Nemá někdo nefunkční čerpadlo z Kawasaki kolem roku 2010 ze kterého by to šlo vypreparovat?
Dík.
Slepit by to mělo jít. Odlomený nátrubek a ten zbytek vyztužíš vlepením vhodné nerezové trubičky, případně převrtáš v plastovém nátrubku otvor, abys odstranil úkos. Vezmeš trafopáječku a ve zlomu natavíš a spojíš plast z obou dílů, místo vedle místa po celém obvodu, pokud možno benzínutěsně. Pak zvenku olepíš epoxidovou plastelínou. Dobře se s ní dělá a vydrží vyšší teploty než tekuté epoxidy. Dělal jsem takto chladič a OK. Z čeho je ten nátrubek nevím, ale chladiče jsou z PA66GF30, s teplotou tavení kolem 260°C. Když do toho šáhneš páječkou, tak plast částečně degraduje a epoxidová plastelína díky tomu drží jak čert. No a když tak tě ochrání nomexové gatě , jak míní Dolph.
1 reakcí na tento příspěvek Šlo by slepit Čím Případně koupím
https://www.kawasaki...pump-outlet-fix.html
Naposledy editováno 25.08.2018 17:34:00
1 reakcí na tento příspěvek Šlo by slepit Čím Případně koupím
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šlo by slepit Čím Případně koupím
sry, blbě jsem četl a myslel jsem, že si měl tu smůlu ty.
Naposledy editováno 25.08.2018 20:03:00
1 reakcí na tento příspěvek Šlo by slepit Čím Případně koupím
Zkusil bych to dát někomu udělat na 3D tiskárně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šlo by slepit Čím Případně koupím
foxdive píše: Svarit to nepůjde, jedině něčím zalepit ale otázka jak to bude držet, nebo řešení s tou trubkou
Zkusil bych to dát někomu udělat na 3D tiskárně
Bohužel neexistuje rozumný (tj. dostupný a všeobecně odzkoušený) materiál pro 3D tisk, který by odolával benzínu. Sám jsem to řešil a snad nějaké exotické PP nebo PETG, ale pochybuju, že to kvůli jednomu chcamplíku někdo bude objednávat a ladit na to tiskový podmínky (a nebo si to nechá zaplatit tak, že už se vyplatí si to nechat vyfrézovat z hliníku a mít jistotu).
FiffiQ píše: Bohužel neexistuje rozumný (tj. dostupný a všeobecně odzkoušený) materiál pro 3D tisk, který by odolával benzínu. Sám jsem to řešil a snad nějaké exotické PP nebo PETG, ale pochybuju, že to kvůli jednomu chcamplíku někdo bude objednávat a ladit na to tiskový podmínky (a nebo si to nechá zaplatit tak, že už se vyplatí si to nechat vyfrézovat z hliníku a mít jistotu).
PETG by melo odolávat, tady bude spis problem s pevnosti a vubec i s vyrobitelnosti.
1 reakcí na tento příspěvek Šlo by slepit Čím Případně koupím
foxdive píše: Co je exotické PP?
PP je docela problematické co se tisku tyka, takze ho málokdo ma "doma" - navic docela zalezi na vyrobci filamentu, nekteré funguji lip nekteré hur a jsou drazsi nez materiály ze kterých se tiskne bezne.
Neco podobného plati pro nylon kterej by sel použit.
1 reakcí na tento příspěvek Šlo by slepit Čím Případně koupím
Ciste jen lepenymu/varenymu nebo vytisklemu dílu bych nevěřil ... navic vymodelovat to ve 3D taky neco bude stat...
1 reakcí na tento příspěvek Šlo by slepit Čím Případně koupím
Nevyznám se v 3d tisku, ale dovedu si představit, že to naprogramovat, by stálo asi taky další pěkné peníze. To fakt už líp to fiknout, udělat tam závit a dát tam kovovou vsuvku.
Ale na tom zahraničním foru si to pochvalují, tak snad to bude OK.
Naposledy editováno 26.08.2018 20:03:07
mmks píše: pokud neseženu levně náhradu, tak zkusím opravu formou výše uvedeného příspěvku. Posychruju to, že to nechám svařit a pak na to dám radši ještě nějaké vhodné lepidlo. Dovnitř tu trubičku. Co jsem se díval na to vlákno, tak na to použil trubičku o průměru 4,8m a tomu odpovídá trubička co se používá na opravu brzdového vedení, takže snad nebude problém někde sehnat pár cm.
Nevyznám se v 3d tisku, ale dovedu si představit, že to naprogramovat, by stálo asi taky další pěkné peníze. To fakt už líp to fiknout, udělat tam závit a dát tam kovovou vsuvku.
Ale na tom zahraničním foru si to pochvalují, tak snad to bude OK.
Brzdovou trubku 4,75 mám a mám jí dost... Vnitřek měď, venek ocel, ale je poplastovaná... Pokud jezdíš na Brno, tak by ses klidně mohl zastavit, podaruju... (https://www.mojedilna.cz/brzdove-potrubi-ocelove-ate-5m-475-mm)
Když máš pěkný lom,kde druhý díl na sebe pěkně pasují a je tam místo,tak by možná stálo za úvahu obalit to takovým dvousložkovým tmelem.
Asi se budete smát,ale když se mě podařila prokopnout kameninová kanalizační trubka,tak jsem to opravil podobným tmelem,akorát pro stavebnictví. Je to 10 let a dodnes to drží.
1 reakcí na tento příspěvek Šlo by slepit Čím Případně koupím
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šlo by slepit Čím Případně koupím
dakarista píše: Hlavně aby ta trubička byla tenkostěnná, aby ti nebrzdila palivo
Zase bude mít vyšší tlak, tak se to tím vykompenzuje.
https://vytapeni.tzb...aty-trenim-v-potrubi
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nová osa krku řízení Kawasaki ER 6N | NalEpKa | 26 | 23.10.2024 v 07:57 Koudy01 |
Cnc páčky a řídítka při STK [1, 2] Kawasaki ER 6N | Enegy | 31 | 2.10.2024 v 22:47 Gahan37 |
Papírové snížení výkonu na 35kw Kawasaki ER 6N | Scavvy | 22 | 28.12.2023 v 19:22 Dominator1 |
Kawasaki ER-6N nad 5000 ot se dusí Kawasaki ER 6N | DixonXarto | 13 | 1.8.2023 v 13:16 Slávek-TDM |
Suzuki GSR x Kawasaki ER 6N | Ktero... Suzuki GSR 600, Kawasaki ER 6N | ERINN | 4 | 31.7.2023 v 08:57 Animals21 |