1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Naposledy editováno 30.08.2018 12:54:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
ipetr píše: Ja resil s snizeni pomoci prepakovani, ale nez jsem to vyresil, zvykl jsem si na vyssi masinu. Pred Afrkou jsem jezdil gsx1400. V Nemecku delaji snizujici bezmek na pruzinu, zdvih zustane stejny, motorka si vic sedne po zatizeni. V Italii jsem nasel prepacko kde dali -5 cm. Oboji se da najit na ebay.
Neměl bys přímo odkazy? Hledám, hledám, ale našel jsem jen tohle:
https://www.ebay.com...0:g:NO8AAOSwIwJZiYen
nebo tohle
https://www.ebay.com...:g:5MgAAOSw8UtbQ71p.
Jsem taky "malý pivo" se svými 175 cm, když ji zasednu v jednom člověku, tak musím mít při zastavení paty mírně zvednuté nad zemí. Hodily by se mi tak 2 - 3 cm dolů. Ale možná půjdu nějakou nejjednodušší a levnější variantou - rozešít sedlový potah a trochu "ohoblovat" výstélku sedačky - už jste to měl někdo rozebrané?
Naposledy editováno 03.09.2018 12:32:47
MirSe píše: Neměl bys přímo odkazy? Hledám, hledám, ale našel jsem jen tohle:
https://www.ebay.com...0:g:NO8AAOSwIwJZiYen
nebo tohle
https://www.ebay.com...:g:5MgAAOSw8UtbQ71p.
Jsem taky "malý pivo" se svými 175 cm, když ji zasednu v jednom člověku, tak musím mít při zastavení paty mírně zvednuté nad zemí. Hodily by se mi tak 2 - 3 cm dolů. Ale možná půjdu nějakou nejjednodušší a levnější variantou - rozešít sedlový potah a trochu "ohoblovat" výstélku sedačky - už jste to měl někdo rozebrané?
paty mírně nad zemí?
tak co řešíš,to je naprosto v pohodě.pokud pohodlně dosáhneš oběma nohama na zem-i když jen špičkama,tak je to úplně normální.tvůj jediný problém je zlozvyk.......
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Každopádně všem děkuju za postřehy, rady i poslané odkazy, člověk si tak aspoň může utřídit myšlenky a získá větší přehled.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Dolph-cz píše: Yura> copak se stojí na patách?
no na patách ne, ale pokud tím myslíš stát celou plochou podrážky na zemi - tak nejde o zlozvyk, ale základní věc. Kdyžpak přijde chvíle, že malej člověk potřebuje opravdu zabrat, aby čtvrttunovou krávu bezpečně udržel, tak na špičkách bude leda tak cvičit jako Harapes a nakonec mu stejně upadne, protože až došlápne celou nohou, bude mít už náklon takovej, že jí neudrží. Takže podle mě požaduje celkem logickou věc.
Akorát teda nevím, jestli je rozumný jít až pod konstrukční možnosti motorky (rozešívat sedlo, atp). Může se stát, že po 60 km bude mít zadnici jak po nakopání.
ed: což je u de-facto nový motorky škoda.
Naposledy editováno 04.09.2018 06:29:55
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
navíc kroutím hlavou nad úpravou přepákování a pod.....,já to chápu,že jsou lidi co mají krátké nohy,ale když se sníží zadek,změní se úhel přední vidlice,jízdní vlastnosti té motorky to může totájně odjebat,bez znalostí a komplexně provedené úpravy je to fakt k hovnu.
příjde mi rozumnější si prostě koupit mašinu,která je nižšší,je jich dost.
Sam poznam az zmenu, kdy zadek je hodne mekky/sedly cca -3 cm od normalu, ale vidle jeste zustala upravena +5 cm.
