1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Ale už mi odepsali z VW Přeloženo do lidské řeči "nemáme páru"
Jedinej rozdíl podle katalogu febi je, že jedna váží 2.325 kg a druhá 3.5 kg, ale nevím jak moc je to směrodatný
Asi budu muset koupit obě a tu co nebude pasovat vrátit... pokud se neliší tolerancí v řádu stovek na průměru
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Tak jsem z toho jelen...
Naposledy editováno 15.05.2018 07:45:29
Naposledy editováno 15.05.2018 09:11:18
Kdyby to bralo někde na výfuku faleš...těžko říct jak by se to chovalo a co by to psalo. Takhle jsem to zběžně prohlídl a zdá se že dobrý, ale chtělo by to se tomu asi chvíli věnovat.
Ale jak to teď píšu tak mi něco došlo...koupil jsem to se zaseklým termostatem, ten jsem vyměnil, takže už se auto konečně i zahřeje Ale čert ví jak dlouho s tím to auto fungovalo předtím, to by mohlo lambdy i katíky oddělat celkem spolehlivě že ?
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
No, de-cat je jedna z možností, tomu motoru by to i seklo Nic mi nestřílí, žádnou netěsnost jsem neobjevil...
Živý hodnoty to umí, zatím jsem nezkoušel...na studeňák bych si skoro tipl že to nebude. Dal jsem si celkem záležet, to by byl sakra pech že bych zprasil obě lambdy...a obě by házely stejnej error
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Ale ne, jsou stejný...
Kocandak píše:
Ale ne, jsou stejný...
No právě
Už jsem viděl přehozený "nedůležitý" post-cat lambdy na E46, krom readiness kódů a pár chybových hlášek skrz lambdy (vrtulník ale nesvítil) to nedělalo nic zásadního
Jsou tam plastový krabičky po motoru ve kterých se schovávají konektory...a protože sání už v dřívějšku dole bylo a ty konektory někdo na 90% musel rozpojit (bez toho se to prakticky nedá udělat), tak je možný to co psal fizzer. Není to sice profesionální způsob opravy, ale za zkoušku to stojí, při nejhorším to mám za pár minut zas přehozený
Když to neklapne, napíchnu to a budu sledovat za chodu, dneska se mi nechce skákat kolem auta...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
DRN. píše: Podle obrázku je poznat houby.
No právě. Ale dík.
(Leda by celej ten upgrade spočíval v tom, že je v katalogu vyfocená z opačnýho konce. "Proč ty sirky stojí tři koruny, když doteď stály korunu?" "Jsou vylepšené, mají hlavičky na opačné straně!")
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
9 digit VW Part numbers are sometimes followed by letter combinations (a Modification Code) that indicate options or modifications for that part
(i.e. parts that come in different colours or sizes). For example, a certain part # may be superseded by a newer (better) version of that part,
so it ends in a suffix “A” for the improved part. further improvements result in a “B”, “C”, etc. All these parts fit the designated application,
but the suffix tells you what “generation” the part is.
ale nijak mě to neposouvá - těžko říct jestli ty modifikace jsou jen kosmetický nebo lepší zpracování nebo co já vim, nebo jsou i rozměrový A když nevěděj ani ve VW, tak je asi fakt něco špatně.
(Každopádně doufám že se lze spolehnout na část "All these parts fit the designated application" )
Naposledy editováno 15.05.2018 16:17:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Našel jsem
9 digit VW Part numbers are sometimes followed by letter combinations (a Modification Code) that indicate options or modifications for that part
(i.e. parts that come in different colours or sizes). For example, a certain part # may be superseded by a newer (better) version of that part,
so it ends in a suffix “A” for the improved part. further improvements result in a “B”, “C”, etc. All these parts fit the designated application,
but the suffix tells you what “generation” the part is.
ale nijak mě to neposouvá - těžko říct jestli ty modifikace jsou jen kosmetický nebo lepší zpracování nebo co já vim, nebo jsou i rozměrový A když nevěděj ani ve VW, tak je asi fakt něco špatně.
(Každopádně doufám že se lze spolehnout na část "All these parts fit the designated application" )
Moc ti to nepomůže ale u ložisek je tohle označení generací běžný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Ale pozor, je konzumovatelný pouze s kečupem buď 199 398 512 C nebo 199 398 512 E, a to v závislosti na datu narození sestřenice tety vaší prababičky vynásobené velikostí bot nejlepšího kamaráda vašeho pravnuka; při použití v kombinaci s nesprávným kečupem nastává masivní průjem následovaný utonutím ve vlastních výkalech.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
https://www.autoscou...50040a13c3?cldtidx=6
Potrebuju koupit auto....jednicka by mi vyhovovala, ale jsem pouhej ridic. Meli byste k tomu nejaky komenty, pripadne rady?
EDIT: Litam mezi 5-8k Eckama cca
Naposledy editováno 15.05.2018 21:23:40
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: No právě. Ale dík.
(Leda by celej ten upgrade spočíval v tom, že je v katalogu vyfocená z opačnýho konce. "Proč ty sirky stojí tři koruny, když doteď stály korunu?" "Jsou vylepšené, mají hlavičky na opačné straně!")
Ahoj,
Pošli mi VINko do SZ, pošlu to tady motorářům do česany, ať se podivaj.
Zd.