časování zapalování takže bys musel shodit rotor a přehodit.Je na to spešl stahovák.Kdybys potřeboval tak ho mám a nejsem od tebe ani daleko.
Naposledy editováno 13.04.2018 19:03:38
1 reakcí na tento příspěvek Motor KO Kawasaki KLE 500
To znamená že mám třeba na svý starý Barunce (BMW)typ motoru 651,tak tam můžu dát jen typ 651..
Třeba motor z Pegasa je velmi podobnej a šel by tam napřírubovat,ale neprošel by,pač je to typ 566
1 reakcí na tento příspěvek Motor KO Kawasaki KLE 500
1 reakcí na tento příspěvek Motor KO Kawasaki KLE 500
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor KO Kawasaki KLE 500
ako sa tak divam, predbehol si ma.
Netreba vesat hlavu, moze to byt hovadina, moze to byt aj kluka.
Pozri, moj navrh je nasledovny- kup druhy motor, sediet tam bude hocaky z ER5, EN500, GPZ (u GPZ treba prehodit par drobnosti, KLEcka pojde jak diabol) a praskni ho do ramu. Zacina sezona, voz sa.
Svoj originalny motor zacni rozkuchavat, ved na nieco urcite narazis. Mozno uz pri prehadzovani motora a nieco prides.
Na originalu pozri rozvody, napinak, klzaky. Mozno skocil rozvod, retaz je vytahana, napinak nenapinakuje. Mozno mas iba rozhasene ventily, ale o tom tak trochu pochybujem (ale mozne je vsetko, lebo zivot je cudo).
mozno je to predrate nieco, nedaj Boh kluka, ale bojim sa, ze to asi tak bude.
No! moto bude jazdit, origo motor akosi piskladaj do pojazdneho stavu a na dalsiu sezonu ho tam zas praskni a ten druhy si ale nechaj! ;)
Vela zdaru, sam som zvedavy, kam sa to rozvinie.
1 reakcí na tento příspěvek Motor KO Kawasaki KLE 500
miguel323 píše: Když to bude na tý klice,tak určitě koupit motor...GO je randál na takovou běžně jezdící starou potvoru...A co se týče STK,tak musí sedět Typ motoru...
To znamená že mám třeba na svý starý Barunce (BMW)typ motoru 651,tak tam můžu dát jen typ 651..
Třeba motor z Pegasa je velmi podobnej a šel by tam napřírubovat,ale neprošel by,pač je to typ 566
Jak na který STK, mam v autě motor, kterej má uplně jiný typový označení a už 12 let to nikoho na STK nezajímá
Naposledy editováno 15.04.2018 08:22:48