Dolph-cz píše: Yura> podle mně je nemít patu na zemi u endura normální.je to prostě enduro,mělo by to být vysoké.....
navíc kroutím hlavou nad úpravou přepákování a pod.....,já to chápu,že jsou lidi co mají krátké nohy,ale když se sníží zadek,změní se úhel přední vidlice,jízdní vlastnosti té motorky to může totájně odjebat,bez znalostí a komplexně provedené úpravy je to fakt k hovnu.
příjde mi rozumnější si prostě koupit mašinu,která je nižšší,je jich dost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
MirSe píše: Jsem taky "malý pivo" se svými 175 cm, když ji zasednu v jednom člověku, tak musím mít při zastavení paty mírně zvednuté nad zemí. Hodily by se mi tak 2 - 3 cm dolů. Ale možná půjdu nějakou nejjednodušší a levnější variantou - rozešít sedlový potah a trochu "ohoblovat" výstélku sedačky - už jste to měl někdo rozebrané?
na přepákování bych se vyprdnul .. ale muzes koupit origo snížený sedlo - Low Rally Seat ..
má oproti standardnímu 850mm / 870mm sníženo na 820mm nízká / 840mm vyšší pozice
třeba tady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Dolph-cz píše: Yura> podle mně je nemít patu na zemi u endura normální.je to prostě enduro,mělo by to být vysoké.....
navíc kroutím hlavou nad úpravou přepákování a pod.....,já to chápu,že jsou lidi co mají krátké nohy,ale když se sníží zadek,změní se úhel přední vidlice,jízdní vlastnosti té motorky to může totájně odjebat,bez znalostí a komplexně provedené úpravy je to fakt k hovnu.
příjde mi rozumnější si prostě koupit mašinu,která je nižšší,je jich dost.
Tak snižuje se to i na předku.To jest lineárně....takže to k hovnu určitě není.
Tak ty nizká cestovní endůra v módu AT vyjmenuj.....co vím tak AT je s nizkým sedlem nejnižší motorka. Bohužel to nižší sedlo, není vždy úplně ideální, jsi utopený v motorce. Asi by bylo lepší motorku snížit a nechaht si vyšší sedlo.
dydzej píše: na přepákování bych se vyprdnul .. ale muzes koupit origo snížený sedlo - Low Rally Seat ..
má oproti standardnímu 850mm / 870mm sníženo na 820mm nízká / 840mm vyšší pozice
třeba tady
Rada dobrá, ale jsi pak utopený v motorce a to není vůbec ideální.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
T.E.CH píše: Tak snižuje se to i na předku.To jest lineárně....takže to k hovnu určitě není.
Tak ty nizká cestovní endůra v módu AT vyjmenuj.....co vím tak AT je s nizkým sedlem nejnižší motorka. Bohužel to nižší sedlo, není vždy úplně ideální, jsi utopený v motorce. Asi by bylo lepší motorku snížit a nechaht si vyšší sedlo.
nikde jsem nepsal,že enduro.když mám krátké nohy,tak si nebudu kupovat enduro a potom z něho dělat břichoplaza.....
a jak moc jdou spustit vidle na AT nevím,ale věšinou tam moc prostoru není....... 3-5cm je sakra hodně.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Na cycle ergo jsem se našel a odpovídá to mým reálným pocitům, nohy našponované a rozkročit se nejde.
Naposledy editováno 05.09.2018 10:16:11
Já teda z Afry dosáhnu pohodlně, leč krátké bylo tentokrát moje konto, bohužel Takže jsem nakupoval o podstavec vedle
Jinak AT CRF je nádherná motorka, přeju majitelům ať si jí pořádně užijou, a já si za 10 let koupím tu olítanou vránu po nich
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
OLEJ, olejovy filter, vzduchovy fil... [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | robozaho | 71 | 25.8.2024 v 12:20 DZARDINO |
Spojka CRF 1000 rv2019 Honda CRF1000L Africa Twin | Zbyněkl | 4 | 11.8.2024 v 20:15 Fratr |
Crf1000L servis na 20tis Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 22 | 24.7.2024 v 19:21 Juraj22 |
pneu na Africu Honda CRF1000L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | AfricaXena | 30 | 8.7.2024 v 10:38 fanda5 |
CRF1000L - seřízení vůle ventilů [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | MirSe | 68 | 25.6.2024 v 08:57 DZARDINO |