přemýšlím že si na jaro pořídím nějaké horské kolo, ale rozumim tomu jak koza petrželi, tak bych byl rád kdyby mi někdo poradil. chci to na každodenní dojíždění do práce (cca 5 km) a víkendový ježdění po lese a místních cyklostezkách. nejsem náročnej, takže mi stačí něco kolem 10 tkč (max 12 tkč), víc se mi investovat nechce, protože to stejně nevyužiju. klidně to může být doprodej starších ročníků, ale podmínka je že chci nový, žádný z druhý ruky. v okolí mělníku, litoměřic, roudnice popř prahy bych se na to jel osobně mrknout, kdyby někdo věděl kde se dá dobře pořídit... díky za info
2 reakcí na tento příspěvek Horské kolo
https://www.bikestor...ci+0-3&utm_term=
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
Napr(nenutim,jen pro inspiraci,kdyz uz jsi ochotny utracet)
1 reakcí na tento příspěvek Horské kolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
Jen ten CaneCreek mě dělá vrásky na čele, ale jestli začne zlobit, tak ho šoupnu Krabovi
začnu od začátku - hned po koupi kola mě zlobilo přibržďování předního kola, řešil jsem to v rámci záruky, ale asi mám holt neschopnýho mechanika (bohužel mám, to jsem zjistit při výměně pedálů, což je zase jiná historka...). dělal s tim vše možný i nemožný (to si zase nemyslím, ale říkal to) a problém se neodstranil.
jde o to, že při brždění se nevysouvají oba pístky zároveň, prostě jeden vyleze a zůstane vystrčenej a kotouč tim pádem brzdí na tý straně o destičku. už jsem z toho zoufalej, několikrát se čistili a mazali pístky, brzdovka, i dvoje destičky jsem měnil, ale je to furt stejný, stejný na píču!
takže bych zkusil koupit jiný třmen, a doufat že bude fungovat tak, jak má. ale zase nehodlám za to dát nesmysl peněz, něco rozumnýho, kompromis cena/funkčnost.
tovární třmen tam je shimano BR - M396 kterej prostě nefunguje. a přitom vzadu je to bez problému.
1 reakcí na tento příspěvek Horské kolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
nemako píše: víc jak 10-12 do toho dát nechci,protože to stejně nevyužiju.( mára 1.3.2016) já to tak mám se vším,mimo kola,to fakt nechci
jo, to bylo moje první kolo, který jsem kupoval myslím za 13 tkč.
a víš proč jsem za to nechtěl dát víc jak těch 10 - 12 tkč? protože jsem nevěděl zda mě to chytne, víš? kdyby ne, byli by to vyhozený peníze. ale páč mě to chytlo, a jezdím hodně (v rámci možností, hlavně časových) tak jsem to prodal a koupil scotta co mám, byl za dobrej peníz, jsem spokojen, ale chci zase něco o level výš, nebo změnu.
taky si přeci motorkář kterej na tom nikdy neseděl nekoupí hned raketu za půl mega, né? ale logicky si koupí nějakýho piliňáka za 50 tkč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
nemako píše: mára929r> jsem špatnej na to prodávání,takže bych teď na tvým místě měl tři kola
jsem omezen prostorem, mám kolo v pokoji (bydlim v paneláku)
na balkón to nepřipadá v úvahu a pověsit taky ne, jsou poměrně nízký stropy
takže dvě kola je max kapacita tak, aby mi doma nepřekáželi
Brzdy - dobrej poměr cena vykon je podle me u shimana. Dal bych radu XT.
Ad ten scott je to to same co mas, jen od jine firmy a vyssi výbava. Me to moc nedává smysl, s timhle rozpočtem bych sel do nakyho kola se 140ti mm zdvihu. U giantu je jako plus zadni zavěšení maestro.
1 reakcí na tento příspěvek Horské kolo
1 reakcí na tento příspěvek Horské kolo
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
Manzak píše: Zrovna aktuální brzdy Shimano XT mají vleklé problémy, které furt ještě nejsou uspokojivě vyřešeny, ačkoliv to trvá snad už 2roky.
Aha, tak ja to moc nesleduju a me konkretne funguji - narozdíl například od sram guide ktere mam na druhem (drazsim) kole
S cim maji problemy?
2 reakcí na tento příspěvek Horské kolo
vyjezd do 5km dlouheho kopce 10kmh asi nema moc smysl, ale vsude v evrope se buduji ruzna trail centra, zabavny singltreky a mas usek kde proste potrebujes malej kousek nastoupat v opravdu prikrym stoupani, v kazdym takovym useku slejzat z kola a 10m tlacit, protoze to na stary silnicni kazete neutahnu mi prijde jako silenost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
kazdopadne jednoprevodnik se koukam shodnem vsichni ze je parada a slusna uspora hmotnosti ..rozpeti kazety/prevodu pak dle libosti a vyzadovaneho typu jezdeni
assassin píše: ty jo doporucovani kazet 6-9 kolecek s rozpetim asi 10zubu mi prijde v dnesni dobe uplne mimo. Kola za poslednich par let udelala neuveritelnej krok do predu a a je z toho uplne jinej stroj...
Krome Keruta, a to jeste v nadsazce, tady nikdo nepise o silnicni 6 st. kazete. Dnesni mtb rozsah je prece cca 11-45, coz je 4x. Prvedeno na rychlost od 5km/h po 30km/h to pokryje drtivou vetsinu jizdy. Ano, kola udelala velky pokrok, lide jsou ale stejni. :)
Naposledy editováno 10.07.2018 14:03:17
E: pro Assassina (samozrejme jen na odlehceni, ja osobne tam mam kosiky tak se mi to na rameno hazi docela blbe.. v tom kratkym prudkym vysvihu je to jak pises, ten kousek samozrejme tech <10 vylamu na 34 pastorek)
BTW ted jsem byl v tatrach, a cestou na hrebienok jsem shodou okolnosti vyrazel s nejakym typkem na silnicce, tak jsme se hecovali kdo to da driv (on na kole po asfaltu, ja po svejch po zeleny..) byl tam o minutku rychlejs, ale rovnou rikal ze na terryho ch. se mnou pokracovat nebude
Naposledy editováno 10.07.2018 18:25:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
Stev píše: assassin> vzdyt nikdo nic nedoporucuje, to je spis marovi pro ilustraci ze se neni ceho bat kdyz vyrobce osadi kolo jednim prevodnikem.
však mára se nebojí, kdyby se bál, nesmí do lesa
ale nejdřív si půjčím kolo s jedním převodem a pak se uvidí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Horské kolo
kerut píše:
kazdopadne jednoprevodnik se koukam shodnem vsichni ze je parada a slusna uspora hmotnosti
Vsichni urcite ne, pro me to je na hovno, a dokud to pujde tak se tomu budu vyhybat, vozit to budu az kdyz nebude zbyti, to znamena az kdyz se po kramech budou valet jen jednoplacky a nic jinyho.