Btw s tou N->1 sa mi to pár krát stane tiež, neprišiel som na to čo je príčinou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-9r
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-9r
stano83 píše: PumaBiker> Dnes jsem zkoušel dotáhnout lanko spojky co nejvíce to šlo tak ať to neprokluzuje a bylo to dobré. Vypadá to ale že už jsou lamely dost sjeté. Asi mě čeká výměna.
Jasne, to by ale nemalo mat vplyv na prevodovku , opotrebovana spojka ti bude skor preklzovat, ale nemalo by to sposobit vyskakovanie resp. falosny neutral..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-9r
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-9r
Naposledy editováno 08.08.2018 15:37:37
Naposledy editováno 08.08.2018 19:55:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-9r
Mildaz píše: Myslím, že je to bolest Kawy, má sice super motory, ale s převodovkami je to horší. Zkus změnit značku oleje, když jsem dával Motul, tak mě to taky dost zlobilo. Teď tam leju Repsol a je to znatelně lepší. No a Kawasaki chce prostě hrubší sílu při řazení.
ja používam Bel-Ray 10w40, to ti tam naleju aj v autorizáku Kawasaki
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-9r
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-9r
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-9r
gagtoy píše: Bubrak-ZX10R> ten bajk až na tu špajzku problémy nemá... vždyť to víš...
jasny, devitka me pripoutala ke Kawasaki, do ty doby sem byl SuuuuuZuuuuuKiiiii ale co zvladla devitka a ted desitka, to mi hlava nebere. umel bys prekrouzkovat pisty u desitky, prip za kolik?
ten prasklej ram ve svarech sem mel, ale sou to jen praskliny na housence (svaru) nikoliv samotny ram, to uz mam opraveny (je to jakoby zespoda ramu nad hlavou motoru, obe strany)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-9r
Mildaz píše: Myslím, že je to bolest Kawy, má sice super motory, ale s převodovkami je to horší. Zkus změnit značku oleje, když jsem dával Motul, tak mě to taky dost zlobilo. Teď tam leju Repsol a je to znatelně lepší. No a Kawasaki chce prostě hrubší sílu při řazení.
Já teda jezdil jen na ZX10R, ale ta převodovka byla ukázková
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-9r
FiZzeR píše: Já teda jezdil jen na ZX10R, ale ta převodovka byla ukázková
Proti devítce je to výrazný krok kupředu. Ale u devítky se s tím dalo celkem žít. Já měl jediný problém a to že v chladnu pod 10st to po 40km začalo kuckat a nedalo se skoro jet. Když se to nechalo vypnutý třeba 10min tak to pak zase třeba 10km.jelo normálně a pak zase to samý. Nepřišlo se nikdy na to čím to bylo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-9r
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-9r
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-9r
gagtoy píše: FiZzeR> přesně tak... moc bláznů v -10 nejezdí :D ale to co Bubrák popisuje dělaj zamrzlé karbce... jedna hadice vede od vodní pumpy k jednosměrnému ventilu a do karburátorů a druhá z karbců na válce
a ty zamrznou i kdyz je treba +5 ? tim jak to tam proudi tak to je jeste chladnejsi?
ale to by mely mit teda vsechny karburatory obecne ?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki Ninja ZX9R seřízení ventil... Kawasaki ZX-9R Ninja | Milhouse12 | 6 | 15.9.2024 v 19:18 puffybodie |
Nejde zařadit Kawasaki ZX-9R Ninja | Deziik | 18 | 13.8.2024 v 18:33 Dandos489 |
Kawasaki zx9 chrastí spojka Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... | Pavelzx9 | 2 | 29.7.2024 v 17:24 ja1 |
Kotouče Braking Kawasaki ZX-9R Ninja | Tomast | 21 | 26.6.2024 v 17:25 ZdendaZB |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |