kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Na cestovani mam Hondu, kde ten spodek je vyladenej
edit: mam na mysli MTS 1260. Na starsi jsem nejel.
Naposledy editováno 02.08.2018 09:02:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tak už chápu ty kilometry
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
E: jen tak mimochodel proč tu Hondu prodáváš když je tak ..cestovní?
Naposledy editováno 02.08.2018 09:40:46
Svýho času jsem trochu cestoval (FJ 1200, CBR 900) Francie, Španělsko, Chorvatsko a vždy to bylo v létě a krom Andorry i u moře. A vzpomínám jak jsem měl černý ruce od rukavic a i porce přes 100km jsem jel v trenkách a tričku, jinak to na jihu fakt nešlo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Třeba zrovna ta KTM to umí a za hlavně o dost lepší peníze ve stejné konfigurici a s jednodušším motorem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
a neboj než jsem si byl schopen(finančně) koupit Ducati taky jsem jezdil na Japoncích ,ale to je už dávno,hrozně dávno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: _Hans_> neumím posoudit neboť jsem na ní nejel. Ale toto jsem taky slyšel a je to smutný
E: jen tak mimochodel proč tu Hondu prodáváš když je tak ..cestovní?
Protoze uz jsem asi rok nebyl dal nez na nemecky strane Sumavy a na tohle jezdeni kolem komina je to zbytecne tezky Nechci mit 3 motorky, tak zatim zkousim prodat Hondu, ale kdyz to nikdo nebude chtit (je to automat), tak asi budu muset dat do inzerce jednu Ducati
edit: porovnavam s Multistradou jen z hlediska cestovani, jinak je to jina kategorie motorky Pro Ducati hraje vaha - na to, ze je Multistrada stavbou cestovni enduro, tak se ovlada strasne lehce, protoze vaha je nizka. Tohle Italove umeji. A velky plus pro cestovani je tempomat, ktery nevim proc Japoncici na VFR nedali. Jinak proti te Honde nemuzu rict kriveho slova.
Naposledy editováno 02.08.2018 09:57:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: dakarista> a proč to píšeš mě? já tady nefňukám já jsem naprosto spokojený UŽIVATEL MTS1200
a neboj než jsem si byl schopen(finančně) koupit Ducati taky jsem jezdil na Japoncích ,ale to je už dávno,hrozně dávno
No myšleno i jiné velké dvouvalce a možná by jsi se divil, jak to nefunguje.
Na litrových dvouválcích jsem najel přes 50 000km, takže vím co od toho čekat, ale tady mi to přišlo. Ze je to jen zlaté pozlátko u Ducati
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Já jen,že mi trošku ty požadavky přišly jakože chceš stejně nový FJR a jenom se o tom potřebuješ utvrdit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: To jsem asi jezdil na jiným Monsteru. Tenhle rozhodne kolem 3tis nefungoval, skubal, protestoval.
K tomu elektro a benzin vs nafta, to je uplne jina debata o emisich a narizeni, ktere vyrobci musi plnit. Z toho to všechno plyne, proste neni a do budoucna nebude mozny honit vykon otackama, protože to znamená vic paliva a vic emisi. Takze se bude vic preplnovat, ochuzovat smes a vic chladit.
Asi je to i o zvyku,nebo stylu jízdy.Fakt nevim.Mě se M1200 moc líbil,ale přímý srovnání s SD nemam.Já když měl ještě S2R,tak neprotestoval až tak od 4000.Pak sem tam dal jen přímej svod a nejvíc ten spodek změknul až s jinou spojkou,co mi tam nacpali z 848,což nevim jakto,ale bylo mi to fuk,když to fungovalo a to už někde od 2500 s lehkou rukou a od 3000 naplno...
To elektro sem napsal kuli tomu jak tu hodně lidí chce k dispozici max krouťák už odspodu a vyhlazenej průběh.To je prostě nejblíž...
