1 reakcí na tento příspěvek KTM Duke 390 spolehlivost
petrumr píše: Ano i mně to měnili, ale zapomněl jsi dodat, že ještě přidávali stránku do servisní knížky o štelování blástrů. Prostě se po deseti letech zjistilo, že unašeč má mikroprasklinku a udělali to tedy z jiného materiálu. Vše co je na svolávačku majitel motorky neplatí. Přijedeš(zavoláš) nadiktuješ posledních 7 čísel VINka a technik ti řekne, jak tam motka bude dlouho. Žádný keci jak u moto guzzi jestli máš řádně vedenou servisku a jsi první majitel. Prostě přijedeš a nic neplatíš. Chápete to.
co ty víš o Moto Guzzi? Velký hovno. Jen jsi jednu měl, 30 let starou. Já mám Guzzi od nova a nikdy jsem neměl se servisem problém. A kupříkladu ani kamarád, kterému se dělala zdarma pozáruční oprava vršku motoru, 4 roky po skonćené záruce.Jiný příklad byl asi před týdnem frajer tady na fóru, kterému vypadávaly na F800GS hadice chlazení. Přitom na tom byla od BMW svolávačka. V servisu ho poslali do prdele, že podle VIN se ho akce netýká
http://www.motorkari.cz/tema/?t=186048
Naposledy editováno 04.05.2016 21:34:21
petrumr píše: Ano i mně to měnili, ale zapomněl jsi dodat, že ještě přidávali stránku do servisní knížky o štelování blástrů. Prostě se po deseti letech zjistilo, že unašeč má mikroprasklinku a udělali to tedy z jiného materiálu. Vše co je na svolávačku majitel motorky neplatí. Přijedeš(zavoláš) nadiktuješ posledních 7 čísel VINka a technik ti řekne, jak tam motka bude dlouho. Žádný keci jak u moto guzzi jestli máš řádně vedenou servisku a jsi první majitel. Prostě přijedeš a nic neplatíš. Chápete to.
Zázrak to BMW. Zvolávačka zadarmo
Načo píšeš kokotiny o iných značkách . Ja som bol na zvolávačke ,mimochodom jedinej s Guzzi, /s GS 800 som mal asi sedem/ a nechodim ani na garančku. Servis si robím sám.
To že ergonomia je problem u KTM , tak je to asi tým, že je robená pre zábavu. Tí "usedenejší" to nechápu
Venda píše: Tez> Můžeš se rozepsat co za drobnosti ti řešili v tom servise? V profilu píšeš drnčící vejfuk a rozpojená koncovka. To jsou drobnosti. Něco dalšího? Záruku moc neřeším. Než stihnu najet množství, kdy by se projevila nějaká vážná závada bude asi po záruce.
Na profilu se můžeš podívat i na "deník" motorky, je tam toho víc. Prosakovala chladící kapalina, řešeno na 3x(!) a v 7000 se měnilo něco v převodovce. Další 4000 jsem najel bez jediného problému a pak jsem se s ní bohužel musel rozloučit. Ale chci zdůraznit jednu věc, ta motorka byla naprosto skvělá a i přes ty problémy bych do toho šel znova.
Navíc můj kus byl ještě ročník 2011, kupovat 2015/16 bych se dneska nebál.
Má svoje nedostatky, ale to má každá motka.Já jsem řešil po 500km nefunkční klakson. - vyřešeno při první prohlídce po 1000 KM výměnou.
JInak zatím po 2 800 km bez problémů.
Kupoval jsem loni v srpnu ale model 2014 a zatím spokojenost.Plní moje očekávání.Ideální na zatáčkovité okresky.
1 reakcí na tento příspěvek KTM Duke 390 spolehlivost
1 reakcí na tento příspěvek KTM Duke 390 spolehlivost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Duke 390 spolehlivost
Pokud porovnavas ergonomii motarda a cestaka, tak se fakt nedivim zadnemu tvemu nazoru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Duke 390 spolehlivost
gugo píše: petrumr> ad kukla, tvrdil jsi, ze pokud mas po helmou kuklu tak je vetsi riziko zraneni, nebo se pletu ?
Pokud porovnavas ergonomii motarda a cestaka, tak se fakt nedivim zadnemu tvemu nazoru.
1 reakcí na tento příspěvek KTM Duke 390 spolehlivost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Duke 390 spolehlivost
Naposledy editováno 18.06.2018 09:41:38
Motorku som kúpil novú v BA, po 1000km bola v BA na prehliadku a ked som šiel domov, tak domov som sa nedostal, ostal som v Banskej bystrici. Začal klepať motor, ostala motorka u žubora na opravu, reklamacia sa uznala že šlo o vyrobné vady. Vymenili piest valec, olejove čerpadlo a neviem čo ešte. Teraz mam nabehané cca 15tisic. a až TERAZ mala byť dalšia servisna prehliadka + ventile, ale nedožila sa, a otázky či to nestracalo na výkone, tak NIE nestracalo, stále išla skvele, len zrazu po ceste vypol motor, hned som vedel že niečo s ventilami, kedže stratila kompresiu a vytiahol som z nej takúto sviečku
Drzim palce, aby ti to vyriesili zadarmo. Potom poinformuj, ze co bolo pricinou. Motorky si servisujem sam, chcel by som sa vyhnut chybe a takymto dosledkom.
dakujem
1 reakcí na tento příspěvek KTM Duke 390 spolehlivost
nepřistupoval bych na menší opravu, než bude novej válec, píst a kompletně nová hlava. Otázka je, jestli ojnice, potažmo klika nedostala štos, když to tam vletělo, případně kolik kovovejch drobků se ti prohnalo mazacím okruhem (někdy to zdrápe olejový čerpadlo tak, že je taky na výměnu).
Edit: a na druhý fotce se mi zdá prasklý vodítko ventilu...
Naposledy editováno 19.06.2018 19:18:49
1 reakcí na tento příspěvek KTM Duke 390 spolehlivost
už som to zažil na aprilii tuareg ked sa vysipalo ložisko a vtiahlo ho do spaľovacej komory, všetko bolo rozbite na maďeru.
žiadna menšia oprava musi sa všetko vymeniť, piest, hlava ventile rozvody atd...atd... a ano na druhej fotke je praskunte voditko ventilu,na živo to vyzera horšie. v štvrtok nesiem agregat do KTM servisu kde sa bude rozoberať, chcem byť pri tom a všetko fotiť. motorka ma práve 4 roky, je už bez zaruky. fotky video okolo toho chcem poslať niekde do rakuska KTM, aspon nech spravia cenu alebo čo, uvidime. budem informovať, zatiaľ je agregat v kufri
Naposledy editováno 19.06.2018 21:46:10
Za me na to ze jde porad v plnejch naprosto cajk
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Snížení podvozku KTM Duke 390 | Romanko | 4 | 5.8.2024 v 13:19 Romanko |
KTM 390 Duke olej KTM Duke 390 | Adamktm1 | 11 | 22.7.2024 v 16:06 Vojtech193 |
Rc390 nejde zařadit KTM Duke 390 | Lukyno_J | 11 | 25.6.2024 v 08:05 Lukyno_J |
Ktm 390 2015 křivé kolo KTM Duke 390 | Vendyys | 8 | 17.4.2024 v 15:28 _Michal |
KTM DUKE 390 Klepání KTM Duke 390 | Boris92 | 3 | 18.2.2024 v 11:45 Vajstík |