1 reakcí na tento příspěvek chyba C29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chyba C29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chyba C29
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chyba C29
1 reakcí na tento příspěvek chyba C29
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chyba C29
2 reakcí na tento příspěvek chyba C29
kazdopadne, na kontrolu, opravu a nastaveni SEKUNDARNICH klapek - serva + STPS senzoru je na netu mraky navodu. Tady si kazdej placnul svoje + vlastni tvorivost autora a nikdo nevi kde je ted chyba, evidentne sekundarni klapky nechodi jak maj - zustavaji privrene - kdyz motorka nejede jak ma.....
1 reakcí na tento příspěvek chyba C29
Naposledy editováno 17.08.2018 19:50:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chyba C29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chyba C29
hmm21 píše: assassin> Tim minus se steluje ta klapka,ano to chapu,kdyz je na prostredku pri zapnutem klicku,tak je to v poradku?jinak kdyz jedu a dam plyn,minus se ukaze nahore,ze jsou klapky nahore,ale ta motoeka proste nejede 😀 presne jak pise kolega pod tebou,na predjizdeni dobry,ale zadna slava
jsou tam dve sady klapek, primarni a sekundarni. jednu klapku ovladas ty lankem - rukojeti a druhou klapku ovlada ridici jednotka servem. aby to vse fungovalo, jednotka potrebuje znat polohu v jake se nachazi jak primarni, tak sekundarni klapka. tzn na kazde hidelce klapek je senzor polohy - na primarni je senzor TPS a na sekundarni je STPS. pres displej autodiagnostiky se nastavuje pouze senzor primarni klapky - TPS. ty mas problem se sekundarnima klapkama - obvykle je problem v servomoturku co s nima hejbe - studenak na tistaku = propajet, viz kolega s nickem CB600. po tom co to rozeberes se ale musi nastavit spravne i senzor polohy sekundarni klapky - STPS a to uz nejde pres displej autodiagnostiky, ale musi se sekundarnima klapkama otocit do krajni polohy a te musi odpovidat urcita hodnota odporu namerena na "potenciometru" STPS - detaily si nepamatuju, musel bych zase hledat, ale jak jsem psal, je toho plnej internet, staci googlit GSXR C28 C29 error.......
1 reakcí na tento příspěvek chyba C29
pokud jsi menil snimac na primarni klapce, rekl bych ze zbytecne... tam nebejva moc casto problem.
zkusim najit tema ktere jsem tu kdysi daval, kde je to dost detailne popsane. ono jde o to pochopit princip jak to pracuje a pak uz si k tomu dojdes.
prvni vstrikovani suzuki mely jen jednu klapku ovladanou lankem a jeden snimac TPS - fungovalo to jako takzvane "prime" karburatory u zavodaku (keihin fcr, mikuni tm)
problem je, ze to funguje jen kdyz je pilot technickej typ a nepridava vic plynu nez kolik se "libi" motoru - u podtlakove ovladanych karbcu das klidne plnej kdykoliv a soupe se otvira podle toho jak se motor roztaci. u vstrikovani pridanim druhe klapky dokazali vlastne to same - v pripade kdy ty das plnej v nizkejch otackach, tak by se motor "zahltil" - nedokaze se tak rychle rozbehnout, takze ty mas plnej, ale druhou klapku otvira "pocitac" prave tak aby to bylo OK. nema to tak rychle reakce, jako bez sekundarnich klapek, ale funguje to lip v pripade ze je ridic "jelito". postupem casu ty sekundarni klapky umoznily pridani ruznejch "map" a jizdnich rezimu - ty das na vode plnej, ale sekundarni klapka otevira pomalu a treba jen do pul plynu = reakce motoru jsou mirne. to same se ted deje u tebe, diky spatne funkci serva/snimace ty das na primarni klapce plnej plyn, ale ta sekundarni otevre treba jen napul = je tam jen pul plynu.
1 reakcí na tento příspěvek chyba C29
rekl bych, zes tam mel stejnou zavadu - u K1/2 celkem bezne. u tech sekundarnich klapek bejva problem nejvic u servomorku, je tam tenouckej tistak a na jednom konci je zapajenej konektor a na druhym moturek... a casem a vibracema se tam udela studenej spoj a blbne to, staci rozebrat, propajet a nastavit....
ad ASR - principielne presne jak rikas
edit: ted vidim, ze jsem psal ze TPS snimac nemel problemy a nasledne na to pisu, ze je to casta nemoc K1 - plati to druhe, TPS snimac opravdu problemy mival a to chovani co popisujes na nej sedi (chcipnuti po ubrani, a spatnej volnobeh po startu - znamky "uliteho" motoru)
myslel jsem to tak, ze tahle zavada na TPS se neukaze na diagnostice....
Naposledy editováno 17.08.2018 21:44:59
1 reakcí na tento příspěvek chyba C29
1 reakcí na tento příspěvek chyba C29
neni tam nastaveni tps na konkretni hodnotu odporu - tzn kdyby se nedarilo podle navodu tak: "STPS ...... odpojit konektor ... rukou zavres tu horni-druhou klapku a zmeris odpor mezi zlutym a cernym kabelem ... mel by bejt cca 500Ohm, pokud neni tak povolis ten torx kterym je to STPS pridelany a kroutis s nim tak abys tam nastavil tech 500Ohm... "
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1229, 1230] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 36896 | Dnes v 21:04 maree |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
přední tlumiče gsx-r k7-k8 na gsx-r... [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | perak89 | 31 | 19.9.2024 v 15:27 assassin |
Rozbitý tachometr - dotaz na servis Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 5 | 12.9.2024 v 13:18 Baca13 |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |