kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Btw dneska mi při podřazování zůstala viset převodovka mezi kvaltama a nešlo řadit nahoru ani dolu, musel jsem pustit spojku a spadlo to do dvojky, od tý doby zase cajk. Vlastnost, nebo blížící se trabl? Jestli není nakouřená vidlička třeba, párkrát už mi quickshifter nedořadil....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 05.08.2018 07:33:46
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
fsmoula píše: strakon> A zřejmě sulusnej oddíl co Hodkovice Brod
Chvojkovice woe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Chvojkovice woe
STS Chvojkovice Brod.
Naposledy editováno 04.08.2018 23:17:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: ... btw dneska mě nezávisle na sobě oslovili dva lidi, co dokázali zadřít "můj" motor. To se ty osmikila tak serou? Vždyť se tu řešilo, že už by měly být ok...
Btw dneska mi při podřazování zůstala viset převodovka mezi kvaltama a nešlo řadit nahoru ani dolu, musel jsem pustit spojku a spadlo to do dvojky, od tý doby zase cajk. Vlastnost, nebo blížící se trabl? Jestli není nakouřená vidlička třeba, párkrát už mi quickshifter nedořadil....
Já vím o dvou 675kách... Jedná na klice, prej snad měly nějak blbě řešenou axiální reakci kliky.
Druhá na vrchu, ale tam si nejsem jistej jestli to nebyl majitel a hlídání hladiny oleje.
8mi kila jsem považoval za dotažený...
Naposledy editováno 05.08.2018 12:35:23
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
V roce 2011 jsem si pořídil první DUCATI - Diavela, v roce 2015 pak přikoupil MTS 1200 a té bych se rád trochu zastal. V několika příspěvcích v posledních dnech se tady na ni snesla vlna kritiky ohledně různých věcí, hlavně teda kvůli spotřebě oleje a ucukanosti kolem 3 - 4 000 ot/min. Já mám tedy model DVT, mám zkušenost i s předchozím modelem MTS 2010-2014, tedy s tou, co má například zde přispívající Tifone. Nechci tady hájit ani celou značku DUCATI ani MTS do roztrhání těla, každý má jiné preference, někomu se líbí 2-vály, někomu 3-vály, někomu 4-vály. To je nakonec dobře, bylo by blbý, kdybysme jezdili všichni na jednom modelu, takže názory tohoto typu respektuji a rozumím jim, sám jsem prošel několika značkami a vždy při koupi jsem o nich tvrdil, že se mi líbí a vyhovují mi a opravdu to tak bylo, v podstatě něco podobnýho, jak to razí třeba Frenky. U DUCATI jsem se v poslední době zasekl (i když mám garáži i jedno HD - já vím, sorry vím že je to hrůza tahle kombinace ), nějak mi prostě vyhovují a hlavně se mi líbí.
K těm dotazům - nechci se s nikým dohadovat nebo přít, berte to jen jako příspěvek/zkušenost, ale žádné cukání v tom zmiňovaném otáčkovém spektru u MTS tedy nepociťuji, pokud tedy dvouválcové vibrace při přidání plynu nenazývám cukáním (naopak se mi to líbí a lidi, kterým to vadí, ti by si měli koupit 4-vály s hladkým chodem - to nemyslím jako urážku ale dobře míněnou radu), dokonce se nebojím napsat, že pokud nepotřebuju zrovna větší zrychlení třeba pro předjíždění a s plynem zacházím jen zlehka, sbírá se to od 2000 - 2500 ot. Myslím v běžném provozu při cestování, třeba i ve dvou. Na okruhu nevím, nejezdím tam, jsem založením požitkář a cestovatel . Minulý model byl pokud si pamatuju dost podobný, i když motor v porovnání s DVT působil trochu víc rošťácky, malinko divočeji (stejně jako to mám doma v porovnání s Diavelem, kde je naladěn trochu jinak než v MTS).
Ohledně spotřeby oleje - zde mi přijde, že síla internetu pracuje naplno. Nebo mám jen špatné informace od ostatních provozovatelů MTS DVT, nevím. Dělá se z toho větší problém, než to je, zdá se mi. A pokud toto někdo uvede jako důvod, proč si MTS nekoupí a jde radši do něčeho jiného a přitom se mu MTS líbí, tak to mi přijde trochu úsměvný.
