1 reakcí na tento příspěvek mráz a pneu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mráz a pneu
1 reakcí na tento příspěvek mráz a pneu
Pokud chces byt puntickar, tak ty kola sundej a motorku vyves, za ram, at nejsou stlacene tlumice a kola dej nekam do sklepa.
Naposledy editováno 30.08.2018 13:11:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mráz a pneu
Nech je na motorce a tu dej na hlavní stojan,aby se ti neudělali přes zimu na gumách plošky. To je asi nejlepší co můžeš pro ně udělat,když nemáš vyhřívanou garáž
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mráz a pneu
Zdenál1974 píše: FiZzeR> je mě jasné, proč máš tolik příspěvků.
No ty jsi úplný génius
(a hele, zas o jeden víc )
jak si představuješ ochranu pneu? Chceš jí něčím mazat? jak se mazadla na jaře zbavíš?
Na jakém stroji to řešíš? jak často měníš pneu?
Pokud na sportu a máš sadu na 4tis. km tak bych to neřešil a před koncem sezony udělal před garáží pár koblih na jaro novou sadu lepivek....
Pokud nejezdíš pilu tak ti guma v té zimě vydrží i 3 roky a pak stejně postupně ztvrdne jak jí pořád ohříváš jízdou.
1 reakcí na tento příspěvek mráz a pneu
1 reakcí na tento příspěvek mráz a pneu
Nebo třeba http://www.motocheb...3-na-motorku-cervene
Jinak jsem si vědom, že se ptáš na škodlivost mrazu a chápu tvůj odlišný vztah k autopneu X motopneu
1 reakcí na tento příspěvek mráz a pneu
V garáži je většinou teplota stabilnější a pod 0° neklesá, když se to stane, není to nic hrozného, být to v mrazu půl roku, je to asi horší, ale to u nás nehrozí. Gumám vadí spíše rychlé ochlazení a zahřátí, mnohem více jim pomůžeš tím, když třeba 5 minut před dojezdem zvolníš jízdu, nebo na okruhu po dojetí nasadíš nahříváky, etc.
1 reakcí na tento příspěvek mráz a pneu
Jedinou vyjímkou jsou tzv. Road legal racing tyres, např. Dunlop D212, které nepotřebují nahříváky, ale nesmí zmrznout. Taky bys neměl v jejich blízkosti vyrábět ozon. Opravdové závodní gumy nesmí zmrznout a bez nahřátí by se po zatížení rozpadly.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mráz a pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mráz a pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mráz a pneu
Zdenál1974 píše: Mr.Dreamer> používám servisní stojan na zadní kolo. Přední podkádám alespoň gumovou podložkou. Kdybych měl mašinu v garáži, kde teplota opravdu většinou neklesá pod 0 st. C., tak bych to vůbec neřešil a ani nepsal dotaz. Mašinu budu mít letos druhým rokem zazimovanou v takové lepší kůlně a pod plachtou. Pokud bude mínus 20 st.C. tak i v té kůlně bude bohužel -20 st.C. a to už asi úplně ok není.
Tak nevím co řešíš, dokup stojan na předek, pokud z toho máš obavy. Osobně bych to klidně nechal být, ale sundat kola není žádná extra práce a stejně to děláš jednou za rok/dva při přezouvání...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mráz a pneu
Zdenál1974 píše: dafikk> jsou mi 4 roky .Nevidíš fotku v profilu?? .Jinak jsem dotaz rozvedl níže. Moto nezimuji v garáži, kde teplota většinou neklsá pod nulu. Má jí pod plachtou a v kůlně, kde byla stejná kláda jako venku. Víc jak 14 dnů, nebo jak dlouho bylo v noci i - 20 st.C.a to asi moc dobré pro moto pneu nebude. Proto dotaz jako od 5 letého.
Nejhorší smrt je z vyplašení... Nech si poradit. Dej motorku na servisní (nebo hlavní) stojany,ať se ti neotlačí plošky na gumách. A jestli teda pořád váháš,tak je obal vatelínem,aby ti teda ten přímý mráz nešel na gumy. Ale to už je asi sci-fi. A nebo pak kola odšroubovat a dát si je domů.
Ale pozor....i motorový olej mrazem ztrácí kvalitu. Zvláště ten motorkový!!!
1 reakcí na tento příspěvek mráz a pneu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mráz a pneu
1 reakcí na tento příspěvek mráz a pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mráz a pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) mráz a pneu
Já bych z toho zazimování nedělal takovou vědu. Ale je vidět,že někdo to bere smrtelně vážně a to sci-fi z toho udělá i na fóru.
Ať se ti daří