kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 17.05.2018 12:22:45
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
doktorARO: velka motorka (EXC a spol) a mala motorka (freeride a spol) je fakt velkej rozdil, jakmile se neco naucis, prestane ti mala stacit. Ze zacatku na te male udelas vetsi posun a rychleji... takze pokud jsi smiren s tim, ze za rok budes menit, jdi do male motorky. pokud nechces menit, vem rovnou velkou (treba zminenou 350), jen to bude ze zacatku vetsi boj.
rozhodne bych se podepsal pod to co pise patardak, KTM a jeji modra varianta HQV je idelani volba, nejlip se toho zbavis + dily vsude a za par dnu doma. pak teda jeste ta beta....
freeride urcite dvoutakta. u velkejch by na nauceni byla lepsi 250 - ale opet, uz to psal petardak, hobici si to nekupuji, ojetinu koupis zavodni motorku... 350 je rozumnej kompromis. ale ani ta 450 mi neprisla nejak zasadne neovladatelnejsi...
jo a ja se zavodnima motorkama nemam problem, mel jsem moto po tomanovi, v mem okoli jedou vsichni motorky po kejmarovi... takze kdyz tu motorku znas a vis co se delalo nedelalo a koupis za dobry prachy - aspon vis, ze dostala servis co mela (ono jet evropu na pistu co ma 150hod a cekat jestli to tam spadne - to nikdo neudela, ale hobici maj bezne bez GO nalitany desitky az stovky hodin... tzn lestenka muze byt paradoxne vetsi past)
no a nejlepe koupit novou... lidi co jezdi s tim delaj ruzny veci, za prve slevy na nove moto pro zname + motorka napsana na zavodni tym = -DPH, ale na to uz kazdej nema zaludek..
jo a vsechny KTM EXC a HQV TE a FE a vsechny freeride by mely mit papiry. bez papiru jsou jen krosky a pak specialni modely pro crosscountry ala XC-W (coz je vlastne EXC bez papiru, ale to se u nas moc nevidi)
Naposledy editováno 17.05.2018 12:39:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Vzhledem k tomu,že budeš začínat,tak nejsi vlastně na nic zvyklej a můžeš jít v klidu i do 2T.Je lehčí a v tom X-trainerovi i žádná divočina a zabírá odspodu.
technická:pokud máš strach o spolehlivost/díly,tak zrovna u Bety mít nemusíš.Vyráběj 2-3x tolik motorů,než motorek.Všechno navíc je pro KTM,s jejichž motorama začínali.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Johnny83> proč by se to zavíralo kuli nějaký Rakouský mrdce? Tady je to o Italským milování
vaz slova vim kde bydlis1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: GeorgePanek> tak se stav na pivo proberem to
vlastne ja musim bejt na tebe jeste hodnej...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: vlastne ja musim bejt na tebe jeste hodnej...
Jinak tu TKMku letos nesložíš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Jinak tu TKMku letos nesložíš
mam celkem honku..ve stredu chci jet na okruh a jeste cekam na drzaky vyfuku,samozrejme padaky..a jeste jsem na tom letos nejel..1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: mam celkem honku..ve stredu chci jet na okruh a jeste cekam na drzaky vyfuku,samozrejme padaky..a jeste jsem na tom letos nejel..
A ty kurvy soustruznicky se flakaj
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 18.05.2018 12:51:17
DoktorARO píše: Hele chlapci a když jste takhle znali. Mám možnost luxusní rmz 250, téměř nová, za dobré peníze. Otázka já - jaký to je rozdíl od těch exc 4t?
Pokud si přikoupíš dodávku nebo vozejk a budeš obrážet MX tratě super zábava (taky jí provozuju)... jinak MX moto na enduro a zvláště na učení budeš řádně trpět ty a moto možná ještě víc... ostrý motor, krátká převodovka, tvrdý podvozek, tvrdá, nízká 19ka guma, nevyřešené chlazení = fšechno špatně... je to podobné jako na sjezdovce na běžkách... vono to taky ňák jde sjet...
Naposledy editováno 18.05.2018 13:09:08
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 19.05.2018 09:51:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ale je dost "vysoká" asi se ti tam nezvleze pod ty parohy či co to tam je za držátka.
Naposledy editováno 19.05.2018 09:53:38