1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rezavy prasek na retezu
gugo píše: dle tvoji logiky by treba nemohl existovat nerovnomerne vytahnej retez. Nehlede na to, ze kdyz budes mit rozetu z blata a kvalitni retez pujde do prdele rozeta driv nez retez.
Proto všem vždy doporučuji a sám to tak i dělám, že když mám vymletou rozetu tak měním komplet celou sadu (řetěz i obě rozety) a neřeším čím to je. V okamžiku kdy dáš novou rozetu na starý řetěz nebo nový řetěz na starou rozetu tak od té chvíle to spolu prostě nekamarádí a přesně na sebe nesedí a ta starší věc poškodí tu novou a jsou to jen vyhozené prachy. Proto se sady prodávají jako sady
KDY JE ŘETĚZ ZRALÝ NA VÝMĚNU?
- musíte ho napínat každých cca 500km - pozor: charakteristika některých řetězů je, že se jako nové (prvních cca 1000km) výrazně vytáhnou, ale potom další tisíce kilometrů pevně odolávají dalšímu vytažení - tento případ není na závadu, jiné typy řetězů se vytahují průběžně po celou dobu živostnosti
- z řetězu vytéká hnědá tekutina - poškozené těsnící kroužky .......
1 reakcí na tento příspěvek Rezavy prasek na retezu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rezavy prasek na retezu
gugo píše: tvl to je zase vykrik do tmy
to je fuk,hlavní je že je to pravda.
co je to zas za teploušskou zkratku,,, tvl.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rezavy prasek na retezu
El-Chio píše: ........
Predchozi origo. retez my vydrzel 36k ...
jedina otazka... s tim retezem jsi TY osobne najel 36 000km (mas motorku od novoty) a nebo jsi motorku kuprikladu koupil s klasicky 30ti tisici kilometry a osobne jsi najel treba 6tisic a pak menil retez?
cuir píše: jedina otazka... s tim retezem jsi TY osobne najel 36 000km (mas motorku od novoty) a nebo jsi motorku kuprikladu koupil s klasicky 30ti tisici kilometry a osobne jsi najel treba 6tisic a pak menil retez?
Moto jsem koupil, z cca 9000 km. Rok stara koupena kamosem v UK. Vsechno tam bylo v origo, i gumy. A v 36 jsem menil, takze jsem na starej najel 27... A ted mam 46 uz mozna 47....
1 reakcí na tento příspěvek Rezavy prasek na retezu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rezavy prasek na retezu
Rozeta hier. [/quote]
Ahoj. Rozeta vypadá na pohodu a nebo spíše mi malinko připadá že jsou ty zuby ohnuté, ale na opačnou stranu. Může se mi to jen zdát. Neotáčel si jí? Pokud ten řetěz nedělá divnej chrastící zvuka při úplně pomalé rychlosti (cca rychlost chůze) jakoby nepřeskakuje a nezasekává se tak na něm pár tisíc ještě nalítej, ale jak už sem ti psal. Vypadá to že málo mažeš. Já dám mašinu na stojánek a sprey cca 5 cm od řetězu na vnitřní stranu. Řetěz znruba 3x protočim do kola pod zmáčknutým spreyem. Práce na 20 vteřin. Řetěz pak krásně a hladce ševelí
nevo7 píše: El-chio : To chce detail na rozetu, konkrétne na zuby, po očistení. Ale ak neskresľuje foťák, tak už sú tie zuby v zábere reťaze zošľahané. A ak to v UK nemazali /keď som tam bol na dovolenke, tak som mazal každý deň, také tam je počasie/, tak je po smrti, vlhkosť, špina. Proste to už bude stále hrdzavieť, prášiť na moto aj čižmu čím ďalej tým viacej. Ale v kľude sa tu môžme baviť ďalších x strán o tom, či radšej kúpiť nový reťazový kit /za 100 eur/, alebo to predáš niekomu ako novú motorku .
Asi si ma nepochopil, tetazovka je tam nova 10000km a je v ko. A neviem cim to je. Jasne nedavam jej 100% starostlivost, ale kua je to malo, ci?
MartasUS píše: [quote=El
Rozeta hier.
Ahoj. Rozeta vypadá na pohodu a nebo spíše mi malinko připadá že jsou ty zuby ohnuté, ale na opačnou stranu. Může se mi to jen zdát. Neotáčel si jí? Pokud ten řetěz nedělá divnej chrastící zvuka při úplně pomalé rychlosti (cca rychlost chůze) jakoby nepřeskakuje a nezasekává se tak na něm pár tisíc ještě nalítej, ale jak už sem ti psal. Vypadá to že málo mažeš. Já dám mašinu na stojánek a sprey cca 5 cm od řetězu na vnitřní stranu. Řetěz znruba 3x protočim do kola pod zmáčknutým spreyem. Práce na 20 vteřin. Řetěz pak krásně a hladce ševelí [/quote]
Neotacel, retez jede hladce, ale je uz hodne vytahanej. Mazu jak pises. Pouzivam motul chain lube. Mazu max. po 1000km nebo jak je suchej. Ze to musim vymenitje my jasny. Jsem na dovci a par kilometru to jeste musi dat. Ale neni myjasny jestli neco delam spatne, nebo proc po 10 -14k km je retez v p.....
Naposledy editováno 14.08.2018 23:41:35
MartasUS píše: Proto všem vždy doporučuji a sám to tak i dělám, že když mám vymletou rozetu tak měním komplet celou sadu (řetěz i obě rozety) a neřeším čím to je. V okamžiku kdy dáš novou rozetu na starý řetěz nebo nový řetěz na starou rozetu tak od té chvíle to spolu prostě nekamarádí a přesně na sebe nesedí a ta starší věc poškodí tu novou a jsou to jen vyhozené prachy. Proto se sady prodávají jako sady
ale to jaksi neodpovida tomu co jsi rikal. Proste muze mit rozetu krasnou a retez v prdeli a vice versa.
1 reakcí na tento příspěvek Rezavy prasek na retezu
nevo7 píše: El-Chio : Musel by niekto napísať čo má tiež reťaz JT, ale 10k je málo. Bude to ale zlou starostlivosťou, prašné prostredie. Treba čistiť a mazať 500 km, prípadne len mazať, ak to dážď očistí. Ja som mal len DID /ale na 600vke, môže záležať aj od ťahania za plyn, častá zmena uberania a pridávania/, turistický jazdené za každého počasia, najslabšia dala 26000km, stredná kvalita 40000km a naposledy čo som tam mal ZVMX, tak sa moto už predala, tak neviem /a vždy zlatá farba /. Proste zmeň výrobcu, jazdi a uvidíš po druhej sade, či je chyba v tebe alebo v reťazi.
Njn, cisti to na dovce....
1 reakcí na tento příspěvek Rezavy prasek na retezu
Retez mazu jenom na kraj valecku, na krouzka to strikam minimalne, ale taky. Muze to byt problem, ze O krouzky jsou taky potreba mazat?
Ale cetl jsem tady o lidech co nikdy nemazou a najedou podstatne vic....
A ten řetěz maž klidně celý. Boky potom jenom otři. Ale nemusíš...
Naposledy editováno 15.08.2018 19:34:37
El-Chio píše: ....
Ale cetl jsem tady o lidech co nikdy nemazou a najedou podstatne vic....
Tak tomu moc nevěř. Sakra...po selsku...je to mechanická , dosti zatěžovaná věc. Působí tam velké síly a zatížení. O vlivu prachu a vlhkosti nemluvě. Ta jaképak nemazat...blbost... Jestli to má dobře sloužit, tak bych tomu trochu péče věnoval.
1 reakcí na tento příspěvek Rezavy prasek na retezu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rezavy prasek na retezu
gugo píše: Nekteri jedinci by se mozna mohli nekde informovat o rozdilech mezi tesnenym a netesnenym retezem .... jen takova mala napoved
Rozdíl je asi jasný, ale to má vliv, podle mého skromného soudu, na pohyblivost samotného řetězu. Ovšem jeho styk s rozetou a kolečkem by neměl být železo na železo. No podle těch fotek je ten řetěz dost zanedbaný. Netvrdím, že je po smrti, ale důkladnou údržbu by asi zasloužil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rezavy prasek na retezu
Southman píše: Rozdíl je asi jasný, ale to má vliv, podle mého skromného soudu, na pohyblivost samotného řetězu. Ovšem jeho styk s rozetou a kolečkem by neměl být železo na železo. No podle těch fotek je ten řetěz dost zanedbaný. Netvrdím, že je po smrti, ale důkladnou údržbu by asi zasloužil.
Jak ma vypadat udrzovany? Ta rez je prasek, ktery se da setrit. A jde my jenom o to, kde se to tam vzalo. Po cca 4 dnech jezdeni...
Prvni den jsem absolvoval v desti.
Potrebujou O krouzky mazat zvenci?
P.s. suchy retez poznam i po zvuku. A radsi to namazu, nez to poslouchat.....
1 reakcí na tento příspěvek Rezavy prasek na retezu
assassin píše: ten prasek je znak tzv korozni unavy, dochazi k tomu pri mechanickem namahani soucasti v koroznim prostredi. bezne treba ruzne cepy (houpacka) atd...
Ok, asi nezjistim odkud presne ten prasek byl. Ale asi, kdyz se ten retez vytahnul hodne rychle tak se ta voda (co asi spusobila korozy) musela dostat pod O krouzky.
Muze se stat, ze i kdyz to netesni jeden den se tam dostane voda a do druheho to tak zrezne? Retez pri jisde je teplen voda by se mela odparit...
2 reakcí na tento příspěvek Rezavy prasek na retezu
assassin píše: Jo namahanej spoj proste zrezne rychle, ne jako kdyz nechas nejakou ocelovou vec povalovat na desti...na retezu jsou takhle namahane dva spoje, jeden je tesnenej a druhej - valecek - tesnenej neni, takze to muze byt klidne jen z toho valecku, nebyl dost namazanej.
To si právě myslím. Hoodně dobře odmaštěný při čištění. Ony ty kroužky zase tak super netěsní. A ruku na srdce....nepral jsi do toho wapkou ? No kdyby to bylo aspoň trochu mastný, tak to nebude vypadat takhle. Podle mě procesní chyba....😂😂😂😂
Naposledy editováno 18.08.2018 18:05:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rezavy prasek na retezu
assassin píše: Jo namahanej spoj proste zrezne rychle, ne jako kdyz nechas nejakou ocelovou vec povalovat na desti...na retezu jsou takhle namahane dva spoje, jeden je tesnenej a druhej - valecek - tesnenej neni, takze to muze byt klidne jen z toho valecku, nebyl dost namazanej.
A podle te rzi na vnejsich clancich a toho, ze kvuli valeckum se retez asi neprotahne. Jedna se o rez z cepu tesnenych? Pod valecky mazivo urcite bylo.
To: Southman vapkou jsem myl motorku, ale pak jsem najel 1000km, a nebylo to tam....
A hlavne, vapku drzim v dostatecne vzdalenosti, na myti mam kartac a autosampon, ne proud vody, ta je na oplach....
Naposledy editováno 18.08.2018 19:23:28
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki Bandit 1250 čerpadlo Suzuki GSF 1250 Bandit | Pepansuzuki | 2 | 9.9.2024 v 15:06 Pepansuzuki |
Suzuki Bandit 1250 hlučné ABS Suzuki GSF 1250 Bandit | Pepansuzuki | 7 | 30.8.2024 v 21:53 Pepansuzuki |
Výběr motorky Suzuki DL 650 V-Strom, Suzuki GSF 650 Bandit, Suzuki... | F1lkoo | 24 | 19.6.2024 v 12:29 Koudy01 |
manual Suzuki GSF 1250S Bandit, Suzuki GSF 1250 Bandit | kazos43 | 3 | 17.6.2024 v 19:59 Vilin |
Reakce plynu Suzuki Bandit 1250 Suzuki GSF 1250 Bandit | V.e.n.c.a__zr7s | 5 | 14.1.2024 v 08:36 Krautkopf |