chtěl bych se optat jestli někdo a případně jak úspěšně reklamoval řetězovku.
Stroj máme doma od nova a origo řetězovka vydržela 30 000 Km. Po výměně květen/2018 za novou (original - komplet sada) je nová po dalších 5 000 km zralá na výměnu (rozety i řetěz) . Podotýkám motorku jezdí jeden řidič/ka. Styl jízdy a řidič je stejný jako na předchozí řetězovce - výhradně cestování a žádná divočina.
Chápu že nová nemusí dát stejný nájezd jako původní, ale 30 000 x 5 000 se mi zdá jako nepoměr.
Po původním oťukání v servisu mi bylo řečeno, že ježděním po zadním se dá odrovnat za den a že ho dodavatel vyhodí.
Naposledy editováno 20.08.2018 15:11:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace řetězovky
foxdive píše: Dural sem snad viděl jenom na kroskach nebo ostrých endurech, kde jde spíš o hmotnost než výdrž a ta je většinou dost špatná
Na silničních moto se jezdi taky - okruhovky bezne. Vydrz je pro tento účel dostatečná :) par lidi co ma odlehčené moto (jasek,Stev, mileek a dalsi) jezdi duralové 520ky na litrech. Skoro bych rekl, ze rozeta z nejake 7kove slitiny s tvrdým eloxem vydrží vic nez obyc ocelové rozety... nebo minimalne stejne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace řetězovky
osiris píše: ...dík, radši fotku než slipy
...a na jaký to jezdíš mašině? myslím výkonem (nechápej to prosím špatně, jako nějaký vysírání, jen mě to zajímá, ta životnost )
Psal jsem že nejdýl mi řetěz vydržel 22tkm a rozeta nebyla úplně marná ještě... S4RS s 9tkama v rámu (cca. 105-110Nm a 140HP)
Assasin> význam byl to co píšeš. Že se mluví o nekalenejch rozetách jako o blátu, ale japato že pevnostní dural (ok, eloxem, kterej stejně na zubech výdrží tak 3tkm) to dá? Jestli ono ti nebude spíš o matroši jako takovým než o kalení.
1 reakcí na tento příspěvek Reklamace řetězovky
https://www.okmoto.cz/cz-clanky-13.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace řetězovky
Naposledy editováno 21.08.2018 16:03:29
1 reakcí na tento příspěvek Reklamace řetězovky
Freedom: bylo to spis o kalenejch kolech obecne, duralova rozeta nevydrzi nic moc extra, jak zmizí elox a začne se menit tvar tak vezme ssebou řetěz - takze jo, vydrží to cca stejne. Stejne to bude i u měkký ocelový... s kvalitnima kalenyma to vydrží oboje dele. Nebo treba pokud se častěji meni ty alu rozety...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace řetězovky
příjde mi, že ty dvouvály to žerou víc...
1 reakcí na tento příspěvek Reklamace řetězovky
zuby u dobryho retezovyho prevodu nesou podobne jako zavity, prvni neco pres pulku a kazdej dalsi zhruba pulku zbytku, ve chvili kdy "vyklouzava" prvni cep se prenasi sila na druhej uz pripravenej v zaberu, a dalsi..
E: ad dvouvaly - vsak jasne, vetsi razy v celym systemu, tedy i v retezovym prevodu
Assassin> vsak jasne, ale nerez neni dural, ze ..min vede teplo a podstatne vetsim teplotam i odolava.. ale o tom mam pocit jsme uz i mluvili
jinak nerezova rozeta musi bejt skoro nesmrtelna, to kazdopadne nerez je na oter a vymackani luxusni material
Naposledy editováno 21.08.2018 17:20:34
t_freedom píše: že se zrovinka ty z Brna ptáš...woe...kovářova kobyla a chodí bez adapteru … jestli jezdíš nahoru na Kuřim tak na výjezdu z Brna po levý straně je takovej pěkněj servis … TSS - mrkni, nebo tam zavolej.
Já mám jen pozitivní reference, beru od nich i lamely na spojku. Ale tohle je dobrý pro letmáče, S4ka má zadní vidli a to je asi k ničemu, ne?
Aha, no koukal jsem na ten jejich kram nekolikrat a nikdy se tam nestavil. Kolega v praci nadaval na jejich pristup. Jinak me to zajimalo spis z hlediska usetrenych gramu na rotujicich castech (uvazoval jsem i o cele rozete z hliniku) a taky trochu jako dizajnofka, kde by to nemuselo bolet ani co se tyce vydrze, ani penezenky..:)
Po sezone me ceka spojka i retezovka, tak spekuluju co a jak.
2 reakcí na tento příspěvek Reklamace řetězovky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace řetězovky
t_freedom píše: assassin> origo jsem měl ocel rozetu a vydržela 22tkm...druhá šla s řetězem...po 17,5tkm... dala by ještě něco...
příjde mi, že ty dvouvály to žerou víc...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace řetězovky
V pátek po telefonu mě poslal do háje, tak jsem řek, že v pondělí přijedu.
Tak jsem přijel, a obrat o 180° a vše již bylo domluveno s dovozcem.
Ale jak jsem psal motorku máme od nova a sada byla koupena koncem května a začátkem července jsem se zastavil na dotažení a už tehdy mechanik říkal, že je to nějaké vytahané.
patotn píše: chlapy ja neviem ci je to pravda ja som to prekopiroval odtialto
https://www.okmoto.c...anky-13.html [/quote]
jen drobna technicka, ciste mimo tema kaleni, v grafu je na cervene krivce hodnota 0,17 vys nez hodnota 0,18 na modre, a to same s hodnotami 0,28 a 0,29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace řetězovky
kerut píše: Freedom> no, ale to jak vypada vycvachtana rozeta po 10000 prece nekoresponduje s tim jaky jsou v tom prevodu ztraty ne ? na moto to uplne nepoznas protoze mas vykonu spoustu (i kdyz treba na casech na okruhu musi bejt podle myho takova ta rozeta "alá žraločí ploutve" uz znat ) ...ohledne zatizeni nezapominej na vuli v clancich, pokud nese zatez 12 zubu tak to uz je hodne spatny, to musi bejt pomalu i slyset.. jako jasne ze z toho ten retez nespadne a vetsi cast momentu stale prenese, ale....
zuby u dobryho retezovyho prevodu nesou podobne jako zavity, prvni neco pres pulku a kazdej dalsi zhruba pulku zbytku, ve chvili kdy "vyklouzava" prvni cep se prenasi sila na druhej uz pripravenej v zaberu, a dalsi..
E: ad dvouvaly - vsak jasne, vetsi razy v celym systemu, tedy i v retezovym prevodu
Assassin> vsak jasne, ale nerez neni dural, ze ..min vede teplo a podstatne vetsim teplotam i odolava.. ale o tom mam pocit jsme uz i mluvili
jinak nerezova rozeta musi bejt skoro nesmrtelna, to kazdopadne nerez je na oter a vymackani luxusni material
ty jsi hroznej teoretik...
nikdo nepsal nic o ztrátách výkonu , psal jsem že tolerance velikosti vypálený rozety s odchylkama v desetinách mm jsou vpohodě, nebo snad ne?
nepsal jsem že zátěž nese 12 článků...ale že opásání na rozetě je min 10-12 článků - takže jestliže máš někde odchylky v řádu desetin, velmi rychle si to řetěz zarovná.
nepsal jsem o opotřebení kdy zuby jsou jak žraločí ploutev, ale o tom, že po 10000km už je rozeta řetězem stejně zabroušena stejnoměrně.
1 reakcí na tento příspěvek Reklamace řetězovky
A podľa toho ako tu písal aj hondacr250 o rýchlom zničení, radšej si 10-15eur priplatiť a kúpiť ZVMX, ktorá vydrží desaťtisíce km viacej a za tých pár centov to stojí.
Naposledy editováno 22.08.2018 11:06:21
nevo7 píše: A podľa toho ako tu písal aj hondacr250 o rýchlom zničení, radšej si 10-15eur priplatiť a kúpiť ZVMX, ktorá vydrží desaťtisíce km viacej a za tých pár centov to stojí.
Zálěží motorka od motorky a způsob použití (od leštěnkáře po kašlunato), ale rozdíl v desítkách tisíc km jsem mezi 525 V8, VX, VM a ZVMX nezaznamenal.
1 reakcí na tento příspěvek Reklamace řetězovky
to jsem totiž fakt ještě nikdy neviděl u nikoho a strávil jsem deset let na letišti v podstatě se všemi českými kaskadéry.
každopádně 5tkm na řetězovce je divných. ale to, že jsou pryč i kola je fakt divné. pochopil bych, kdyby s tím někdo jezdíl non stop někde na pláži v písku, ale cestovním tempem?....bizzar...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace řetězovky
t_freedom píše: ty jsi hroznej teoretik......
......psal jsem že tolerance velikosti vypálený rozety s odchylkama v desetinách mm jsou vpohodě, nebo snad ne?
tohle prece neni o teoretizovani, a samozrejme ze to NENÍ v pohode vzdyt ty cepy jsou docela presny a brouseny (..v nasem pripade 10,16 h10 coz odpovida rozmeru 10,16-10,09..) takze s tema odchylkama v desetinach jsi (omylem) o rad vejs nez bys (asi) chtel.. predpokladam zevychazis z toho ze retezovy kolo neni brouseny tak presne jako kolo ozubeny (na stovky) ale nejakou presnost fakt mit musi aby spravne fungovalo, tolerance koresponduji s vuli v clancich, ta se casem zvetsuje takze mirne opotrebeni se tim dorovna, ale pokud jsou tolerance vetsi nez napruzi retez, je to spatne
.....fungovat "nejak" to bude samozrejme i v tech par desetinach, tyhle ozubeny prevody taky "fungujou" ... jenze jak, ja bych to teda v prevodovce mit nechtel
E: jeste k profilu.. ;)
Naposledy editováno 22.08.2018 12:00:06
nevo7 píše: Ja som zaznamenal /už som to niekde spomínal/. Bandit600, 530VX dala 26000km, VM 40000km a pri ZVMX som to predal, tak neviem, ale dajme tomu, že dá 50000km, takže sa oplatí priplatiť si za ZVMX, ak dá dvojnásobok VX /v podstate sa len tieto dve ponúkajú pri x-krúžkoch/, ale dvojnásobnú cenu nemá.
Problém je, že většina těchto statistik a zkušeností je pouze na jenom vzorku. A to ještě občas ani ne na stejných řetězových kolech. Proto je obtížné udělat nějaký jasný závěr, že třeba VX oproti ZVMX vydrží polovinu km, resp.o 20 tisíc km méně.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
PRO blaze H sada tašek Suzuki SFV 6... Suzuki SFV 650 Gladius | Beek | 1 | 15.4.2024 v 13:17 jardad |
Řídící jednotka na 35kw na Suzuki G... Suzuki SFV 650 Gladius | motorkar_na_baterky | 5 | 7.11.2023 v 21:59 beavis |
Senzor na zařazené rychlosti Suzuki SFV 650 Gladius | Pepekmotorkář | 4 | 9.7.2023 v 19:01 Pepekmotorkář |
Montáž pancéřových hadic - napětí v... Suzuki SV 650, Suzuki GSF 650 Bandit, Suzuki SFV 650... | tempest | 22 | 3.4.2023 v 23:23 Ozzy_ |
Napínák rozvodového řetězu Suzuki SFV 650 Gladius | bezdaz | 4 | 15.1.2023 v 18:58 wáca |