kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Akorát jsem se vrátil z vyjížďky a vyměnily jsme si s kámošem motorky.
Takže se mi naskytlo si vyzkoušet novou Ducati SS. Vzali jsme to na mojí oblíbenou trasu plnou suprových zatáček a s parádním povrchem.
Motorka je to nádherná s úžasným podvozkem a stopu si drží naprosto dokonale . V porovnání s Raptorem má skvělej posaz a hlavně nemá člověk kolena u uší. Štítek je taky fajn a nad 150 se za něj dá docela schovat a to mám přes 180cm.
ale …………..
Z motoru jsem docela zklamaný a po těch pár kilometrech jsem si zase rád vzal zpátky Raptora. Je to ta pravá Ducati , kde motor pod 3500 otáček nefunguje , klepe se s hrká. Jen ještě navíc jsem měl z ní pocit , že mi zadní kolo jede kamsi z podprdele pryč
Nad 4 tis. už šlape suprově i když se musí pořádně točit.
Je to taková hodná Italská Honda
Určitě bych ji za Raptora nevyměnil , i když je to nový , pětkrát dražší a hlavně Ducati
No prostě jestli zase budu kupovat Ducati , tak určitě sáhnu po starších modelech bez elektronických píčovin a qickschiftru ( ani nevím jak se to píše) , kterej mě tam teda parádně sral
Jo a ještě jsem zapomněl. Ta motorka neskutečně topí pod prdel , takže po 20Km jsem si říkal , že je fajn ,že už mám dost dětí , protože už jiný mít nebudu moct
Naposledy editováno 01.08.2018 22:07:05
Honzatuu píše:
No prostě jestli zase budu kupovat Ducati , tak určitě sáhnu po starších modelech bez elektronických píčovin a qickschiftru ( ani nevím jak se to píše) , kterej mě tam teda parádně sral
Vždyť ho můžeš vypnout, nebo prostě používat spojku . Tak vo co gou ?
Honzatuu píše: Já se z toho musím vypsat...….. tak doufá, že vás s tím nebudu srát
Je to ta pravá Ducati , kde motor pod 3500 otáček nefunguje , klepe se s hrká.
Nechapu, ze u motorky, kterou prezentuji jako univerzal i na kazdodenni dojizdeni, konecne ten motor nenaladi, aby fungoval i v nizsich otackach.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jinak vypnout se to dá , ale sere mě to tam.
Jsem prostě staromilec a zpátečník
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Čus prdi, máte někdo někoho zdatného přes opravy moto chladičů?
Dík
Naposledy editováno 01.08.2018 22:38:54
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Me teda QS hrozne vyhovuje, je to uplne pecka zvlášť kdyz brzdis z velky rychlosti treba do vracaku, spojku vubec neresis, jen to skopnes klidne z 6 na 1 a motorka to pobere. Ale jinak to nepouzivam uplne vzdycky, zda se mi, ze úplně nejlip to funguje v kalupu. Pokud jedu nekde na pohodu, radim normalne.
Jinak co se týká nepouzitelnosti Ducati pod 4trpm, jsi dalsi, kdo to potvrzuje. Je to pro me zvláštní, ze za tu dobu nebyli schopni to vychytat...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tyhle hodný kámošky už nejsou to do čeho jsem se zamiloval. I když vypadají skvěle , tak to tam není
Honzatuu píše: Attim> Problém je v tom , že jsem se do Ducati zamiloval v dobách , kdy to byla chrastící a dunící příšera. Když jsem na ni poprvé sednul na Ducati dni v Mostě (někdy kolem 22let) , tak jsem z toho byl hotovej kolik dní.
Tyhle hodný kámošky už nejsou to do čeho jsem se zamiloval. I když vypadají skvěle , tak to tam není
Máš to někde k podpisu?
Attim píše: Honzatuu> ty ses jak Libor
Me teda QS hrozne vyhovuje, je to uplne pecka zvlášť kdyz brzdis z velky rychlosti treba do vracaku, spojku vubec neresis, jen to skopnes klidne z 6 na 1 a motorka to pobere. Ale jinak to nepouzivam uplne vzdycky, zda se mi, ze úplně nejlip to funguje v kalupu. Pokud jedu nekde na pohodu, radim normalne.
Jinak co se týká nepouzitelnosti Ducati pod 4trpm, jsi dalsi, kdo to potvrzuje. Je to pro me zvláštní, ze za tu dobu nebyli schopni to vychytat...
Oni tomu říkají charisma, takže to nikdy nevyladí... je to trochu smutné u takové značky. A spíš to lidi kupují, že chci mít tu krásnou ducati. Ale víc v tom poslední dobou nevidím.
Naposledy editováno 02.08.2018 07:19:45
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Já nevim,nejsem žádnej megastřelec a u Amazonky sem byl rád,když sem smazal poserproužek i vepredu,ale když sem se svez na novým Monsteru,Multistradě,tak sem byl nadsenej jak to funguje a to sem byl zvyklej,ze můj 3V dole neskube.Asi že mi stačí ,ze to jede jako čert,krásně to brzdí a zatáčí a je to pocitově lehoučký pod prdelí..
E:jo a po městě se dá jet normálně kolem 2,5 3tis a nic neskube.Jenom to prostě netáhne a nemůžu chtít žádnou velkou akceleraci..V nižších otáčkách chtěj jezdit stejně jen vrazi motorů a ty co chtěj CBF1000...
