Zadní guma se mě vždy sjede do lichoběžníka. Tedy splacatí se vršek a sjedou boky, takže zbydou dva hřebeny. Motorka je silně přetížená a nejezdím nijak pomalu. Kupuji vżdy zesílené gumy a hustím o něco více. Zadní na 3,1 místo 2,9 ale je to jak vidím málo. Teď mám novou Pilot road 4 GT asi 700k a chci jî dohustit tak na 3,5. Nevím ale co si můžu dovolit, protože v horku to pak vyletí až o 0,6 výš tak aby to nebylo moc. Pořàd cestou upouštět a dofukovat se mě fakt nechce.
Ta poslední se mě teď odporoučela po 7000 km v půl jedné v noci na dálnici ve Švédsku. Byla to celodenní šílená anabáze. Guma by asi domů s odřenejma ušima dojela ale....
Ráno prázdná, dírka jak po špendlíku nalezena fakt s lupou. Knoty mám ale lepidlo horkem vyteklo a zbylo jen trochu. Navíc jsem to nenechal uschnout a hned jel, takže to ucházelo. Lepidlo nikde neměli, tak jsem až ve čtvrtým pneuservisu sehnal opravu na počkání (čtvrtek 10 ráno!!). Opravář to třikrát!!!zouval a pořád to ucházelo (dírka po tom knotu nic jinýho). Nová guma nebyla, on jen krčil rameny ( cena 300 SEK). V zoufalství jsem tam nafoukal sprej pěny a vyjel jsem 50 km pro novou gumu. Tu jsem koupil ve velký firmě Nord bikes v pět odpoledne (tedy přístupem k zákazníkovi je každý český obchod strčí do kapsy). Servis mají ale přezutí na počkání ani náhodou. Pěna nějak držela ale na 270 km do dalšího ubytování jsem to neviděl, tak jsme se vydali hledat nocleh. Ani náhodou nikde nic (teda nevím kde spěj ti co jezdí na blind). Takže pomalu 70 až 80 vpřed. Po 50 km vyletěl ten špunt nebo co tam dal ten odborník. U pumpy našli tubu lepidla tak jsem tam nacpal 3 knoty a jel jsem. Po dalších 60 km to ušlo náhle během 1km na dálnici (no je pravda že jsem zkoušel jet 90, což jsem asi neměl). Nemají tu krajnice a při prázdný gumě je bočák moc dlouhej a nebylo na co najet ani kam pomalu doťapat (přede mnou bylo zůžení do jednoho pruhu, stát se to o 300m dál zablokoval bych dálnici). Seděl jsem tedy na motorce, nastartovaný motor, blikačky, zadní mlhovky - 3 hodiny) Volal jsem 112(třikrát) ale prostě nijak nepomohli. Zkusil jsem tedy českou asistenci ( platím si havarijko) a ejhle oni to ve 3 ráno zařídili. Odtahovka mě dovezla před pneuservis kde mě ráno gumu přehodili.
Blbá zkušenost. Jako první opatřenî tedy hledám na kolik to foukat, aby to vydrželo víc. Ta dírka byla v tom zeslabeným boku. Na další dluhou cestu zadní novou sebou.
Co myslíte, na kolik se dá ta zadní hustit?
Naposledy editováno 07.07.2018 23:46:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
MedWed píše: jiřin...> ... aneb jak omluvit vlastni neschopnost prijmu informaci...
ale no tak...
1 reakcí na tento příspěvek opotřebení zadní pneumatiky
Tak a teď bez legrace, ty asi musíš pracovat sám protože myslím, že s člověkem typu "jen já mám pravdu" bude dost těžký vyjít a zároveň také doufám, že nikdy nepřijdu do kontaktu s něčím co jsi konstruoval. . Jinak tvoje příběhy čtu rád a v podstatě to potvrzuje takový rčení, "některý věci se stávají některým lidem". Nezanevri a piš, to nejde vymyslet.
assassin píše: jinak teda vezt s sebou pul motorky v dilech, aby me nikde na cestach nezaskocil ani ten nejmene pravdepodobnej problem a pak nekde cekat sedic na nastartovane moto odkazan na pomoc zvenci nekolik hodin s tak banalnim problemem jako je defekt, se kterym snad jako s jedinym problemem pocitaj na cestach vsichni a bejvaj na nej pripraveny i supersportari co jedou jen s kreditkou a lepenim :D to mi hlava nebere
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
Maxipes_Fík píše: ..já osobně jsem jednou vezl na střeše dvě jízdní kola a ten odpor vzduchu mě tak sral, že jsem příště raději ty kola rozebral a vezl v autě..
Pristi auto vybirej s motorem
assassin píše: se-se: naposledy kdyz se mi to stalo tak jsem po prazdne gume dojel na nejblizsi benzinku. jen ja mam po prazdne gume cestovni rychlost jako ty "svizne" s plne funkcnim raketoplanem :D
Tohle ale nechapu, motyka na prazdny gume se chova hrozne, plave to a dela si to co chce, mne se to stalo jen jednou, ale ze bych jezdil 110-160 (jak pise se-se cestovni rychlost), tak to bych si tutove ustlal.
se-se, mam pro tebe snad jen jedinou radu, zkusit sehnat zadni pryz s jednou smesi, tedy ne nejakou dvousmesovku u ktery jak se zda s tvym zpusobem jizdy dochazi k rozdilnemu sjizdeni prave na prechodu mezi smesema. Nevim jestli se neco takoveho jeste vyrabi, mozna Avon? Pripadne Metzeler z6, to je tvrdsi trvanliva smes.
