2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
Krejza píše: Dostat motorku do náklonu znamená zatočit. Jestli to chápu, ty točením myslíš už průběh zatáčky, po zatočení. .
pral bych ti byt predjety nekym, kdo umi dostat motorku do naklonu bleskove . parkrat mi to nalozit malej Salac v Moste a mezi stavem "rovne" a "v plnem naklonu" uplyne temer nemeritelny cas
Naposledy editováno 25.04.2018 09:41:11
Veverčák píše: pral bych ti byt predjety nekym, kdo umi dostat motorku do naklonu bleskove . parkrat mi to nalozit malej Salac v Moste a mezi stavem "rovne" a "v plnem naklonu" uplyne temer nemeritelny cas
Dokážu si představit, i když z pohledu za řídítky to vždy vypadá jinak.
Imo, rychlost náklonu je důležitější než celková hloubka. Minimálně na začátku učení a pro silniční použití.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
Béďa píše: běž jezdit jezdit a jezdit bez toho nikdy nebudeš mít jistotu, ani když by si viděl miliardu videí a přečetl tunu knížek, třeba si vem k jízdě nejakého instruktora, co ti poradí nějaké fígle ale hlavně jezdi
No, jenže v knížkách to máš podložené od skutečných odborníků. "Nejakej instruktor" je vetsinou takovej remeslnik, co sice umi jezdit, ale teoreticke vzdelani k tomu nema. Napr. Pepa Sršeň, jednou plácne to, podruhý to, co si mysli ze funguje. Na praxi mozna dobrý, ale vysvetlit/podložit by to odborně nedovedl. Viz. jeho smesne pokusy se zataceni nohama, nazory na foukani pneu atd. To leda někdo jako Dawe02, který tu dříve chodil. Nebo proste lidi co se venuji i teorii.
Naposledy editováno 25.04.2018 10:10:42
Béďa píše: běž jezdit jezdit a jezdit bez toho nikdy nebudeš mít jistotu, ani když by si viděl miliardu videí a přečetl tunu knížek, třeba si vem k jízdě nejakého instruktora, co ti poradí nějaké fígle ale hlavně jezdi
já jsem v mládí takhle na kole jezdil až do zblbnutí, a nenaučil jsem se vůbec nic. Kdybych se u toho ježdění zajímal i o to co se s kolem dá všechno dělat jsem dneska jinde, takhle to byl ztracenej čas.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
Krejza> to zkouším, ale borci mi ujedou na rovince, protože maj 2y silnější stroje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
Whiefull píše: Krejza> to zkouším, ale borci mi ujedou na rovince, protože maj 2y silnější stroje
To bude jádro pudla. Strach před zatáčkou z vysoké rychlosti, tím větší přebrzdění. Zpomal a více se věnuj zatáčkám. A hlavně se je nesnaž chytit. To je dlouhodobý cíl v řádu měsíců a let, ne cíl vyjížďky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
Whiefull píše: Gahan37> To jsem chtěl, ale bohužel jsem nestihl Na okruhu individuální i společné kurzy jsou na celou sezony zabraný, Sršeň tak stejně a Kája taky
Se koukáš je jedním okem hochu......jsou i další,jednoho máš přímo v tématu motase okolo kuželky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
Gahan37 píše: Whiefull> zeptej se na individuální Krejzy,já s nim jezdím a jsem dost spokojený....to je ten okolo kuželky
Asi je čas se podívat,nakolik to změnilo tvoji jízdu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
Gahan37 píše: Veverčák> musím říct že na cb500f ženy jsem lepší než na VFR....asi i motivace jiného stroje pomůže
To ale není o motorce .... Aspoň ne to,kdes mel evidentní problémy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
Gahan37 píše: Veverčák> musím říct že na cb500f ženy jsem lepší než na VFR....asi i motivace jiného stroje pomůže
na kterym ? cestaku (velkym) nebo malorazce ? on ten pullitr je takovej malej, lehkej, dobre manevrovatelnej (jezdil jsem na tom tenkrat autoskolu), takovej user-friendly..