U aut ještě nenastupovali eurokrati a lidi řešili že benzin 8V jede jen dole a 16V se zas musí točit.Že TD jen nakopne a pak nejede atd.. Ve finále sem přesed z 2.0JTS do 1.4 T benzínu,kterej jel líp a už v nižších otáčkách a teď do 2.0Tdi,který na rozdíl od toho předchozího benzinu při malý rychlosti a požadavku rozjezdu třeba na trojku chcípne...
dakarista píše: No myšleno i jiné velké dvouvalce a možná by jsi se divil, jak to nefunguje.
Na litrových dvouválcích jsem najel přes 50 000km, takže vím co od toho čekat, ale tady mi to přišlo. Ze je to jen zlaté pozlátko u Ducati
A jako myslíš že jsem nejel na ničem jiném dvouválcovém než na Ducati? možná by jsi se divil kolik jsem toho měl půjčeného.
Každá motorka má svoje.
Osobně mám ještě jeden problém - musí se mě líbit
E: pro rýpáky: ano i BMW1200GS Adveture
Naposledy editováno 02.08.2018 10:20:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Asi je to i o zvyku,nebo stylu jízdy.Fakt nevim.Mě se M1200 moc líbil,ale přímý srovnání s SD nemam.Já když měl ještě S2R,tak neprotestoval až tak od 4000.Pak sem tam dal jen přímej svod a nejvíc ten spodek změknul až s jinou spojkou,co mi tam nacpali z 848,což nevim jakto,ale bylo mi to fuk,když to fungovalo a to už někde od 2500 s lehkou rukou a od 3000 naplno...
To elektro sem napsal kuli tomu jak tu hodně lidí chce k dispozici max krouťák už odspodu a vyhlazenej průběh.To je prostě nejblíž...
U aut ještě nenastupovali eurokrati a lidi řešili že benzin 8V jede jen dole a 16V se zas musí točit.Že TD jen nakopne a pak nejede atd.. Ve finále sem přesed z 2.0JTS do 1.4 T benzínu,kterej jel líp a už v nižších otáčkách a teď do 2.0Tdi,který na rozdíl od toho předchozího benzinu při malý rychlosti a požadavku rozjezdu třeba na trojku chcípne...
Mě se taky M1200S líbil. Dokud jsem vzápětí nesedl na SD. Ten rozdíl je prostě výrazně znát a takhle bezprostředně po sobě ještě o to víc.
Jezdím taky s 2.0TDI a na trojku se teda většinou nerozjíždím Nicméně přisuzoval bych to mapování, prostě to tam nelejou po kýblech, protože bys mohl měnit DPF každej tejden. A zase jsme u toho emisniho nesmyslu. Počkejte na motorky s Euro5, to budou bandasky!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
KTM GT
To se mi moc líbilo, jen problém zadní stupačky. Nevešli jsme se tam ve dvou. Jsou skoro v jedné rovině. Když dám nohu na špičku, tak jsem měl za pátou hned stupačku. Spolujezdec by ji tam už nedal.
Motorově o dost lepší jak KTM, funguje to jak moderní dvouválec, hezky od spoda. Brzdy a semi podvozek super.
KTM SAS
Tu jsem bral jako alternativu GT, ale je už to víc enduro na podvozku. Byl jsem si na tom nejistý při rychlejší jízdě. Ve dvou to bylo ok, ale sám to bylo takové rozvrkané. Ta elektronika se mi na tom moc líbila, včetně té GPS v přístrojovce.
Kombinace podvozku MTS a motoru od KTM by byl úplný ideál a pecka
Jezdím hlavně ve dvou, tak hledám něco pro dva
Attim píše: Mě se taky M1200S líbil. Dokud jsem vzápětí nesedl na SD. Ten rozdíl je prostě výrazně znát a takhle bezprostředně po sobě ještě o to víc.
Jezdím taky s 2.0TDI a na trojku se teda většinou nerozjíždím Nicméně přisuzoval bych to mapování, prostě to tam nelejou po kýblech, protože bys mohl měnit DPF každej tejden. A zase jsme u toho emisniho nesmyslu. Počkejte na motorky s Euro5, to budou bandasky!
Jj,dyk jo.Já bych to tý Ducati asi ale stejně odpustil což je ale jedno,páč až dostavim,tak to bude vypadat spíš tak na Tuono V2 a budu tvrdit,jak nic víc nepotřebuju a že to je to nejvíc
Na trojku myslim jakože dojedeš ke křižovatce,zjistíš,že můžeš,tak nezastavíš a necháš to v klidu rozjet zase.Né z nuly woe.Prostě taková ta šouračka městská.To zvládal ten Multiair o kus líp..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Já právě koukal i po té předchozí MTS 1200 DVT, ale odradila mě ta spotřeba oleje a náš servis
Dal jsem si tu práci a dohledal v Motocyklu 07/2016 je Diavel jako ojetina. Doslova tam psali: "Diavelu se za pět let výroby dotklo hned devět svolávacích akcí. Jako choulostivý se ukázal třeba bezklíčkový systém zapalování nebo boční stojan, který musel být u modelů 2011 až 2013 vyměněn. Občas se také mohl zavzdušnit chladící systém (indikuje to příliš vysoká teplota chladící kapaliny i během krátké projížďky), což spolehlivě odstranilo znovunaplnění za použití podtlaku.Co naopak příliš řešit nelze, je řetěz mlátící o ochranný kryt kyvné vidlice při přeřazování (i při korektním průvěsu)."¨
Můžu potvrdit, Dušanův (z Trojkámenu) Diavel měl problémy z tím bezklíčkovým startováním a také měl problémy s tím zavzdušňováním.
Krásným příkladem, že i ty ingoty od Ducati jdou krásně vyladit je právě Bimota. Když jsem si před časem pořídil Delirio a jel na ní domů, nechtělo se mi věřit, že jedu na tom starém známém 1000DS resp. 1100DS. Má to celé jádro mechanicky stejné s Multistradou 1100, ale je to projevem úplně jiná motorka. Nevím jak to popsat, ale klidně bych si jej dovolil doporučit i pro začátečníka, nebo holky.
Prostě vzali železo od Ducati, udělali si svůj airbox, výfukový systém, a ECU dodalo VALBRO místo Magneti Mareli. A jde to. Je to naprostá pecka. (Abych nekecal, nejsem si stoprocentně jistý, zda-li Bimota nemontuje do motorů své vačky.....)
To mě nedávno přivedlo k tomu, dohladit průběh i u GT. Dnes mám v origo jednotce nahranou mapu od Rexxeru a celkově na ni celou motorku seřízenou a pocit při odjezdu byl prostě šokující.....Jde to, ale ne čistě z výroby.......tam je to celé chudé, ukuckané.......
Samozřejmě jemný čtyřválec z toho nikdy člověk neudělá a já bych to ani nechtěl, ale rozdíl to je sakramentský a hlavně uživatelsky příjemnější. A myslím, že i pro ojniční pouzdra.......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Chčije to z ohromný koule tekutýho kovu. Co je pod ní nevím, chtěl jsem se nejdřív poradit s odborníkem než na to vezmu dremel.
Vidět to asi bude, nemám s tím problém.
mě tekla vrchní lamela - borec říkal jediný spolehlivý je přerušit celou lamelu na bocích chladiče......
takže vem dremel a na koncích chladiče odřež žebrování u té špatné lamely a zavař to TIGEM... udělá ti to každej kdo vaří autochladiče a klimatizace
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: dakarista> Třeba bys měl štěstí a tvoje by olej nežrala.Stejne je zvláštní,ze BMW boxery žraly olej,KTM LC8 žraly olej a sou to takový cestovatelský legendy.Asi i kuli tomu sou k tomu tak velký kufry ...
Ono je žrát a žrát ... jako 0,7-1l na 1000km je fakt hodně přes čáru. To nemůžeš říct, že je to normální
Při téhle spotřebě oleje už není potřeba olej měnit, protože bude furt nový, stačí vyměnit jen oil filtr