Máte někdo podobnou zkušenost? Přece není normální, aby člověk nemohl na Ducati přejet nějaký déšť..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati a déšť
Kristyna18 píše: P_B> No teď je už v servisu. Takže uvidím co mi kluci hezkého řeknou.
Kdo tam dělá Ducatky? Origo nebo někdo jiný?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati a déšť
1 reakcí na tento příspěvek Ducati a déšť
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati a déšť
Kristyna18 píše: P_B> No vždy jsem ji měla v MCF ve Slušovicích takže origo. Teď ji mám ale v Praze.
Pročpák v Praze??? Zlín je už malej?
V Praze dovozce MotoItalia či jak se to menuje?
Naposledy editováno 01.07.2018 22:22:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati a déšť
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati a déšť
Dablicek200Mph píše: Možná by to chtělo vyměnit i servis.
S ložiskama mám své zkušenosti.
Servisák z SKF s akýmsi přístrojom je měřil na jednom stroji, bylo na to many a čas. Vše Ok super.
Za týden rána jak z děla, málem to odkráčelo i se zákledem ven z haly,
Jen se trošinku chytlo ložisko
Naposledy editováno 01.07.2018 22:26:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati a déšť
Kristyna18 píše: P_B> To vím, už to mám zjištěné, musí se to udělat komplet. To ne, ale já se přesunula do Prahy tak motorka šla taky. Ano
Přeju ať to v poho dopadne.
Tak to už máš za sebou asi i poježděnej Kárlštejn nebo ne?
Naposledy editováno 01.07.2018 22:29:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati a déšť
1 reakcí na tento příspěvek Ducati a déšť
Dablicek200Mph píše: Monster 1000
tvl to snad né, taková krasavice a na klice?
ale posrat se může úplně všechno, ale pak bych v tom nechtěl sedět (třeba v letadle kde nedali nejtek ve 13:50 před koncem směny a pak to spadlo
Naposledy editováno 01.07.2018 22:37:38
1 reakcí na tento příspěvek Ducati a déšť
1 reakcí na tento příspěvek Ducati a déšť
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati a déšť
stráťa píše: Redguy> Tak na tvůj stroj se ani nedivím. U takové klasiky je to je trošku jiná situace než u moderní motorky.
Onehda me kousek od domova chytil lijak a dojel jsem na jeden valec
Ale samozrejme ani moderni motorku vapkou ne, max. kapoty.
Problém jsou ty napínací kladky!!!Vyrábějí je totální šrot a člověk je musí opravdu už hlídat.Já to teď řešil taky pro jistotu a vyřešil takto.
Mám je teď přímo na očích,jsem v klidu a ještě to vypadá parádně když se ten cirkus roztočí
1 reakcí na tento příspěvek Ducati a déšť
Ale jízda v dešti mezi horama docela nápor na soustředění a snažit se s tím jet a nepadnout
Naposledy editováno 08.07.2018 20:54:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati a déšť
1 reakcí na tento příspěvek Ducati a déšť
Prosím měl bych na tebe prosbu, předpokládám že se to vymění celé jako blok s plechem a dvěma kladkama. Nedokážeš si v servisu domluvit, aby ti jsi si mohla ty přidřený kladky vzít alespoň jedny?
Tak to jsem zvědavej na servis ve 24tis. Což mě brzo čeká a co mi k tomu řekne servisák
Naposledy editováno 16.07.2018 20:51:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati a déšť
Bohužel stejný zážitek s ložisky měla i kamarádka s 696, taky chybělo několik tisíc do servisu a stalo se jí to Slovensku.. Nejhorší je, že tohle se stává, ale asi o tom nikdo moc neví a je to fakt nebezpečné..
1 reakcí na tento příspěvek Ducati a déšť
Když mejt wapkou,tak jen oplachovat z dálky a jinak mejt růčo přeci.Když jedu 150 v dešti,tak se ta voda dostane možná na víc míst,než na myčce...Ty motorky na to musej bejt přeci dělaný
Kryty zasilikonuj a když se ti tam dostane i tak voda,tak tam aspoň dýl vydrží pracovat viď...Nemyslim si,že by ty odvodňováky vymejšleli inženýři jen tak pro prdel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati a déšť
Pokud ne, odejít ložisko může kdykoli a kdekoli. Možná shoda náhod. S deštěm to nemuselo mít nic společnýho.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati a déšť
Mokrý spojky můžou při dobrým zacházení vydržet i životnost motorky.
Hele, nechci ti něco vnucovat, ale v servisech rádi věci "opravují" a straší zákazníky jako ty... Co o tom nic moc nevědí.
Třeba i ty kladky, mě na 4ventilu je chtěli měnit hned při 12 nebo 24tkm, nechal jsem je udělat ve 48tkm a proti vůli mýho servisáka (říkal že jim nic není) Kladky jsou radiálně namáhaný úplně minimálně, jen se točí a vedou řemen, ložisko má xkrát větší únosnost. Je to každýho věc co na svý motorce dělá, ale když budeš něco málo znát, můžeš rozumně investovat do kondice stroje a ne vyhazovat prachy.
Naposledy editováno 17.07.2018 07:13:12
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
posunutí stupaček bez přepákování Ducati Monster 696 | tomasiiik | 8 | 4.6.2023 v 15:10 DucAdy |
Vynechává na 6000 otačkách Ducati Monster 696 | Johnny03 | 10 | 30.12.2021 v 06:56 hondaman1 |
Falešný neutrál Ducati Monster 696 | x46x | 14 | 19.8.2021 v 16:31 VlČek67 |
Spojka monster Ducati Monster 696 | honzas1 | 3 | 7.8.2021 v 23:49 x46x |
Ducati Monster 696 Ducati Monster 696 | Eviks | 4 | 26.6.2021 v 13:27 Anti |