Veverčák píše: To ale není o motorce .... Aspoň ne to,kdes mel evidentní problémy
Tak změna motorky aspoň na ten víkend nebyla špatná, zkusil jsem si něco jineho,jiný typ moto,lehčí, obratnější ,víc se uvolnil, lépe se mě jezdilo,, i cvičení co jsem na letišti mel.....amozřejmě problémy co mám jsou dané hlavou,tím že jsem si první roky jezdil podle svého, zafixoval si hovadiny,nevyužil možnosti tréninků které jsou teď hodně populární atd a vše se teď hůř odbourává,krom toho jsem starej,taky jsem třeba na hranici svých jezdeckých dovedností a budu pořád ve skupině těch "horších" jezdců... a Krejza bude mít se mnou víc pořád dost práce....
kerut píše: na kterym ? cestaku (velkym) nebo malorazce ? on ten pullitr je takovej malej, lehkej, dobre manevrovatelnej (jezdil jsem na tom tenkrat autoskolu), takovej user-friendly..
Od té doby co je 400 na stojanu a vtec mě sere vlastně ani nevím
4 reakcí na tento příspěvek Rychlost náklonu
Reguluješ plynem, na brzdy v oblouku zapomeň.
...S tím do mám v profilu, když prudce padnu, tak nenarovnám. Pohnu řídítky, celý se to vzepře, zadní kolo odlehčí, klouzne a letím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
Obávám se, že popis toho, co dělá tobě tvoje motorka zcela jiné kategorie, nebo rady typu "na brzdy v oblouku zapomeň" mu od panictví opravdu nepomůžou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
Julip píše: K původnímu dotazu. Rychlost padání do zatáčky je odvislá od přebytku výkonu+adhezi gum. Rychle dolů,rychle nahoru. Samozřejmě, přiměřeně krátký rozvor.
Reguluješ plynem, na brzdy v oblouku zapomeň.
...S tím do mám v profilu, když prudce padnu, tak nenarovnám. Pohnu řídítky, celý se to vzepře, zadní kolo odlehčí, klouzne a letím.
Najdi si co je to kammova kruznice , kdyz nemas motorku v plnem naklonu, tak tam mas volnou prilnavost, kterou v najezdu muzes pouzit na brzdeni a pak smerem k vyjezdu ji pouzivas k akceleraci. Kdo to nedela, proste nevyuziva dostupny potencial pneumatik.
Naposledy editováno 27.04.2018 00:30:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
Zlesa píše: Julip> Jsem nějak nepochopil co jsi tím chtěl říct?
Co třeba upozornit ostatní že jezdci na určité kategorii často vůbec neovládají svojí motorku?
Naposledy editováno 27.04.2018 14:44:34
1 reakcí na tento příspěvek Rychlost náklonu
Julip píše: K původnímu dotazu. Rychlost padání do zatáčky je odvislá od přebytku výkonu+adhezi gum. Rychle dolů,rychle nahoru. Samozřejmě, přiměřeně krátký rozvor.
Reguluješ plynem, na brzdy v oblouku zapomeň.
...S tím do mám v profilu, když prudce padnu, tak nenarovnám. Pohnu řídítky, celý se to vzepře, zadní kolo odlehčí, klouzne a letím.
Taky skáču dobře, skáču rád...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Měnění oleje a Coyote 10W40 Suzuki SV 650S | Dandos489 | 10 | 19.8.2024 v 20:23 ALFA70 |
Kapotáž Suzuki SV 650S | Lála_ | 2 | 31.7.2024 v 17:42 Lála_ |
Moto po silném zmoknutí nedrží otáč... Suzuki SV 650S | johny6nine | 7 | 29.6.2024 v 12:29 ja1 |
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 11 | 27.4.2024 v 15:13 ja1 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |