jsem tady na webu motorkari.cz novým členem(první příspěvek) a také víceméně motorkářský začátečník (15 let pauza)a tak se předem omlouvám za případné nijance v založení tematu atd. Rád bych se zeptal zkušenějších a prosím o věcnou radu. Pořídil jsem si před 14 dny novou Kawu Versys 650 a rád bych do ní tankoval vysokooktanový benzín Verva100, jelikož s PHM od Benziny mám dlouhodobě dobré zkušenosti co se týká Vervy Diesel a Vervy 100 do mých firmeních vozidel, ale s Vervou100 v mašině nemám zkušenost žádnou.
Mohu s klidným svědomím tankovat do Versyse Vervu100, když má kompersní poměr 10.8 : 1 (DOHC) ???. V manuálu k mašině je uvedeno, že se má používat min. 91 oktanový benzín a vyšší, ale už není uvedeno kolik oktanů je max. přípustné. Nechci tankovat paliva s těma jejich "EURO BIO" přísadama co davaji do klasických 95tek a zasírat tak motor. Trochu vyšší cena Vervy100, mě až tolik netrápí, mám u nich v ramci firemních výhod nějakou množstevní slevu za odběry a jiné bonusy.
Naposledy editováno 14.01.2018 22:55:17
1 reakcí na tento příspěvek Verva100
Od roku, tuším, 2007, kdy jsem pořídil nabíječku Optimate to jinak nedělám a s baterkou jsem nikdy problém neměl. I v sezoně, když odněkud přijedu, tak připojím baterku na nabíječku a je tam do té doby, než zase někam jedu. Baterku v mojí VTR mám takto už 9 let a pořád je v dokonalé kondici.
Já jsem někde četl, že to prý poškozuje desky akumulátoru,
ale už ani nevím který, jestli + nebo - ...
Každopádně je překvapující zmiňovaná životnost té Tvojí baterky
Prozraď to "sladké tajemství", jaká je to značka
Naposledy editováno 29.01.2018 17:21:18
2 reakcí na tento příspěvek Verva100
A Yuasu jsem měl i v Suzuki V Strom 1000. Když jsem ji v roce 2006 /tu Suzuki/ kupoval, tak bazarista sáhl kamsi pod ponk a vytáhl odsud zaprášenou baterku, která moc důvěry nebudila. Když jsem Sůzu v roce 2015 prodával, byla v ní pořád ta stejná baterka. Udržovaná stejným způsobem, jak v Hondě.
novold píše: Několikrát ověřená osobní zkušenost - V-strom 650, 2006, s Vervou 100 markantní nárůst vibrací ve spektru nejpoužívanějších otáček. Dával jsem pak už jen nádrž na zimu. Jezdit se s tím nedalo.
M800 - 2013 - s vervou v pohodě
XT 660 - s vervou v pohodě
je to asi motorka od motorky
já najel na 650V-Stromu 2011 na vervu 100 cca 3500KM a bez problému
a navíc je krásně "modrý"
Fidouš. píše: Ivane, proč není dobré nechat baterku připojenou na "inteligentní" nabíječce celou zimu?
Čistě teoreticky - každý vybíjecí a nabíjecí cyklus způsobuje postupnou degeneraci akumulátoru. Počet cyklů, které akumulátor snese, je prostě pevně daný a závisí na konstrukci a technologii. A některé inteligentní nabíječky fungují tak, že hlídají průběžně napětí a když napětí klesne pod nějakou mez, akumulátor dobijí do plných. Tím pádem akumulátor prodělá přes zimu několik zbytečných cyklů.
Ale - je to teoretické vysvětlení a je otázka, jak moc se to na životnosti akumulátoru reálně podepíše. Jiný důvod mě ale nenapadá. Možná to lépe vysvětlí někdo od baterkového fochu.
1 reakcí na tento příspěvek Verva100
z vietnamské tržnice. Podle mého názoru, pokud baterka není uložena za teplot pod nulou,
stačí ji dobít až když napětí klesne níže v rozmezí 12,5 - 12,0 V a samozřejmě v těchto
podmínkách nestartovat.
Co píše Kov potvrzuje informaci, že si výrobci nedovolí dát šmejd do nových bajků, ALE
ta druhovýroba je jedním slovem hrůza ...
Hrůza jsou, bohužel, i ceny těch "pravých" gelovek, NICMÉNĚ jejich výrobci nejspíš
i pro výrobu těch motocyklových, z jejich pohledu "mrňousů", používají stejné materiály i
technologii jako pro "vojenství", kam vzhledem k unikátním parametrům opravdu směřuje
většina jejich produkce. "Zagůglujte" a přečtěte si o bateriích GEL(!) co nejvíc
Já jsem "vsadil" na holandskou LP Landport, která už má v ČR nějakou dobu prodejce ...
http://www.landportb...nd=4&subbrand=27
Naposledy editováno 30.01.2018 08:01:58
Hlavní hodnota mé odpovědi spočívá v tom, jak s baterkou zacházím a jakou s tím mám osobní zkušenost.
PS - když jsem VTR koupil, tak v ní byla nějaká Toplite, která šla brzy do kytek. Yuasu jsem koupil normálně v kvelbu.
Je to o tom co se prodává v zahraničí a co se prodává v ČR.
Kdo si někdy koupil nějakou třeba elektrostavebnici, diy výrobek apod třeba z ciziny (ne ebay pochopí). Úplně ale naprosto jiná liga všeho, konektory, kabeláže, krabičky, součástky, žádný pajc apod...
Běžte u nás do gesu, nebo k chobotům (gme) 99% součástek je padělek. Přitom za stejnou cenu jako na jiném trhu originál.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Verva100
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Verva100
Kov píše: IvanDvoutakťák> Po tom, co jsem se několikrát nakrnul s kupovanou yuasou, tak jsem se pročetl mraky zkušeností lidí s baterkama a nakonec jsem našel a vybral motobatt. Zatím jsem kupoval dvě. Jednu do varadera a jednu do skůtru. Varadero šlo pak do světa, ale do doby než jsem ho prodal, baterka šlapala jak hodinky. Ve skútru baterka funguje taky jak má, je tam asi dva roky, takže zatím jsem spokojený. Až budu nucen příště koupit baterku, nebo kdybych měl radit, tak s klidným svědomím tuhle značku. http://motobatt.cz/o-motobattu/ [/quote]
mottobatt - stejne jako spousta dalsich "modernich" akku, ktere maji krasne parametry - je choulostiva na uplne vybiti = jednou zapomenes zapnuty svetla a je po ni... u kamarada takhle lezi asi 2nebo3 kousky z enduro husqvarny...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Verva100
tak jako konečně pro všechny informace.
Zanedlouho už zase budeme víc v našich garážích, dílnách a pak už i na silnicích
a nebudeme utrácet svůj čas u klávesnic, když je čas především pro nás "dědky"
tak drahocennej, žejo, Beranidlo
Beranidlo píše: assassin> Když už jsi ten moderátor, nemohl bys přemístít poslední stránku, která je jenom o baterkách, do extra diskuzního tématu? Tady to začalo Vervou a kluci v tom dělají bordel.
Muzu jen mazat :( je fakt, ze jsem k OT přispěl
Beranidlo píše: Gewo> jedno kolik otáček, do dvoutaktu Vervu. A olej.
No, v mých 67 letech už to o tom oleji do dvoutaktu vím... Se to nějak proslechlo v mých 14+, když jsem dostal první S-22.. novinký. Vervu jezdím v obou BMW i v dvoutaktní Hondě. Někdy i v sekačce.... A naftu v oslíkovi taky od B.
1 reakcí na tento příspěvek Verva100
může způsobit problém, o kterém se zmiňuješ .
Je to "piplačka", ale vzhledem k tomu, že zajíždíš "novase", doporučuju vypustit nádrž
a naplnit jiným benzinem (Natural 95 ?), jestli problém bude trvat !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Verva100
Zdenál1974 píše: Zdaravím všechny po delší odmlce a rád bych oprašil tot téma. Jak jsem si myslel, že "benál" Verva 100 bude pro mého nového Versyse to pravé ořechové, tak musím uznat, že takto vysoké oktanové číslo asi úplně motoru mé Kawy neprospívá. Jak jsem zde na foru již četl, tak pozoruji v určitých otáčkách vibrace a takové něco jako zvonění. Je sice pavda, že vibrace se projevují jen v určitém spektu otáček a krátkodobě, ale jsou prostě tam. Za prvé je to tochu cítit v heftech, ale hlavně se to projevuje v rozvibrování zrdcátek, tak že je na určitý moment v nich prd vidět. Motorku teprve zajíždím s tím, že točím max.4 až 4.5 tisíc otáček do ujetí prvních 1.500 km. Co myslíte?Jsou vibrace způsobené jen 100 oktan.benzínem a nebo tím, že je motor nový a vše jde motoru ještě ztuha?? Díky za věcné postřehy.
A není to normální projev této motorky? Nebo jsi už jezdil na stejné motorce a ta se chovala jinak?
2 reakcí na tento příspěvek Verva100
1 reakcí na tento příspěvek Verva100
Existují přece v prodejnách autopříslušenství hadička s "mačkacím balonkem" uprostřed
právě k takovémuto nasátí (bez použití ústní dutiny v hubě) a vypouštění nádrže , ne !!???
Jestli ale je ti líno zajet k pumpě s kanystříkem pro pár litrů jinýho benzinu, než Verva 100
co máš v nádrži , tak to pak je těžký . . .
Naposledy editováno 20.04.2018 18:02:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Verva100
IvanDvoutakťák píše: " Míchat " považuju za nejhorší pokus !
Existuje přece v prodejnách autopříslušenství hadička s "mačkacím balonkem" uprostřed
právě k takovémuto nasátí (bez použití ústní dutiny v hubě) a vypouštění nádrže , ne !!???
Jestli ale je ti líno zajet k pumpě s kanystříkem pro pár litrů jinýho benzinu, než Verva 100
co máš v nádrži , tak to pak je těžký . . .
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Verva100
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ventilové vůle - kdo umí Ústecký kr... Kawasaki Versys 650 | RiosCZE | 1 | 13.10.2024 v 20:00 JwKS_Pavel |
Akú motorku ďalej Honda VFR 800, Suzuki DL 650 V-Strom, Yamaha XVS 110... | Hipinko | 10 | 5.10.2024 v 13:33 Čépa85 |
Něco spolehlivého na odjetí dovolen... [1, 2] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 650 GS, Kawasaki Versys 650 | Modra_Vafle | 41 | 28.7.2024 v 21:00 Kohlstein |
dovolená z batuzkem Kawasaki Versys 650 | Janlai | 1 | 9.7.2024 v 19:59 kalous72 |
chyba 33 Versys 650 Kawasaki Versys 650 | RRspeed | 1 | 8.7.2024 v 17:13 Krautkopf |