kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: Honzatuu> Když SXV tak jedině 450, 550 se sype strašným stylem, kámoš 550 měl a jelo to jak dobytek, ale jeho rekord bezporuchového ježdění byl cca měsíc, většinou spíš 14. dní a pak zas 14 dní servisoval. Ono se není čemu divit, ten motor byl vyvinut na 450ccm, no a pak to převrtali a už se to sype Ani elektrika není bez poruch, občas to někomu blaflo pod zadelí
Tak tohle je obecně problém všech ostrých SM z druhé (třetí, čtvrté a většinou spíš páté) ruky. Kamarád tu SXV 550 kupoval (dokonce ten první ročník) novou a neměl jedinou závadu. V 6 500 km (jezdil jen město a něco za Prahou, ale pořád po zádech) dělal GO asi za 20k. Pak najezdil další 2k a s velkou ztrátou to prodal. Na servise ho to ale stálo daleko míň, než moje SM 510 R, už jen proto, že dělal olej víc jak po 1 000 km. Co se týče výkonu, jelo to jen o trochu víc než 510tka, ale největší trága byla přední brzda. Ale celkově jít do 10 let starýho ostrýho motarda je docela sebevražda, pokud to teda není po prvním majiteli, kterej tomu dával péči dle rozpisu.
Jak už tu ale padlo, ostrej motard patří na trať, na silnici je to jen trápení. Ta motorka na silnici prostě nefunguje. Daleko lepší varianta je 690/701, to už dává smysl, ale i tak je to jen na specifický druh ježdění.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Vikóšu Všechno nej
Díky šéfe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
VikousS4 píše: Attim> To ale teď pořádd čučíš na motorku, která se ti nelíbí , tak snad z ní moc neslejzat ,...jinak gratulace! mě se zrovna ze všech těch disajnově hrůznejch Ktm ten novej superduke líbí...
Je treba to postavit tak, abych k tomu vzdy prisel z boku nebo zezadu 😄😄 a hlavne kdyz na tom jedu, vubec me nesere jak to vypada. Vlastne mi vadi jen to svetlo, zasazeny mezi bocni plasty a jen z nejakeho pohledu. Jinak je to 👌
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: Vibrace? Hlasim, ze jsou přítomny 😄 ja si na ně ještě zvykám, Triple zadny vibrace neprodukoval. Ve srovnani s M1200S je to ale hodně podobný.
Nekde jsem slysel, ze je dost potlacili, proto se ptam..
MTS 1260 prej zadny nema, ale tomu se mi nechce verit..
Petta píše: Nekde jsem slysel, ze je dost potlacili, proto se ptam..
MTS 1260 prej zadny nema, ale tomu se mi nechce verit..
Měl jsem ho půjčenou na 4h, najel něco přes 150km v zatáčkách.
Vibrace jsou větší jak u KTM 1290. Hlavně ta neochota fungovat pod 4000 ot byla hrozná.
Srovnával jsem to v rozmezí jednoho týdne, za mě KTM vede ve funkčnosti a průběhu motoru
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: To jsou podobny poznatky jako z myho testovani M1200S a SD1290R. Z pohledu vibraci mi to prislo podobny, ale ochota motoru jet pod 4k rpm byl zasadni rozdil. Monster se vzpouzel, chroptel, branil se. SD se proste jen opre do gumy a jede, zadny protesty, zadny kecy.
A teď si vem, že tam MTS má í variabilní časování ventilů a í přes to neumí fungovat v nízkých otáčkách
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dakarista píše: Petta> ale prý to bere jen litr na 1000km .... A to jsem šel fakt zkusit MTS , že si ji odvezu ve verzi S
Ty woe, to na tom moje SSo není tak špatně
PetrS píše: Tak tohle je obecně problém všech ostrých SM z druhé (třetí, čtvrté a většinou spíš páté) ruky. Kamarád tu SXV 550 kupoval (dokonce ten první ročník) novou a neměl jedinou závadu. V 6 500 km (jezdil jen město a něco za Prahou, ale pořád po zádech) dělal GO asi za 20k. Pak najezdil další 2k a s velkou ztrátou to prodal. Na servise ho to ale stálo daleko míň, než moje SM 510 R, už jen proto, že dělal olej víc jak po 1 000 km. Co se týče výkonu, jelo to jen o trochu víc než 510tka, ale největší trága byla přední brzda. Ale celkově jít do 10 let starýho ostrýho motarda je docela sebevražda, pokud to teda není po prvním majiteli, kterej tomu dával péči dle rozpisu.
Jak už tu ale padlo, ostrej motard patří na trať, na silnici je to jen trápení. Ta motorka na silnici prostě nefunguje. Daleko lepší varianta je 690/701, to už dává smysl, ale i tak je to jen na specifický druh ježdění.
tohle musim potvrdit, sam sem si koupil smr510 s tim ze ji budu mit na blbnuti a sem tam par km... za 20 litru se udelal motor a po 400km sem to prodal v garazi zx10r a ten motard byl na silnici proste k nicemu, nejel, nebrzdil, nezatacel... bohuzel na trat sem se stim uz ani nedostal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Ty woe, to na tom moje SSo není tak špatně
No nejhorší je, že jejich odpověď je, že je to v pohodě a prý každý motor žere olej.
1l na 10 000 km beru jako nic, ale
1l na 1000 km mi přijde už přes čáru
https://www.motorkar...1100-rr-1317287.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dakarista píše: No nejhorší je, že jejich odpověď je, že je to v pohodě a prý každý motor žere olej.
1l na 10 000 km beru jako nic, ale
1l na 1000 km mi přijde už přes čáru
Kecy, oni sami dokázali udělat motory co olej nežraly. Celá řada 916-996-998-999-848-10/1198 nežraly olej. Nebo úplný minimum. Můj monster po 72tkm stále jede bez dolejvání od výměny k výměně.
Prostě kecy