1 reakcí na tento příspěvek První moto skoro ve 40
1 reakcí na tento příspěvek První moto skoro ve 40
Základní druh motorky máš ujasněn a tak bych obešel okolní motobazary a na jedné bych prostě odjel!
Motorka se dá dnes lehce koupit a pokud nebude vyhovovat, tak se dá zase lehce prodat.
Když se rozhodneš pro jeden konkrétní typ, bude složité při tomto rozpočtu najít ji v dobrém stavu.
Také jsem(znovu) začínal lehce po čtyřicítce se synem kterému bylo málo přes 20 let.
Pořídili jsme motorku, vyzkoušeli, projeli 2-3-4 roky a šli dál.
A vloni jsem pořídil BMW F650 Dakar jako již jedenáctou motorku za těch cca 16 let.
naše motorky
1 reakcí na tento příspěvek První moto skoro ve 40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První moto skoro ve 40
Jako kazdy bajk z tehdejsi ery trpi na slabsi brzdy a mekci vidlice (v porovnani s modernimi USD). O chronickych zavadach nevim, je to festovne stavena motorka.
Omrkni recenze.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První moto skoro ve 40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První moto skoro ve 40
e: tím jsem vlastně chtěl říct, že tvůj názor na typ motorky je rozumnej :)
Naposledy editováno 20.05.2018 20:43:23
1 reakcí na tento příspěvek První moto skoro ve 40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První moto skoro ve 40
Tyhle dva vyfuky pod prdel se mi vzdy libily! Ber to!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První moto skoro ve 40
Buď cbr600f nebo Vfr800 a vzhledem k tomu ze tu Vfr znám nejlíp za x let a vím co s minimálním nákladem na provoz umí...
Jinak Vfr rozvod ozubené kola, žádný retizky nebo napinaky krom regulátorů občas altik se nic nesere je na to hafo dílu pořad vypadá hezky a dá se slušně za par korun vylepšit
Naposledy editováno 22.05.2018 08:41:54
K motorce samotny, japonsky 4 valec 600ccm by byla asi ta kategorie, kterou bych na tvem miste sel. Sve relativne levny, na ovladani nezakerny, na dalnici pojedes jak rychle chces a na okruhu to muzes prohnat. Treba Bandita na pul nahaty. Az nejakou tu sezonu odkroutis, budes sam lip vedet co budes chtit dal, co ti vyhovuje a co ne.
Zdar
Je to takovej uni stroj a tak je potřeba to brát. Není to nejostřejší,nejsportovnější,nejvíc vhodná šestka na okruh,není to nejlepší cesťák,ani polikač stovek km po dálnici,což je podle mě stav nouze.
Je to hodná Honda,skvěle ovladatelná,nabídne od všeho něco a co vím sou to držáky. Za mě dobrá volba
Jinak je tu motokatalog stačí najít příslušnou motorku a vyplivne to o ni kde co
2 reakcí na tento příspěvek První moto skoro ve 40
Není problém pak po roce učení prodat a pořídit silnější.
Naposledy editováno 23.05.2018 11:29:43
Jo a velký motorky se v zatáčce blbě zvedají.Za huronskeho řevu Martina, jsem v levotočivé zatáčce minul osobák v protisměru v jeho odstavném pruhu. Prostě jsem se po apexu nedokázal včas vrátit. Hroznej pocit.
Suzuki mely vyhodu v motorech s chlazenim vzduch/olej, to jsou drzaky a sel bych touhle cestou..
Klidne bandita 1200, ale zainvestoval bych do nejakeho kurzu ci alespoň kondicni jizdy v autoskole, abys ziskal za jedno odpoledne ty zaklady, at si zbytecne neosvojis zlozvyky..
Osobne bych koukal po motorce v dane cenove kategorii hlavně s dobrym podvozkem a brzdami, at se na tom dobře jede, ctyrval a japonec.
Tam je pravdepodobnost ze bude fungovat v klidu, opravi to spousta lidi, dily nevim jak na tom jsou..
Ed: lehká moto na jednu sezonu taky neni špatná, zalezi jak si veris a jestli mas pro jezdeni vlohy
Naposledy editováno 23.05.2018 19:01:42
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dílenská příručka CBR600F 2007 Honda CBR 600F | Horis9725 | 5 | 17.9.2024 v 12:30 Krautkopf |
Map senzor Honda CBR 600F | Alessandro600 | 0 | 8.9.2024 v 00:55 Alessandro600 |
Žárovky CBR 600 f pc 25 Honda CBR 600F | seetron | 2 | 1.9.2024 v 19:56 ja1 |
odpružené padací protektory [1, 2] Honda CBR 600F | pepe363 | 32 | 20.8.2024 v 20:16 kratkej01 |
bezstarostnost [1, 2, 3, 4] Honda CBR 600F, Husqvarna Svartpilen 701 | ILA | 92 | 12.8.2024 v 04:21 MedWed |