kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PETARDAK píše: Čí byla ta ve V.M. víš a až bude tvoje SP1 na prodej, tak kam máš volat, doufám taky víš!!!
Jasně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: Jasně.
byl bys blbej kdybys SP1čku dával z ruky, ty woe!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: Jasně.
Kdyby te naaaahodou napadlo ze bys chtel tu SP prodat, tak mi dej taky vedet. Je velkej problem nejakou sehnat a to nemluvim o stavu
Ale bejt tebou, necham si ji doma nebo u me doma
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Lehký endura nevim.To se prej jen občas rozpadne motor,nebo někde něco rupne,ale když to jezdí,tak to dobře funguje a hlavně třeba ještě dobře v obtížných pasážích startuje s čimž měly dřív třeba WR od ladiček problémy.
Ale třeba ty cest. endura 990.Žere to olej,mlátí tomu furt řetěz,displej furt zapařenej a eště takový malý hnusný digitálky přitom,plyn je lepčí nepouštět do nuly,páč to jinak na výjezdu cukne a vyladit to moc nejde ani zkrácením lanka,když s tim chtěj jet do Afriky,nebo většího tepla,tak musej dát ještě jednu saharu,jinak se to vaří (což je teda i problém 1190) a stejně mi kámoš,co přešel právě na tu 1190 říkal,že už to není ono.Že tohle jako funguje a jede líp,ale ta 990 byla lepší...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Stejně je ten vzestup KTM malej zázrak.Když si tady čtu,co by kluci motorce neodpustili...
Lehký endura nevim.To se prej jen občas rozpadne motor,nebo někde něco rupne,ale když to jezdí,tak to dobře funguje a hlavně třeba ještě dobře v obtížných pasážích startuje s čimž měly dřív třeba WR od ladiček problémy.
Ale třeba ty cest. endura 990.Žere to olej,mlátí tomu furt řetěz,displej furt zapařenej a eště takový malý hnusný digitálky přitom,plyn je lepčí nepouštět do nuly,páč to jinak na výjezdu cukne a vyladit to moc nejde ani zkrácením lanka,když s tim chtěj jet do Afriky,nebo většího tepla,tak musej dát ještě jednu saharu,jinak se to vaří (což je teda i problém 1190) a stejně mi kámoš,co přešel právě na tu 1190 říkal,že už to není ono.Že tohle jako funguje a jede líp,ale ta 990 byla lepší...
To nemas uplne presne info. 990 olej moc nezerou. Maji trochu jine trable. Kolem me jich jezdi tak 50, +20 ks 950, a cca 10 Superendur. V tom jsem si celkem jistej.
Naposledy editováno 09.08.2018 22:50:04
cibus píše: To nemas uplne presne info. 990 olej moc nezerou. Maji trochu jine trable. Kolem me jich jezdi tak 50, +20 ks 950, a cca 10 Superendur. V tom jsem si celkem jistej.
Tak to máš o kus větší vzorek.Z těch pár,co znam já nežere jedna..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
cibus píše: Zmulin> Strakon> Ale jo. Vsechno to bude pravda. Verim. Ale hromada tech motorek zazila veci, o kterych jine motky neslysely. Jede to jako supersport a da se s tim obkrouzit mx trat. Nekdy a nekde si to slabsi chvilku vybere.
To je taky pravda.Na druhou stranu,kolik procent majitelů na tom tu mx trať dokáže objet.Mmch SM-T je uplně to samý,nebo to má jinak převodovku třeba?
kdyby mi za devitky nabidl nekdo pekne SPecko, asi bych tezky rozhodovani.... designove je pro me zajimavejsi duc, ale ta technika je proste takova "italska", nikdo nad tim nijak zasadne nepremyslel. A opravdu si nemyslim, ze za vsechno muzou emise a ze nejakou "mapou" se vsechno zachrani... Myslim, ze SP co se tyka konstrukce a zpracovani je o level jinde.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: dakarista> Myslíš že se do toho vejdeš?
Ty, to jsem nezkoušel. Nemáš š tím zkušenost?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
No žere to cca jako SSo
Naposledy editováno 10.08.2018 08:00:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: strakon> on na tom najede hovno ročně. Ale když byli na Korsice-Sardince, tak ho po 2000km zaskočila kontrolka mazání... A to docela v divočině. Nakonec tam nalili něco od itala z garáže, ci co.
No žere to cca jako SSo
Doléval i z vlastních zásob co si pamatuju