Udělám anketu.
Levé zatáčky jsou mnohem delší než pravé.
Vítr fouká vždy z levé strany.
V pravostranném provozu všichni vysedávají vpravo.
Levých zatáček je víc než pravých.
Příčný sklon vozovky.
V levých zatáčkách je dál vidět a jdou víc klopit.
Naposledy editováno 06.06.2018 20:29:45
1 reakcí na tento příspěvek Proč se gumy sjíždí na levé straně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč se gumy sjíždí na levé straně
Mňojo píše: Nebude to třeba tím , že se levá dřív otvírá a je do ní dřív vidět ? Ale jinak taky hlasuju pro větry
Jo větry ty mě dneska šly ale pouštěl sem je doprava
1 reakcí na tento příspěvek Proč se gumy sjíždí na levé straně
Ale né koně, MĚ vobraťte...!!!!
2 reakcí na tento příspěvek Proč se gumy sjíždí na levé straně
jí si ho podvědomě pořád dával do pravé nohavice,byl jsem tak na pravé straně výrazně těžší a do zatáčky mašina padala sama.tak jsem si ho dal do levé nohavice a bylo to tam,guma sjetá skoro až po ráfek.
od té doby to neřeším,vím čím je to způsobeno a střídám strany.
..ale me to tahne do leva i kdyz ho hodim do pravý takze to spis bude tim "krivym ramem" (dobrejch 10° v bederni pateri a pravy rameno vejs po cca 10 let florbalu..) cimz se oklikou dostavame k tem pravakum a levakum
Edrig > jako je fakt ze tech co drzej ruzny sportovni nacini "na retarda" (napr hokejka do prava, jako saša oveckin) je méně, ale treba na prkne zas stoji vic lidi na "regular" (levou kupredu).. myslim ze nekomu vic sedi leva nekomu prava, ale nejaka zasadni vetsina podle me nebude ani na jedny strane
Kohlstein > ..jeste by to taky mohla bejt treba coriolisova sila, zejo ..zasadni ale bude to uz zminovany vyspadovani silnice, proste musis vic predjizdet a nejezdit furt u pravy krajnice
Naposledy editováno 07.06.2018 03:54:32
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč se gumy sjíždí na levé straně
Dolph-cz píše: já to kdysi řešil na své motorce taky-pravá strana sjetá až do kraje a levé 0,5cm chybělo.pořád jsem na to nemohl přijít proč.........,až pak mi to došlo.
jí si ho podvědomě pořád dával do pravé nohavice,byl jsem tak na pravé straně výrazně těžší a do zatáčky mašina padala sama.tak jsem si ho dal do levé nohavice a bylo to tam,guma sjetá skoro až po ráfek.
od té doby to neřeším,vím čím je to způsobeno a střídám strany.
.......
Doporučuji si omotat kolem pasu, nemusíš potom přemýšlet kde byl naposled.
1 reakcí na tento příspěvek Proč se gumy sjíždí na levé straně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč se gumy sjíždí na levé straně
Motogpmania píše: .......
Doporučuji si omotat kolem pasu, nemusíš potom přemýšlet kde byl naposled.
zkoušel jsem....,zas tak dlouhý není,udělal jsem jen půl otáčku...... a pak mi šla mašina zase pořád na zadní...
1 reakcí na tento příspěvek Proč se gumy sjíždí na levé straně
Dolph-cz píše: zkoušel jsem....,zas tak dlouhý není,udělal jsem jen půl otáčku...... a pak mi šla mašina zase pořád na zadní...
co si ho prispendlit na bricho popr hrudnik....tim padem bys ho mel v ose motorky!!!! ale stejne si cip
Motogpmania píše: ......Doporučuji si omotat kolem pasu, nemusíš potom přemýšlet kde byl naposled.
mi pripomina ten vtip jak chlapik jde na rande a nevi co s erekci, tak mu druhej poradi pripasat si ho pasekm ke stehnu..
druhej den se ho pak pta jak to teda dopadlo - "no jak, no.. prisla, fakt ji to sluselo, pak se trosku predklonila... tyvole a ja ji kopnul rovnou do xichtu"
1 reakcí na tento příspěvek Proč se gumy sjíždí na levé straně
babo raď