Naposledy editováno 02.08.2018 07:27:33
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Její konkurent KTM nemá žádné variabilní časování ventilů a ten motor je schopný pracovat už od 2000 pokud jde člověk rozumně na plyn. To u MTS vůbec nešlo...
Ale chápu, že se na Ducati nesmí říct nic špatného, protože to někteří berou moc osobně. Přiznejme si, že by v tomhle měla Ducati zapracovat a začít ty motoru pořádně odladit. Nebo je to snad italská lenost?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Velkoobjem, dvouval, emise, síla od spodku, hlučnost. To jsou požadavky jak kdybyste chtěli pravýho ortodoxního žida, jen tak trochu modlícího se na koberečku směrem k východu
A k tomu všemu má Ducati asi jeden z nějpropracovanějších accessories marketů... Proč by to dělala v základu? Kup si jednotku s mapou, vejfuky, otevři to, zacáluj 3500€ a uvidíš jaký to bude eňo ňuňo.
Proč si dělat starosti s homologacema a odlaďováním na hranu limitů, když to udělají pro EU perfektně, motor sice dole cuká, ale co si pak majitel udělá v doplňcích už EU nezajímá.A naopak, ještě ho to bude nutit udělat kšeft.
Je to můj osobní názor. Neříkám že to tak je, ale ruku bych za to možná do ohně dal. Můj monster byl to samý, hned jak se otevřel byl to jinej motor, takže oni to umí a zjevně to dokážou.
A viz. HonzaTuu, mě konzum v motorkách taky nebaví... Tak jak se postupně staly auta uniformní, stanou se i motorky. Ducati pozlátkou "nagelovanýho krásnýho chuligána" ztratila vyjetím posledního SF1098... Diavel je sice silnej a umí jet, ale ten posez... Scrambler je jen pro ty "nagelovaný" a kapoty pro mě osobně nejsou. Zvuk všeho v originále prachbídnej a ceny začínají být úplně mimo vesmír.
Kdepak, já už vám zamávám max. z roku 2010... A níž
Naposledy editováno 02.08.2018 08:25:53
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 02.08.2018 08:42:14
Gonzo píše: A dvousvice uz se odspodu celkem sbira. Predchozi motor byl to prave peklo
Přesněéé motory na MTS do r.2012 nechtěly jet do cca 3500 na moji současné MTS r.v.2013(dvousvíce) běžně jedu okolo 2500. plynulé rozjetí není problém. Chceš "vystřelit"? stačí si podřadit.
t_freedom píše: dakarista> není... Zapomínate na jeden zásadní fakt.
Velkoobjem, dvouval, emise, síla od spodku, hlučnost. To jsou požadavky jak kdybyste chtěli pravýho ortodoxního žida, jen tak trochu modlícího se na koberečku směrem k východu
A k tomu všemu má Ducati asi jeden z nějpropracovanějších accessories marketů... Proč by to dělala v základu? Kup si jednotku s mapou, vejfuky, otevři to, zacáluj 3500€ a uvidíš jaký to bude eňo ňuňo.
Proč si dělat starosti s homologacema a odlaďováním na hranu limitů, když to udělají pro EU perfektně, motor sice dole cuká, ale co si pak majitel udělá v doplňcích už EU nezajímá.A naopak, ještě ho to bude nutit udělat kšeft.
Je to můj osobní názor. Neříkám že to tak je, ale ruku bych za to možná do ohně dal.
Nevim no. Velkoobjem, dvouvec, emise, sila a hlavne ochota normalne fungovat od spodku... KTM to umi. A taky muzes utratit tisice EUR, ale nemusis. Proste uz z fabriky to jde.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 02.08.2018 08:55:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Díky požadavkům na minimální,nebo žádný vibrace škubání a já nevim co ještě,maj za chvilku elektromotorky cestu otevřenou.2V se točení vysoko,4V jedou už od spolu...To už je tady jak u aut.Benziny i diesely makaj vlastně ve stejnejch otáčkách a rozdíl je už jenom v barvě tankovací pistole a zvuku motoru...
Já nevim,nejsem žádnej megastřelec a u Amazonky sem byl rád,když sem smazal poserproužek i vepredu,ale když sem se svez na novým Monsteru,Multistradě,tak sem byl nadsenej jak to funguje a to sem byl zvyklej,ze můj 3V dole neskube.Asi že mi stačí ,ze to jede jako čert,krásně to brzdí a zatáčí a je to pocitově lehoučký pod prdelí..
E:jo a po městě se dá jet normálně kolem 2,5 3tis a nic neskube.Jenom to prostě netáhne a nemůžu chtít žádnou velkou akceleraci..V nižších otáčkách chtěj jezdit stejně jen vrazi motorů a ty co chtěj CBF1000...
To jsem asi jezdil na jiným Monsteru. Tenhle rozhodne kolem 3tis nefungoval, skubal, protestoval.
K tomu elektro a benzin vs nafta, to je uplne jina debata o emisich a narizeni, ktere vyrobci musi plnit. Z toho to všechno plyne, proste neni a do budoucna nebude mozny honit vykon otackama, protože to znamená vic paliva a vic emisi. Takze se bude vic preplnovat, ochuzovat smes a vic chladit.