(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
assassin píše: matt: jsi to necetl co? kdyz mel o kvalt min tak se mu to zvedalo na zada, tak preradil a pak zas vyjel ze zatacky s podtocenym motorem :D na tohle rada neexistuje... a nebo at zacne trenovat na MX a pak bude na vyjezdu pekne spojkovat
četl, ale moc nepochopil jsem jen prostý člověk se ztrácím i vtěch módechtaké má takové zvláštní psaní (vyjadřování) - na to můj mozek není stavěnej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
KapitanMasakr píše: kizdnoH> Asi tam doma máte nějaky jiny zatáčky To se nějak podá, chce to jen nebejt linej a přijit na tu specialni taktiku .
Mam vuči tomuhle takovej dotaz, když se takhle při jizde zabývám hlavně poserpruhy, kolinkem atd.
nejsem potom odost pomalejši, než když jedu normalně možna i bez vysedavani.
No... Myslíš tam doma na Dubé? Možná asi jezdíme jinou Dubou než ty, nevim...
Každopádně já kolínka a poserpruhy zas tak moc neřešim... Jezdim prostě tak jak to cejtim a holt si i to koleno občas odřu...
Jen mi vadí lidi, kteří tu machrujou jak jezdí bravurně a popisujou, že vědí jak a co jim motorka dělá a v životě nebyli na hraně gumy, aby si vyzkoušeli co vlastně ta motorka umí a kde ta konkrétní hrana je... Je přeci jen důležitější jít z výjezdu pod plným na záda, ne? :D
Každopádně se obávám, že Dubou jsem jel mnohem míňkrát než ty a i tak nepotřebuju celou šířku silnice na smazání poerpruhů a tahání kolen po zemi. A jo... Mám Dubou už celkem najetou, to jo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
A navic jak bylo receno, prave drzeni se svyho pruhu vyzaduje vetsi klopeni nez kdyz to riznu napric. Alespon me to tak vic bavi nez honit rychlost.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
kizdnoH píše: Jen mi vadí lidi, kteří tu machrujou jak jezdí bravurně a popisujou, že vědí jak a co jim motorka dělá a v životě nebyli na hraně gumy, aby si vyzkoušeli co vlastně ta motorka umí a kde ta konkrétní hrana je...
Čistě ze zvědavosti: proč ti to vadí, že si někdo cizí honí triko? A stíháš vůbec ve svém životě i něco jiného, než uvádět všechno, co kdo plácne, na pravou míru?Mně to třeba nevadí ani trošku, v klidu se zasměju když je čemu a nijak se tím nestresuju
1 reakcí na tento příspěvek Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
vybouřená_mrkev píše: Čistě ze zvědavosti: proč ti to vadí, že si někdo cizí honí triko? A stíháš vůbec ve svém životě i něco jiného, než uvádět všechno, co kdo plácne, na pravou míru?
Mně to třeba nevadí ani trošku, v klidu se zasměju když je čemu a nijak se tím nestresuju
Všechno ne... Jen zrovna tady kapitán nám jezdí po písečku a ohrožuje nám bábovičky, tak se vztekám jak zloprcek na pískovišti... Zvlášť, když jsem ho z tý škarpy navíc vytahoval a naivně doufal, že sám sebe vyškolil...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
kizdnoH píše: Všechno ne... Jen zrovna tady kapitán nám jezdí po písečku a ohrožuje nám bábovičky, tak se vztekám jak zloprcek na pískovišti... Zvlášť, když jsem ho z tý škarpy navíc vytahoval a naivně doufal, že sám sebe vyškolil...
me se nejak tezko vybira kdo mi na te Dube jako ridici auta vyhovuje vic, jestli mrdalove jako kapitan, nebo zavodnici co umi vyuzivat gumu az na hranu... ono tech druhejch uz se tam taky valelo docela dost...
1 reakcí na tento příspěvek Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
Na zmiñované Dubé - ten usek je ultra nebezpečnej a proto ho mam tak rad. Hodně se tam v točkach přemlouvaš se strachem - viditelnost před VS rychlost. . . . Nehoda za zatačkou vylitej chladič a znamy se tam nehorazně rozsekal a věř, že takovych tam bylo. Nedavno jel předemnou borec na Suze, koukal jsem na něj celou Dubou - zatačky flakal, vesnice ujižděl, nakonec jsem tu ránu při opalovani na lavičce slyšel tak na 7km bylo to jak hrom + lamani plastu. Když jsem vyjel na konci posledni vesnice před Liběchovem Suza do třičtvrtě napasovana pod zadkem auta + pán zrušenej. Udivil mne pupkatý pan s doutnikem a podvalem, co vrak zahákoval a po zemi jen tak vytahl nahoru.