Mě osobně to olej papalo malinko více, když to bylo nový (ale i tak do 0,3-0,4ltr na 1000km), jak přibývají kilometry, postupně to šlo dolů. Nyní mám asi 23000km a už nějaký čas se tomu nevěnuji, protože spotřeba oleje je v rozmezí 0,1-0,2ltr/1000km. Já vím, jsem klidnější a starší jezdec, ale zase bych se necharakterizoval, že jezdím páprdovsky, tak minimálně třetinu km myslím jezdím svižněji. Nenazval bych to pilou nebo sportovní jízdou, ale otáčky využívám až k červeným. Prostě to beru jako vlastnost a nijak to neřeším. Koneckonců to snad ani nestojí za řeč, v mém případě najezdím ročně na MTS asi 8 - 9000km, takže i kdyby to bylo na té horní hranici, tedy 0,2ltr/1000km (ale je to spíše méně), jedná se o 1,6ltr. Litr SHELLU 15W/50 kupuju za asi 190Kč, bavíme se tedy o cca. 300Kč/rok. Vzhledem k tomu, že do benzínu dám ročně zhruba nějakých 16000Kč (to jsem teď vypočetl, jinak to nehlídám), jde vlastně o prd. Stojí za to to zdlouhavě řešit, když se to nezhoršuje, ale naopak zlepšuje? Za mě říkám, že nee.
Jinak brácha a kamarád, co společně často jezdíme mají KTM Adventure (1190S a 1290S), tak i ve srovnání vychází MtS celkem dobře. Uznávám, že hlavně ta 1290 je větší divoch, ten motor jde odspodu o něco lépe, ale při cestování to není až tak důležité myslím. Nicméně jsou zase věci, ve kterých vede MTS, pro hodně lidí třeba design (je to taková "modelka"), kamarád třeba zase řeší nějaké kmitání řidítek hlavně při cestování s kufry, takže všechno má svý. Jak tu někdo psal, myslím TIFONE, důležitá je jediná věc, musí se Ti líbit, pak jsi schopen i něco odpustit. A ideální motorka, které by nebylo co odpouštět, podle mě neexistuje. Hlavně cestovní endura jsou vlastně o tom, komu se podaří poskládat nejlepší kompromis .
Tak sorry za dlouhý příspěvek, berte to jen jako názor jednoho z mnoha majitelů MTS, co si hájí svoje a pokud s tímto nesouhlasíte dobře, respektuju to a s nikým se dohadovat nebudu, já mám názor tento.
Ahoj JirkaS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jak vím, chodí sem na toto vlákno i budoucí majitelé a zájemci o Ducati a třeba i MTS, hledají informace, zkušenosti, informace, a po přečtení těch příspěvků na které jsem reagoval by dle mě bylo zbytečné, aby si na základě těch možná zavádějících informací řekli, že je to šmejd a krám a já nevím co ještě a od koupě kvůli tomu odstoupili. Pokud to tedy pro někoho je důležité, jako pro Tebe, tak ať odstoupí, pokud jsou na tom podobně jako já, mohou vzít tuto konkrétní moji zkušenost v potaz a rozhodnout se dle sebe. Pro hromadu z nich/nás je MTS skvělá motorka. Jak jsem psal, můj názor nikomu nenutím, je to prostě taková zkušenost. Když se ve vlákně píše "A", mělo by se napsat i "B". Takže to ber tak, že to nebyl až tak příspěvek třeba pro Tebe a jiné členy, kteří znáte DUCATI jako své boty a jak píšeš, každý jste nějakou měl, ale spíše pro ty nové, hltající každou informaci. Když jsem ještě DUCATI neměl a vybíral, patřil jsem mezi ně a také hledal. Tak jestli Tě to uráží, že jsem přispěl, nečti to. Ahoj JirkaS.
Takových objektivních názorů jako jsi sem dal je třeba....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 05.08.2018 19:06:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jeste k tomu ztraceni oleje. On je to problem v uvozovkach. Chapu Tvuj pohled a je jasny, ze kdyz o problemu vis, tak se s tim nejak srovnas. Ja vidim problem hlavne v ocekavani lidi - u motoru s vodnim chlazenim si zvykli, ze se prakticky po cely interval vymeny oleje na vetsine motorek olej neztraci. A DVT se najednou vymyka Na dovolenou s Multistradou je potreba brat litrovku oleje, coz ja naposled delal s Hondou CB 750, co mela natoceno 70000 km :)
Naposledy editováno 05.08.2018 19:18:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A u tvoje spotřeba do půl litru na 1000km je už trochu problém... což jsi neuznal ... tahle spotřeba je normální u levné motorky, ale ne u top cestovního stroje.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ja se dneska svezl na Liborovy Laverde 750. To je motorka z doby, kdy slovo ergonomie jeste nemelo zadnej vyznam. Po 100km bych z toho byl totalne rozbitej. Psat, ze to nejede by nebylo uplne pravda, holt je to 750 z konce devadesatek. Je to takovy trochu jalovy, do 6tis se moc nedeje, pak to jako zacne neco delat a kdyz uz to vypada, ze to konecne zatahne, tak zasahne omezovac a radis. A znova dokola. Kdyz se to drzi mezi 6 a 9krpm tak se s tim da celkem svižně, ale jakmile se motor dostane pod 6k, tak je treba rychle podradit. Jsem teda ted uz trochu zvyklej na SD, takze ten pocit je tim samozřejmě zkreslenej. Takovy predjizdeni je ale treba radne v hlave naplanovat, zkontrolovat otacky, kvalt, polohu plynu, rychlost predjizdeneho subjektu a kdyz to vsechno klapne, je mozny se do toho pustit😄
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jinak pokud to někomu žere 0,5ltr a víc, tak to je samozřejmě už dost. To alespoň dodatečně uznávám . Nezachytil jste někdo, jak se k tomu pak staví výrobce nebo dovozce? Jen se ohánějí oblíbenou větou "to je v normě" nebo to už někomu řešili opravou, výměnou nebo jinak? Pokud to vůbec má nějaký technický řešení, protože jsem nikde neviděl informaci, že by řekli, kudy to papá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JirkaS2 píše: Frennky> Díky Frennky, když bude o čem, velmi rád přispěju. Motorky jsou moje opravdová láska, a když nejde jezdit že je zima, nebo zase naopak až dost vedro jako teď (i když včera i dneska jsem na pár hodin jezdit byl, hned po ránu), tak mi dělá radost je alespoň přelešit, pokoukat, pomazlit v garáži, něco třeba namazat, opravit, a když ani to, tak fórum je dobrý relax sdílený se stejně postiženými. Tak díky a ahoj a ať MV slouží, krasavice. Fakt je ten 3-vál takový univerzál? Po Crustym (myslím že tak se jmenoval??) a Kawě, tedy 2-válcích, jak zaujal? Chybí Ti něco z 2-vál? Nejsem zvědavý jak vopice jen tak, na 3-válci jsem ještě nejel a někdy do budoucna nevylučuju třeba Triumpha (Explorer 1200 nebo jen Speed Tripla pro kratší vyjížďky), ty se mi taky líbí. Ne že bych se chtěl MTS zbavit, to zatím ne, ale léta letí a když se podívám kolik sezon mi tak asi ještě zbývá, chtěl bych zkusit ještě i to, dokud na to vylezu . JirkaS
Já asi nejsem ten pravej, kterej umí přesně popsat pro druhý nějaký relevantní informace. Mně přijde, že reakce na plyn je fakt neuvěřitelná, vibruje to míň než Ducatky, chce to víc do otáček, jede to furt strašně (alespoň pro mě), ale zvukem a pocitem to není sterilní čtyřválec. Je to fakt tak nějak přesně mezi. 4válec jsem nikdy neměl - jen jsem se na něm párkrát projel. Nejsem ani žádnej závodník jako Freedom, ani žádnej testovací jezdec jako Zajoch, takže to všechno ber s rezervou. Nejlepší máš si to zkusit sám a uvidíš. A jakýpak 'kolik sezon mi ještě zbývá' ?! Vždyť jsme mladí kluci v nejlepších letech !