1 reakcí na tento příspěvek opotřebení zadní pneumatiky
Naposledy editováno 14.07.2018 13:00:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
Maxipes_Fík píše: ...já osobně jsem jednou vezl na střeše dvě jízdní kola a ten odpor vzduchu mě tak sral, že jsem příště raději ty kola rozebral a vezl v autě.
máš mít auto, co má výkon...ne jenom přemísťovadlo z bodu A do bodu B...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
Kubák píše: Pristi auto vybirej s motorem
chápu, že ho pak serou karavany, když nemá výkon je normálně předjet2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
1 reakcí na tento příspěvek opotřebení zadní pneumatiky
nejen se zadní gumou, ale třeba maj něco, co Bandit ještě neobsahuje a může být na cestách fakt důležité...teď ale sám nevím, jestli to myslím jako dobře mířenou radu, nebo jako vtip.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
Naprosto nechápu to množství nenávistných, zlomyslných a urážlivých projevů (a nejen tu).
Je dost škoda, že se tu nedá bavit normálně, pak to fórum neplní svůj ůčel.
Ve skutečnosti jsem se na cestách setkal s opravdu velkým mnożstvím reakcí a bez vyjímky kladných a velmi kladných. Ale je možné, że se to i někomu nelíbilo, ale ono se to prostě tak nějak nedělá oslovit někde někoho neznáměho s nějakým urážlivým projevem. Tady jste vy, ti "oní" skryti za anonymitou internetu a zcela jste někam zahodili obyčejné slušné vychování.
Nebavíte mě, protože díky vám je tato diskuse k ničemu.
Naposledy editováno 14.07.2018 17:56:25
Jinak můj názor na pneu je stejnej jako výš psal Manzak na #367 v posledním odstavci, opravdu to vypadá, že problém je v přechodu mezi tvrdou střední a měkčí boční směsí.
Naposledy editováno 15.07.2018 08:52:20
1 reakcí na tento příspěvek opotřebení zadní pneumatiky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
Kubák píše: Pristi auto vybirej s motorem
Tak na tyhlety ignoranty su úplně alergický. Dají si na střechu 2,3 kola a 150 je běžná cestovní rychlost. A přeci nebudou sundávat tu dětskou plastovou sedačku! To samé s almarama. Však koňů je v motoru dost a nějaký posraný odpor vzduchu lehce překonají.
...asi nikdy nevystrčili za jízdy ruku z okýnka. ...a speciálně doplňků z jízdních kol se válí kolem dálnice!
Na mých Sportsmart Max2 je psáno - max load 325kg at 280 kPa cold . A na D208 je 365kg/290kPa .
Naposledy editováno 14.07.2018 22:19:03
ramlik píše: Tak na tyhlety ignoranty su úplně alergický. Dají si na střechu 2,3 kola a 150 je běžná cestovní rychlost. A přeci nebudou sundávat tu dětskou plastovou sedačku! To samé s almarama. Však koňů je v motoru dost a nějaký posraný odpor vzduchu lehce překonají.
...asi nikdy nevystrčili za jízdy ruku z okýnka. ...a speciálně doplňků z jízdních kol se válí kolem dálnice!
Na strese nic nevozim,okynko nestahuju od dob,kdy jsem dosahl na auto s digi klimou..A koni v motoru neni nikdy dost,vzdycky by jich mohlo byt vic..
Nebud vztahovacnej,to bylo popichnuti v reakci na nestastnou formulaci a evidentne to netrklo jen me
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
se-se píše: Manzak> jeden z plků je že jedu 110 až 160 na prázdný gumě. Asi třikràt jsem také napsal, že těch 160 je maximum na pár sekund a ještě za optimálních okolností.
Vzdyt jo, mne to taky prijde ze si assassin honi trochu triko.
Ale jinak trefil to s tim ze nemas ani obyc lepeni na gumu, v tom proste s nim musim souhlasit. Ano, mas rad serepeticky, svitici a blikaci picovinky, vsechno dvakrat zalohovany, vetsina z toho jsou zbytecnosti nebo uplny nesmysly, ale tvoje motorka, tvoje hobby, nenutis me s tim jezdit a tak nemam duvod do tebe rejt jako ostatni moralisti kterych je vzdy vsude plna prdel. Podivil jsem se ze pri tom vsem nemas lepeni a poreseny stojan a tim moje emoce konci. Poradil jsem gumu a bylo to oznaceno za plk.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) opotřebení zadní pneumatiky
to už je pořád dokola
Naposledy editováno 14.07.2018 23:36:58
1 reakcí na tento příspěvek opotřebení zadní pneumatiky
na prazdne pneu se da dojet k pumpe, cim rychleji, tim je guma 'vytvarovanejsi' a lip se s tim jede (idealne nad 140kmh). cili v pul jedny rano bych cekal, ze dojedes nejprve k pumpe (?) a nebude takovy provoz abys mohl jet co nejrychleji.
pokud se to napoprve nepovede spravne a uchazi to, tak dalsi knoty s dalsim lepidlem tam jiz nedrzi dobre a vyleti ven casem. nema to tedy smysl, jen se situace zhorsi dalsima knotama. je lepsi jet a dofukovat prubezne a pak nekde vymenit po ceste gumu v servisu (ci opravit hribkem zevnitr).
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 20 | 12.4.2024 v 14:49 Piwell |
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 3.4.2024 v 12:46 Neeno |
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 24.5.2023 v 18:36 Pedl |
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 16 | 20.5.2023 v 12:02 crestik |
řízení Suzuki GSX 1250 FA | rteprapšak | 12 | 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid |