kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Minulou sezónu jsem se projel na bahení pumpě a Bol 'd oru (85) nebrzdí to, kroutí se to, měkký to je jak břišáky ajťáka... To už je fakt hrůza.
Nejlepší na tom je, že třeba zrovna Bol d' or byl svýho času sporťák od Hondy... Holt nároky se mění.
Jediná co se na tom dá dobre jezdit je asi Sportka 1000.Tu sem viděl před lety na minimu za 135k žlutou s par km,což znamenalo par let jezdit a o kilo dráž prodat potom..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zas na druhou stranu,kdo se má o pravý supermoto starat a vydržet na tom delší cestu..
Pravý supermoto na silnici nepatří : )
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Hezke Akorat ze pojedou s motorem z Anglie Triumph dodava od pristiho roku motory vsem tymum v Moto2 a bude to lehce upravena 765 z aktualniho Street Triple RS.
Naposledy editováno 31.07.2018 15:05:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
_Hans_ píše: Hezke Akorat ze pojedou s motorem z Anglie Triumph dodava od pristiho roku motory vsem tymum v Moto2 a bude to lehce upravena 765 z aktualniho Street Triple RS.
No zas tak lehce to asi nebude, kdyz to RS ma nakejch 120hp+. A Nynejsi moto2 cca 150?
dejf. píše: No zas tak lehce to asi nebude, kdyz to RS ma nakejch 120hp+. A Nynejsi moto2 cca 150?
Viz www.redbull.com/us-en/triumph-engine-moto2-2019
Upravena hlava, titanovy ventily kvuli vyssim otackam. Jiny prevodovy pomer na jednicce, zavodni antihoppingova spojka. Alternator s nizssim vykonem. Zavodni ECU od Magneti Marelli. A upravena vika motoru.
Nekde jsem cetl, ze vysledny vykon by mel byt cca 135 koni :)
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Nemá smysl nechat spouštět sahary, stačí chvíli protáčet. Pokud má expanzka jen jeden přívod je dobrý při tom protáčení otevřít víčko. Dukárny mají většinou víčko na chladiči, takže se to dá nalejt většinou bez velkýho zavzdušnění. Jak si přišel na to že to zavzdušněný stále je?
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Dík