Při častych vyletech tam naraziš i na mnohem větši zajimavosti, je to doslova magicke místo, tady tomu říkáme "Tam Na Druhé Straně". Tím jsem chtél říct, že poučeni je dost jak z dohledu, tak z vlastní kůže i operačního sálu.
Vždycky jsem se snažil na rozdil od ostatnich aut a motorek neohrožovat pravě nikoho. Jedina nevyhnutelna situace spočiva v dohaněni auta a pokus ho přejet na přehlednějšim useku i za apeksem na brzdach ve smyku, abych se snim nemusel pak v zatačkach mrdat....pokud se mi tam zjevi nějaky ultra rychly motorkař snažim se mu tedy dát prostor a zákrok provedst co možna nejrychleji .Pokud to vyznělo nějak idiotsky opak je pravdou a mnozí mne denno denně ohrožuji v proti mnohem huře, tohle je už extrem a většinou se snažim také zůstat v pruhu vlastním, někdy přišlo už i na trávu.
To vyjižděni ze... po zádech, když je všude volno je fakt bezvadnej pocit, hlavně když při tom vezmeš nějakeho motorkaře, co si myslí . Konec koncu na vyjezdu maš dle přiruček TwistOfTheWrist, ChceteJezditJakoValentino při narovnavani kotlit totalplnej co ze sebe motor vydá. Netvrdim, že je to denní chleba, ale občas se to povede .
Plynulej, bezpečnej naklon je věc skvělá, pokud tě na silnici každou minitu něco na životě neohrožuje. A věř tomu, že v nějaký DenBlbec se to za sebou hezky všechno sejde a otom, jestli mezi náma zustaneš rozhoduje věc jediná - jak rychle v náklonu dokážeš změnit směr jízdy a to neni z moji hlavy. Tudiš nejezdim total rozhrkaný jen tak pro nic za nic, mnohokrát mi to už zachránilo kůži , to že je to občas při krásné čisté silnici na škodu nepopírám, ale vážně bych si nad tím lámal hlavu až na okruhu.
Při tom tahani ze škarpy jsem uchem zaslechl, že někdo z pánů vlastní RR s elektronickým podvozkem a vuvec necejti kontakt s vozovkou.
Tos byl teda ty ?
Chtěl jsem do něj jít taky, jenže mě pravě tohle odrazuje - ve članku psali, že je ten podvozek tak bezvadnej, že ho nechavaji i některe zavodni týmy v serii, tak kde je pravda ?
Dost lidi v 015 přechazelo na R1, jenže brambor bylo doposud seriově nejlepe vybavene zavodni nařadi vůbec, navíc velice pohodlné. b
Co se toho potrestani tyče.
Rozsypane barevne fufniky jsou jedna věc, ale davat moto skrz zimu dokupy + měsíc oprav v létě vuči nečekaným zavadam v provozu + mrtě času km a benzínu promrhaného při zdlouhavém nastavování podvozku. A nakonec to po cca 1500 sešrotuješ na totálku , to už nasere .
Osobně jsem vstal, ukázal palec nahoru na auta, šel si v klidu sebrat stroj, jenže jsem ho vubec nikde nemohl najít. Potom jsem se nestačil divit, co jsem z toho vytvořil .
(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
assassin píše: me se nejak tezko vybira kdo mi na te Dube jako ridici auta vyhovuje vic, jestli mrdalove jako kapitan, nebo zavodnici co umi vyuzivat gumu az na hranu... ono tech druhejch uz se tam taky valelo docela dost...
Je to těžký... Sám tam sice jezdim skoro furt, ale nějak jsem vyrost z toho, abych to jezdil nahoru/dolu. Dojedu na kafe, pokecám s místníma, který tam, až na výjimky, každý má svou zatáčku a zas jedu domu. Pro řidiče aut to každopádně je blbá cesta. Sám tudy jezdim, když vozim motorku na letiště do Mimoně a občas se nestíhám divit co tam zvládáme předvádět. Chce to holt mozek. ať už jedeš autem nebo na moto.
