Jsem vlastníkem Horneta 900. Žena moje milovaná by chtěla sdílet naše dobrodružství a poznávání našeho krásného okolí. Samozřejmě by chtěla udělat řidičský průkaz třídy A. Jenže má problém v tom, že je menšího vzrůstu a navíc má krátké nožičky. :) V autoškole jí odmítly s tím, že by byla ohrožením jak pro sebe nebo pro ostatní. Kádě slz asi nemusím popisovat, tak jsem sí zkoušel posadit na menší stroje, ale s neúspěchem i 125ccm je prostě velká moto. Sháním cokoliv co lítá aspoň 120 Km/h nebo 150Km/h co by šlo nějakým způsobem upravit na super lowrider protože takhle zklamaný obličej jsem u ní snad ještě nikdy neviděl.. :(
Naposledy editováno 11.05.2018 00:27:24
Naposledy editováno 28.04.2018 07:18:09
1 reakcí na tento příspěvek Manželka je malá, z autoškoly jí vyhodili protože nedosáhne ...
Každopádně bych vyzkoušel tvou ženu posadit na Cagivu Mito 125evo. Myslím si, že by mohla dosáhnout výškově. A 150km/h pojede. Jak psaly kluci výše, obvolat více autoškol. Každopádně držím pěsti, ať vše dobře dopadne.
První 2 sezony jezdila na Yamaha 660 SZR, motorka snížená, sedlo taky, i tak při manipulaci na místě občas problém. Jinak motorka lehoučká a jela pěkně. Nevýhoda sportovní posaz, moc natažená. Tento rok Kawasaki ER6n, taky snížená, ale i tak musí vysedat při zastavení. Tady na motorkářích je skvělý filtr, kde si můžeš nastavit parametry motorky včetně výšky sedla a podle toho vybírat.
Daytona dělá řadu Lady, kde jsou boty zvýšené v patě až o 6cm (než se rozhoří debata, jak to musí být na hovno atd. tak už jsem to tady řešil, psaly 2 uživatelky a chválily si je), boty jsou ale poměrně drahé (kolem 8t Kč) a samozřejmě je zvýšení hlavně na patě.
K samotné jízdě. Samozřejmě, že budeš pomalejší a budeš z toho víc vyklepaný, než když seděla za tebou (aspoň já to tak mám). Jezdím prvním, přes interkom hlásím nebezpeční na cestě atd. Občas se ale stane, že bez toho aniž bych nějak víc zrychloval, projedu zatáčku plynule a říkám si, jak se mě povedla a pak si s hrůzou uvědomím, že ji mám za sebou a jestli tam nenajela moc rychle. Když si chci zablbnout, tak jí prostě řeknu, že si jedu po svém, těch pár zatáček si jedu podle sebe a na rovince si na ni počkám. U mě nemám pocit, že bych nějak zpomalil, spiš jsem se zbavil některých špatných návyků, jízda je plynulejší, jezdím míň brzay plyn, takže tak nepřebržďuju. Samozřejmě si občas musím vyrazit sám, nebo ještě líp s kamošem, ale že by mě kazila výlety to v žádném případě.
3 reakcí na tento příspěvek Manželka je malá, z autoškoly jí vyhodili protože nedosáhne ...
ja myslim ze s dylkou nohy (mimochodem 70cm/161cm fakt neni kratky.. ja mam "kratky nohy" 80/179 ) co pises by mela jakakoliv masina se seat height do cca 780 vyhovovat.. pri zastaveni musi holt kousek poposednout a ty posledni 4-5cm uz dohmatne spickou v pohode.. na koleje a diry holt mus dat bacha, to je jasny, zas at to bere tak ze ti dvoumetraci co dosahnou obema nohama zaroven a jeste pohodlne pokrcenyma maj naopak problem se za to zase na rovine poskladat
https://motorbikewri...rcycle-seat-heights/
treba ty "maly ninji" jsou i docela pekny, a ze by s jeji (z vysky odhadovanou) vahou i neco slabsiho vylozene "nejelo" bych se fakt nebal
ze starejch treba CBR400 je prej jeste nizsi nez my VFR a ostatni legendarni ctyrkila, CBF500 taky neni nijak vysoky..
...BTW k tomu poposednuti na stranu vs. ke kecum autoskoly - a jako dosahne nekdo z vas na zem treba ze sedla kola ? podle me automaticky sesednuti (vubec nemluve o vycvaknuti se z pedalu - ja teda naslapy nevozim) pred zastavenim je krasny ekvivalent k tomu poposednuti do strany v sedle motorky.. proste reflex, na to si zvykne..
(reakce na) Manželka je malá, z autoškoly jí vyhodili protože nedosáhne ...
v autoškole jsem dosáhl jen jednou nohou, naštěstí když jsem jel s imstruktorem tak klesly zadní tlumiče a já dosáhl oběma
dělal jsem A2 na přiškrcené Kawasaki ER-5 krásnej naháč
je pravda že sám jsem na te kawě taky dosáhl na zem oběma ale na špičkách
teď mám jawu třiapůli a taky dosáhnu jen na jednou nohou popřípadě oběma na špičkách
no ale s tou kawasaki er-5 by se mělo dat udělat v pohodě řidičák A bez omezení pokud taky nebude přiškrcená na 35kW
Dostane do ruky všechny potřebné grify ohledně plynu, brzd, spojky, rozjezdy, otáčení, brzdění, tlačení. Takže se potom v autoškole při A bude moc soustředit jen na větší motorku, ale všechno tohle už bude mít zažité v hlavě.
Učit se rovnou na velké (jak rozměry, tak hmotností a výkonem) sice jde, ale proč to dělat složitě, když to jde jednoduše.
Naposledy editováno 03.05.2018 13:46:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Manželka je malá, z autoškoly jí vyhodili protože nedosáhne ...
Icener píše: Mockrá děkuji za příspěvky. Něco seženeme. Žena má 161cm a v rozkroku 70cm +-
To není zas tak prťavá. Znám jednu o 10 cm menší, co zvládla autoškolu bez potíží.