PS: auto je v soukromém vlastnictví, proto se měnil vyloženě jen ten jeden KO....
1 reakcí na tento příspěvek Fabia TDI - repase vstřiků
vetsinou kdyz odejdou vstriky, tak je to necim zpusobene. Takze bych vzhledem k cene vstrikovacu doporucil udelat kontrolu palivove cesty a hlavne kontrolu cerpadla.
Obcas se cerpadlo (z ruznych duvodu) pridre a prave ty kovove spony ucpou vstriky.
2 reakcí na tento příspěvek Fabia TDI - repase vstřiků
Na 1.6ku jde jeden novej vstrik sehnat kolem 5000kc, co stoji repas?
Pokud dokážeš sehnat za pětku originál, tak bych repas ani neřešil.... Jen nevím jestli je tam Bosch nebo Siemens.... Podle faktury o opravě prvního to vypadá na Siemens, ale kluci říkali, že do těchto motorů dávali Bosche.... Ze vstřiku nic nevyčtu...

pak je možné nechat zbylé ještě otestovat, ale to mám strach že řeknou, že jsou mimo toleranci vzhledem k nájezdu 180 tkm a zaplatím k novým vstřikům ještě třeba i otestování starých před smrtí....
Ja to auto prodal, takze vstriky jsem neresil, ale u tech motoru (2.0 TDCI) se prave meni vstriky - cca 8 za jeden a je potreba udelat repas rozdelovace tlaku na CR cerpadle, takze investice 20 + vstriky
Asi by som doporucil odbornikov, mrkni v okoli bydliska na Bosch servis. Dokazu vstreky vytiahnut a otestovat. Tak ako pise Kuba, ak odidu takto kratko po sebe su viacmenej dve moznosti: 1, zla nafta (dlhodobo) a 2, porucha cerpadla. Zacal by som asi kontrolou cerpadla, pretoze ak kupis nove svtreky, mozes skocit o par tisic km tam kde si zacal
2 reakcí na tento příspěvek Fabia TDI - repase vstřiků

foxdive píše: 1,6stojí za prd co ti budu říkat vůbec nic neřeš, a udělej jen ten co je špatný, navíc na diagnostice ty hodnoty uvidíš, není důvod je někam dát testovat, instalace nového vstriku do 20minut práce takže jak odejde tak se jenom vymění -není to PD, mě odešel jeden při 208tis druhý tuším při 210, první a třetí válec, ostatní dva drží už 40tis a zatím dobré, nezapomenout že se musí dát nový šroub co utahuje vstříky, nové gumky a spodní podložku i pod ten druhý vstrik co se nemění, šroub momentem 8nm plus 270stupňů otáčky jinak je to špatně
Edit :plus samozřejmě nakodovani vstriku
KubaLC8 píše: Co to je za motor?
vetsinou kdyz odejdou vstriky, tak je to necim zpusobene. Takze bych vzhledem k cene vstrikovacu doporucil udelat kontrolu palivove cesty a hlavne kontrolu cerpadla.
Obcas se cerpadlo (z ruznych duvodu) pridre a prave ty kovove spony ucpou vstriky.
1 reakcí na tento příspěvek Fabia TDI - repase vstřiků
