1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Kocandak píše: Neboj, znám velmi dobře
Ale já mám e36 4hrncovou sračku, takže problém s papírama a tak dále. A s šestiválcem už to není lehký auto
Potunena atmosfericka m42 by bylo dobry svezeni. Jestli umis udrzet kastli a veci okolo v dobrym stavu, tam hezkejch e36 motoru mas na vyber dost. A modernich tak akorat.
assassin píše: Fizzer: to se k tobe přestěhovala ta moje pravda - takze tu mam jednu záhadu u triumpha a jednu na TL dragsteru :D a jeste jedny karbce na porsche :D
Ja mel dneska v planu evidencku trindy, a zatim to odkladam
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
A pořád to bude "jen" 1.8 a čísla na brzdě nebudou nic světovýho...kdysi jsem si to propočítal a bylo jasný že tohle fakt ne, sumu už si radši nepamatuju
On ten motor v serii neni na limitu.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Uprimne ja mam m42 kompakta s m technik podvozkem, samosvorem a jednohmotou setrvakem, a vic me trapi dlouhodoba udrzba nez tuning, ten asi ani nepotrebuju :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Fizzer: to se k tobe přestěhovala ta moje pravda - takze tu mam jednu záhadu u triumpha a jednu na TL dragsteru :D a jeste jedny karbce na porsche :D
starý triumphy jsou núdajně kousavý na klice,jsem slyšel na nádraží,když se o tom bavily báby1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Stev píše: Kocandak> vic me trapi dlouhodoba udrzba nez tuning, ten asi ani nepotrebuju :)
Sere se to ? Mě taky trvalo dost dlouho abych všechno vychytal, nikde z toho nic nekapalo a vše fungovalo...a když se mi to povedlo, tak jsem koupil jiný Ale zas je pravda že nic z toho nebyly vyloženě vážný závady, nebo drahý závady. Díly jsou na to levný snad jak na feldu a pracuje se dobře...
nemako píše: starý triumphy jsou núdajně kousavý na klice,jsem slyšel na nádraží,když se o tom bavily báby
To je ta tichá pošta, já slyšel od báby co to odposlechla od známý tý první báby, že prej maj na klice nějakej zápich, u kolečka na rozvody, v kterým se to chroupne Akorát ta bába co mi u toho zrovna přezouvala gumy byla natolik důvěryhodná, že jsem tehdá ST1050 škrtnul z nákupního seznamu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
nemako píše: starý triumphy jsou núdajně kousavý na klice,jsem slyšel na nádraží,když se o tom bavily báby
hlavně vůbec nejedou, ale vůbec
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 29.05.2018 23:11:03
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Přidal jsem na naftě, jelo to super, ale volnoběh byl chvíli tak a chvíli jinak, otáčkoměr ukazuje půl čtvrtý, takže těžko říct, ale odhadem to lítalo mezi 800-1100, a hrozně citlivej na elektrickou zátěž (seply větráky a z 1100 to padlo tak na 500, to samý výhřev okna apod), a při prošlápnutí to viditelně černě zahulilo (obláček, žádná tyč).
Tak jsem postupně ubral do fáze, kdy při prošlápnutí to leeeeehoulince zahulí, volnoběh je ukázkovej a drží, můžu si zapínat elektrickýho co chci a nehne se ani o fň, ale zase to pocitově nemá takovej odpich a ztratilo to na maximálce (což je tady dost kritický, s naběhlým lýtkem z toho dostanu reálných 120, dřív to bejvalo kolem 135, psáno v tp je 137).
Tak já už nevim
Naposledy editováno 30.05.2018 10:52:42
Předvstřik je nastavenej dobře, tím to nebude
Naposledy editováno 30.05.2018 11:08:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: ... a zas se mi nějak rozesral ten stabilák v téčku, jak jsem měnil vačku, tak to pak mělo hrozně nízkej volnoběh. Tak s tím zas nějak zápasím.
Přidal jsem na naftě, jelo to super, ale volnoběh byl chvíli tak a chvíli jinak, otáčkoměr ukazuje půl čtvrtý, takže těžko říct, ale odhadem to lítalo mezi 800-1100, a hrozně citlivej na elektrickou zátěž (seply větráky a z 1100 to padlo tak na 500, to samý výhřev okna apod), a při prošlápnutí to viditelně černě zahulilo (obláček, žádná tyč).
Tak jsem postupně ubral do fáze, kdy při prošlápnutí to leeeeehoulince zahulí, volnoběh je ukázkovej a drží, můžu si zapínat elektrickýho co chci a nehne se ani o fň, ale zase to pocitově nemá takovej odpich a ztratilo to na maximálce (což je tady dost kritický, s naběhlým lýtkem z toho dostanu reálných 120, dřív to bejvalo kolem 135, psáno v tp je 137).
Tak já už nevim
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Zbyla mi doma bedýnka s věcma z E46, je tam mimo jiný
- spodní hadice sání (třílitr) jetá zdravá
- asi 30 ks čudlíků do tapců novejch
- benzínové čerpadlo (bez koše) třílitr jetý zdravý
- DISA na repas, podtlaková a elektronická část je ok, klapka a osička KO
- hromada teflonovejch kroužků do vanosu
- hromada oem šroubů kol
- kulový čep zadní těhlice nový, asi febi
- 2ks šablony diamant klíčů, ty čínský rozebírací
- šroubky do pístků vanosu (ty levotočivé 3ks)
- matice olejového čerpadla
- klip na převodovku na držák řazení
- těsnění pod domek oil filtru
- těsnění mezi blok a vanos
- vehement na aretaci přítlačáku
- opěrné spojkové ložisko
a jiný, teď z hlavy nevim.
Kdyby se to někomu hodilo, nechám to za půl darma, resp. je mi líto to vpálit do konťáku
Naposledy editováno 26.06.2018 08:59:38
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Takže: compact 318 35000kč nebo sedan 318 58000kč nebo sedan 323 69000kč ?
Stáří podobny, motor různy, u toho compacta je cena poloviční, ale mám strach, že to bude shnily a všechno kolem motoru na výměnu, 323 bude asi na dojíždění do práce zbytečně žrát a bude vysoká pojistka.
Co myslíte?
Naposledy editováno 28.06.2018 20:20:22
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
pojistka a spotreba je v pripade aut ktery puvodne staly mega uplnej detail, kterym nema smysl se zabejvat. si casem zvyknes, ze to je jak kdyz hazis prachy do hajzlu
Naposledy editováno 27.06.2018 10:21:50