(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
JJ... O DDC jsem u toho mluvil. Ten podvozek není dokonalý a pro lidi, kteří se snaží "číst" chování motorky je tak nějak na hovno... Zvykám si na změny motorky rychle, ale tohle mi i po výměně gum, abych měl gumy co fakt znám, občas přijde tak nějak divný. Při řešení s pár lidmi co na DDC přešli jsem se prostě rohod to neřešit a jezdit, všichni na to máme stejný názor. Třeba si zvyknu. Každopádně se nerad válím a tak nemám RR, ale jen R. Opět je to ale na delší povídání.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
Krovak píše: matt> A nebo to byl prostě jen mrdal, takových jezdí hodně. Protože není možný s Jumpym ujet bandasce, leda snad na polní cestě, nebo po poli
s jumpym nevim, ale ona prazdna "dodavka" docela jede... kazdopadne pokud nebude pilot na motorce o level lepsi, tak mu na okresce ujedes temer s kazdym autem. cim horsi cesta, tim je pravdepodobnost vyssi. jediny co muze dat motorce sanci je provoz.
neni tu rec o zavodeni na naky rychly trase s dobrym povrchem ala duba... kde motorka vyuzije akceleraci
aspektu je mnomeh vic, treba mokro, trochu lepsi auto... pneumatiky co aslespon z dalky pujdou srovnat s pneu na moto (vetsina lidi jezdi na autech naky praskacky za "par tisicovek" - kdyz obuju na auto sportovni gumy, nema v zatacce motorka sanci
BTW venku krasne prsi, kdo chce muzem to zkusit motorka vs naftovej kombik
Naposledy editováno 28.06.2018 12:30:08
(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
assassin píše: s jumpym nevim, ale ona prazdna "dodavka" docela jede... kazdopadne pokud nebude pilot na motorce o level lepsi, tak mu na okresce ujedes temer s kazdym autem. cim horsi cesta, tim je pravdepodobnost vyssi. jediny co muze dat motorce sanci je provoz.
neni tu rec o zavodeni na naky rychly trase s dobrym povrchem ala duba... kde motorka vyuzije akceleraci
aspektu je mnomeh vic, treba mokro, trochu lepsi auto... pneumatiky co aslespon z dalky pujdou srovnat s pneu na moto (vetsina lidi jezdi na autech naky praskacky za "par tisicovek" - kdyz obuju na auto sportovni gumy, nema v zatacce motorka sanci
BTW venku krasne prsi, kdo chce muzem to zkusit motorka vs naftovej kombik
jinak ta trasa co sem dal Sonicek - je na moto jak dělaná, je tam pár vetších zatáček, ale jinak pro moto ideál (rychlé zatáčky) - můžeš tam za to vzít pořádně, takže kdyby chtěl na té bandasce mu ujede..ale na bandasce sem nikdy nejel, třeba GS500 se od cca 140km začlo příšerně kroutit v zatáčkách
hlavně většina aut není podvozkově ok (stejný přípak jako s pneu) a motorkaři na tom nejsou o mnoho líp stěma pneu... každej musí vědět v jaké to má kondici
už mi řekneš co máš za líneho naftového kombíka normální klasický naftový kombík je třeba octavka 1.9TDi
1 reakcí na tento příspěvek Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
jak rikam, auto vs moto neni jednoznacne, velkej vliv maji okolnosti ... provoz, povrch atd....
jestli je to trasa kde se da na moto "v klidu" jet prumer 140kmh tak to nebude moc technicky, tam asi auto nema sanci..
Naposledy editováno 28.06.2018 13:28:24
(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
assassin píše: matt: chipnuta 1,9 okta mi (rovne) ujede jak nic. mam V70
jak rikam, auto vs moto neni jednoznacne, velkej vliv maji okolnosti ... provoz, povrch atd....
jestli je to trasa kde se da na moto "v klidu" jet prumer 140kmh tak to nebude moc technicky, tam asi auto nema sanci..
tak v tom máš asi tu 2.4D to jede o dost líp než kokta, ale podvozkově nevím ve volvu jsem nikdy nejel
já mám krátkou koktu 81kw - je tam 105kw a ten podvozek nic moc, ale na to moje ježdění to bohatě stačí, chtěl sem Volvo S40 moc se mi libí, ale naskytla se kokta v super stavu a za pěkný peníz
1 reakcí na tento příspěvek Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
jj oktavka a kor naftova je na předek hrozně težká a je to uhoupané
ale dost trosku mimo téma aby se kapitán masakr nezlobil, že mu tu plácáme blbosti
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR | karloss200 | 9 | 22.5.2024 v 13:46 SLEEPER |
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR | karloss200 | 0 | 21.5.2024 v 13:18 karloss200 |
Diagnostika ramu Vychodni Cechy BMW S 1000 RR | JosephBonanno | 7 | 3.7.2023 v 08:59 JosephBonanno |